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2004, ISBN: 9780387231907
Springer-Verlag New York Inc. Relié, Auflage: 2005 ed. 469 Seiten, Publiziert: 2004-11-12T00:00:01Z, Produktgruppe: Livre, 1.98 kg, Livres en anglais, Chercher au Coeur!, Boutiques, Livre… Mehr…
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2005 Gebundene Ausgabe Signal (technisch), Spracherkennung, Elektronik, Nachrichtententechnik, Telekommunikation, Digitale Signalverarbeitung (DSP), Mensch-Computer-Interaktion, Phase; … Mehr…
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Bibliographische Daten des bestpassenden Buches
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Detailangaben zum Buch - Quality Of Telephone-based Spoken Dialogue Systems
EAN (ISBN-13): 9780387231907
ISBN (ISBN-10): 0387231900
Gebundene Ausgabe
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2004
Herausgeber: Springer-Verlag New York Inc.
469 Seiten
Gewicht: 0,953 kg
Sprache: eng/Englisch
Buch in der Datenbank seit 2007-05-24T04:14:16+02:00 (Zurich)
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ISBN/EAN: 0387231900
ISBN - alternative Schreibweisen:
0-387-23190-0, 978-0-387-23190-7
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: moller, sebastian moll, moeller, möller
Titel des Buches: quality telephone based spoken dialogue systems, signal, radar, high frequency, fundamental principles, sebastian
Daten vom Verlag:
Autor/in: Sebastian Möller
Titel: Quality of Telephone-Based Spoken Dialogue Systems
Verlag: Springer; Springer US
469 Seiten
Erscheinungsjahr: 2004-11-12
New York; NY; US
Sprache: Englisch
160,49 € (DE)
164,99 € (AT)
177,00 CHF (CH)
Available
XIX, 469 p. 145 illus.
BB; Hardcover, Softcover / Technik/Elektronik, Elektrotechnik, Nachrichtentechnik; Elektrotechnik; Verstehen; Phase; Quality of Service; Quality of Service (QoS); Signal; communication; information; speech recognition; Electrical and Electronic Engineering; Signal, Speech and Image Processing; Communications Engineering, Networks; User Interfaces and Human Computer Interaction; Elektronik; Digitale Signalverarbeitung (DSP); Nachrichtententechnik, Telekommunikation; Mensch-Computer-Interaktion; EA; BC
Motivation and Introduction.- Quality of Human-Machine Interaction over the Phone.- Assessment and Evaluation Methods.- Speech Recognition Performance over the Phone.- Quality of Synthesized Speech over the Phone.- Quality of Spoken Dialogue Systems.- Final Conclusions and Outlook.First book which gives a systematic overview of assessment, evaluation, and prediction methods for the quality of these services Provides a tool for classifying assessment and evaluation methods, for planning and interpreting evaluation experiments, and for estimating quality on the basis of system characteristics
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