- 5 Ergebnisse
Kleinster Preis: € 10,26, größter Preis: € 186,15, Mittelwert: € 89,91
1
Quality of Telephone-Based Spoken Dialogue Systems by Sebastian Möller - Sebastian Möller
Bestellen
bei BetterWorldBooks.com
€ 10,26
Bestellengesponserter Link
Sebastian Möller:

Quality of Telephone-Based Spoken Dialogue Systems by Sebastian Möller - gebrauchtes Buch

ISBN: 9780387231907

Quality of Telephone-Based Spoken Dialogue Systems is a systematic overview of assessment, evaluation, and prediction methods for the quality of services such as travel and touristic info… Mehr…

used in stock. Versandkosten:plus verzendkosten., zzgl. Versandkosten
2
Quality Of Telephone-based Spoken Dialogue Systems - Möller, Sebastian
Bestellen
bei amazon.fr
€ 27,93
Versand: € 2,991
Bestellengesponserter Link

Möller, Sebastian:

Quality Of Telephone-based Spoken Dialogue Systems - gebrauchtes Buch

2004, ISBN: 9780387231907

Springer-Verlag New York Inc. Relié, Auflage: 2005 ed. 469 Seiten, Publiziert: 2004-11-12T00:00:01Z, Produktgruppe: Livre, 1.98 kg, Livres en anglais, Chercher au Coeur!, Boutiques, Livre… Mehr…

Versandkosten:Les coûts d'expédition peuvent différer des coûts réels. (EUR 2.99)
3
Quality of Telephone-Based Spoken Dialogue Systems - Möller, Sebastian
Bestellen
bei Achtung-Buecher.de
€ 166,82
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Möller, Sebastian:
Quality of Telephone-Based Spoken Dialogue Systems - gebunden oder broschiert

2004

ISBN: 0387231900

2005 Gebundene Ausgabe Signal (technisch), Spracherkennung, Elektronik, Nachrichtententechnik, Telekommunikation, Digitale Signalverarbeitung (DSP), Mensch-Computer-Interaktion, Phase; … Mehr…

Versandkosten:Sans frais d'envoi en Allemagne. (EUR 0.00) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien
4
Bestellen
bei AbeBooks.fr
€ 186,15
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Moller S.:
Quality Of Telephone-Based Spoken Dialogue Systems - gebunden oder broschiert

2004, ISBN: 0387231900

[EAN: 9780387231907], Nouveau livre, [SC: 0.0], [PU: Springer], Books may ship from multiple locations for easy availability and logistics. PO Box orders may take a little longer for deli… Mehr…

NEW BOOK. Versandkosten:Sans frais d'envoi. (EUR 0.00) Vaci, Lewes, DE, U.S.A. [83103047] [Note: 5 (sur 5)]
5
Bestellen
bei Biblio.co.uk
$ 57,60
(ca. € 58,41)
Versand: € 10,141
Bestellengesponserter Link
Moller:
Quality Of Telephone-Based Spoken Dialogue Systems - gebunden oder broschiert

2005, ISBN: 9780387231907

Springer, 2005. Hardcover. New and Unread copy. IMPORTANT NOTE: For Books more than 2.5Kgs or with remote addresses or multi volume sets, additional shipment may be requested. , Spri… Mehr…

IND - IndienVersandkosten: EUR 10.14 Channel Publications

1Da einige Plattformen keine Versandkonditionen übermitteln und diese vom Lieferland, dem Einkaufspreis, dem Gewicht und der Größe des Artikels, einer möglichen Mitgliedschaft der Plattform, einer direkten Lieferung durch die Plattform oder über einen Drittanbieter (Marketplace), etc. abhängig sein können, ist es möglich, dass die von eurobuch angegebenen Versandkosten nicht mit denen der anbietenden Plattform übereinstimmen.

Bibliographische Daten des bestpassenden Buches

Details zum Buch
Quality Of Telephone-based Spoken Dialogue Systems

Quality of Telephone-Based Spoken Dialogue Systems is a systematic overview of assessment, evaluation, and prediction methods for the quality of services such as travel and touristic information, phone-directory and messaging, or telephone-banking services. A new taxonomy of quality-of-service is presented which serves as a tool for classifying assessment and evaluation methods, for planning and interpreting evaluation experiments, and for estimating quality. A broad overview of parameters and evaluation methods is given, both on a system-component level and for a fully integrated system. Three experimental investigations illustrate the relationships between system characteristics and perceived quality. The resulting information is needed in all phases of system specification, design, implementation, and operation. Although Quality of Telephone-Based Spoken Dialogue Systems is written from the perspective of an engineer in telecommunications, it is an invaluable source of information for professionals in signal processing, communication acoustics, computational linguistics, speech and language sciences, human factor design and ergonomics

Detailangaben zum Buch - Quality Of Telephone-based Spoken Dialogue Systems


EAN (ISBN-13): 9780387231907
ISBN (ISBN-10): 0387231900
Gebundene Ausgabe
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2004
Herausgeber: Springer-Verlag New York Inc.
469 Seiten
Gewicht: 0,953 kg
Sprache: eng/Englisch

Buch in der Datenbank seit 2007-05-24T04:14:16+02:00 (Zurich)
Detailseite zuletzt geändert am 2024-03-21T23:52:42+01:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 0387231900

ISBN - alternative Schreibweisen:
0-387-23190-0, 978-0-387-23190-7
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: moller, sebastian moll, moeller, möller
Titel des Buches: quality telephone based spoken dialogue systems, signal, radar, high frequency, fundamental principles, sebastian


Daten vom Verlag:

Autor/in: Sebastian Möller
Titel: Quality of Telephone-Based Spoken Dialogue Systems
Verlag: Springer; Springer US
469 Seiten
Erscheinungsjahr: 2004-11-12
New York; NY; US
Sprache: Englisch
160,49 € (DE)
164,99 € (AT)
177,00 CHF (CH)
Available
XIX, 469 p. 145 illus.

BB; Hardcover, Softcover / Technik/Elektronik, Elektrotechnik, Nachrichtentechnik; Elektrotechnik; Verstehen; Phase; Quality of Service; Quality of Service (QoS); Signal; communication; information; speech recognition; Electrical and Electronic Engineering; Signal, Speech and Image Processing; Communications Engineering, Networks; User Interfaces and Human Computer Interaction; Elektronik; Digitale Signalverarbeitung (DSP); Nachrichtententechnik, Telekommunikation; Mensch-Computer-Interaktion; EA; BC

Motivation and Introduction.- Quality of Human-Machine Interaction over the Phone.- Assessment and Evaluation Methods.- Speech Recognition Performance over the Phone.- Quality of Synthesized Speech over the Phone.- Quality of Spoken Dialogue Systems.- Final Conclusions and Outlook.
First book which gives a systematic overview of assessment, evaluation, and prediction methods for the quality of these services Provides a tool for classifying assessment and evaluation methods, for planning and interpreting evaluation experiments, and for estimating quality on the basis of system characteristics

< zum Archiv...