Challenging E-Learning in the University : A Literacies Perspective by Robin, Lea, Mary R. Goodfellow - gebrauchtes Buch
ISBN: 9780335220878
""Informed by an intimate knowledge of a social literacies perspective, this book is full of profound insights and unexpected connections. Its scholarly, clear-eyed analysis of the role o… Mehr…
BetterWorldBooks.com used in stock. Versandkosten:zzgl. Versandkosten. Details... |
2007, ISBN: 9780335220878
buch. Anspruchsvolle E-Learning IN Der Universität: A Literacies PerspectiDas Datenblatt dieses Produkts wurde ursprünglich auf Englisch verfasst. Unten finden Sie eine automatische Übers… Mehr…
ebay.de better_world_books_uk 98.9, Zahlungsarten: Paypal, APPLE_PAY, Google Pay, Visa, Mastercard, American Express. Versandkosten:KY11 *** Dunfermline, [TO: Weltweit], zzgl. Versandkosten Details... |
Challenging E-Learning In The University: A Literacies Perspective (Society for Research Into Higher Education) - Taschenbuch
2007, ISBN: 0335220878
[EAN: 9780335220878], Gebraucht, sehr guter Zustand, [PU: Open University Press 01/10/2007], Shipped within 24 hours from our UK warehouse. Clean, undamaged book with no damage to pages a… Mehr…
AbeBooks.de Bahamut Media, Reading, United Kingdom [56522875] [Rating: 4 (von 5)] NOT NEW BOOK. Versandkosten: EUR 8.53 Details... |
2008, ISBN: 9780335220878
Trade paperback, New., Trade paperback (US). Sewn binding. 178 p. Contains: Unspecified, Tables, black & white, Figures. Society for Research Into Higher Education., [PU: Open University … Mehr…
alibris.co.uk |
2007, ISBN: 0335220878
[EAN: 9780335220878], Gebraucht, wie neu, [PU: Open University Press], Like New, Books
AbeBooks.de Mispah books, Redhill, SURRE, United Kingdom [82663586] [Rating: 3 (von 5)] NOT NEW BOOK. Versandkosten: EUR 20.77 Details... |
Challenging E-Learning in the University : A Literacies Perspective by Robin, Lea, Mary R. Goodfellow - gebrauchtes Buch
ISBN: 9780335220878
""Informed by an intimate knowledge of a social literacies perspective, this book is full of profound insights and unexpected connections. Its scholarly, clear-eyed analysis of the role o… Mehr…
Robin Goodfellow, Mary Lea:
Anspruchsvolle E-Learning IN Der Universität: A Literacies Perspecti - Taschenbuch2007, ISBN: 9780335220878
buch. Anspruchsvolle E-Learning IN Der Universität: A Literacies PerspectiDas Datenblatt dieses Produkts wurde ursprünglich auf Englisch verfasst. Unten finden Sie eine automatische Übers… Mehr…
Challenging E-Learning In The University: A Literacies Perspective (Society for Research Into Higher Education) - Taschenbuch
2007
ISBN: 0335220878
[EAN: 9780335220878], Gebraucht, sehr guter Zustand, [PU: Open University Press 01/10/2007], Shipped within 24 hours from our UK warehouse. Clean, undamaged book with no damage to pages a… Mehr…
2008, ISBN: 9780335220878
Trade paperback, New., Trade paperback (US). Sewn binding. 178 p. Contains: Unspecified, Tables, black & white, Figures. Society for Research Into Higher Education., [PU: Open University … Mehr…
2007, ISBN: 0335220878
[EAN: 9780335220878], Gebraucht, wie neu, [PU: Open University Press], Like New, Books
Bibliographische Daten des bestpassenden Buches
Autor: | |
Titel: | |
ISBN-Nummer: |
Detailangaben zum Buch - Challenging E-Learning In The University: A Literacies Perspective (Society for Research Into Higher Education)
EAN (ISBN-13): 9780335220878
ISBN (ISBN-10): 0335220878
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2008
Herausgeber: Open University Press
166 Seiten
Gewicht: 0,295 kg
Sprache: eng/Englisch
Buch in der Datenbank seit 2007-11-21T13:02:37+01:00 (Zurich)
Detailseite zuletzt geändert am 2023-11-10T10:38:03+01:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 0335220878
ISBN - alternative Schreibweisen:
0-335-22087-8, 978-0-335-22087-8
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: david snyder, goodfellow robin lea
Titel des Buches: learning lea, education and society, research higher education, challenging learning the university
Weitere, andere Bücher, die diesem Buch sehr ähnlich sein könnten:
Neuestes ähnliches Buch:
9780335234882 Challenging e-Learning in the University (robin goodfellow; Mary Lea)
< zum Archiv...