Madison and Vine : Why the Entertainment and Advertising Industries Must Converge to Survive by Scott Donaton - gebrauchtes Buch
ISBN: 9780071462167
The inside scoop on innovations and relationships that are revolutionizing the industry. . From the sharp decline in CD sales to the fragmentation of network TV audiences, the business mo… Mehr…
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Madison And Vine: Why the Entertainment and Advertising Industries Must Converge to Survive - Taschenbuch
2005, ISBN: 9780071462167
McGraw-Hill, Taschenbuch, 224 Seiten, Publiziert: 2005-10-17T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 0.49 kg, Recht, Kategorien, Bücher, Medienforschung, Medienwissenschaft, Sozialwissenschaft, I… Mehr…
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Madison And Vine: Why the Entertainment and Advertising Industries Must Converge to Survive - Taschenbuch
2005, ISBN: 9780071462167
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Madison & Vine: Why the Entertainment and Advertising Industries Must Converge to Survive - Taschenbuch
ISBN: 9780071462167
Paperback, [PU: McGraw-Hill Education - Europe], Explains why the entertainment and advertising industries need to create business models based on content - commerce partnerships., Media,… Mehr…
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Madison and Vine : Why the Entertainment and Advertising Industries Must Converge to Survive by Scott Donaton - gebrauchtes Buch
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Scott Donaton:
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2005
ISBN: 9780071462167
McGraw-Hill, Taschenbuch, 224 Seiten, Publiziert: 2005-10-17T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 0.49 kg, Recht, Kategorien, Bücher, Medienforschung, Medienwissenschaft, Sozialwissenschaft, I… Mehr…
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2005, ISBN: 9780071462167
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Madison & Vine: Why the Entertainment and Advertising Industries Must Converge to Survive - Taschenbuch
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Bibliographische Daten des bestpassenden Buches
Autor: | |
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Detailangaben zum Buch - Madison And Vine: Why the Entertainment and Advertising Industries Must Converge to Survive
EAN (ISBN-13): 9780071462167
ISBN (ISBN-10): 0071462163
Gebundene Ausgabe
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2005
Herausgeber: McGraw-Hill
224 Seiten
Gewicht: 0,222 kg
Sprache: eng/Englisch
Buch in der Datenbank seit 2007-06-11T02:09:52+02:00 (Zurich)
Detailseite zuletzt geändert am 2024-01-08T15:00:09+01:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 0071462163
ISBN - alternative Schreibweisen:
0-07-146216-3, 978-0-07-146216-7
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: don scott, mark weinstein, mark hill, machiavelli, cott
Titel des Buches: madison, entertainment industry, mad advertising, will survive, the vine
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