The Relative Merit of Advertisements: A Psychological and Statistical Study (1911) - gebunden oder broschiert
2010, ISBN: 1162122951, Lieferbar binnen 4-6 Wochen Versandkosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD
Internationaler Buchtitel. In englischer Sprache. Verlag: KESSINGER PUB CO, 106 Seiten, L=178mm, B=254mm, H=8mm, Gew.=404gr, [GR: 11110 - HC/Belletristik/Romane/Erzählungen], [SW: - Lite… Mehr…
Buchgeier.com Lieferbar binnen 4-6 Wochen (Besorgungstitel) Versandkosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD Details... |
The Relative Merit of Advertisements: A Psychological and Statistical Study (1911) (Hardcover) - gebunden oder broschiert
ISBN: 1162122951
[EAN: 9781162122953], Neubuch, Hardcover. This scarce antiquarian book is a selection from Kessinger Publishing's Legacy Reprint Series. Due to its age, it may contain imperfections such … Mehr…
AbeBooks.de ABC Books, Lowfield Heath, CRAWL, United Kingdom [9235530] [Rating: 4 (von 5)] NEW BOOK Versandkosten: EUR 2250.12 Details... |
The Relative Merit Of Advertisements: A Psychological And Statistical Study (1911) - gebunden oder broschiert
2010, ISBN: 9781162122953
Kessinger Publishing, LLC, 2010-05-23. Hardcover. New. Buy with confidence. Excellent Customer Service & Return policy., Kessinger Publishing, LLC, 2010-05-23
Biblio.com |
The Relative Merit Of Advertisements: A Psychological And Statistical Study (1911) - gebrauchtes Buch
2010, ISBN: 9781162122953
This book is a facsimile reprint and may contain imperfections such as marks, notations, marginalia and flawed pages. Weight:0.89 lbs, Kessinger Publishing, LLC, 5/23/2010 0:00:00
Biblio.com |
The Relative Merit of Advertisements: A Psychological and Statistical Study (1911) - gebunden oder broschiert
2010, ISBN: 1162122951, Lieferbar binnen 4-6 Wochen Versandkosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD
Internationaler Buchtitel. In englischer Sprache. Verlag: KESSINGER PUB CO, 106 Seiten, L=178mm, B=254mm, H=8mm, Gew.=404gr, [GR: 11110 - HC/Belletristik/Romane/Erzählungen], [SW: - Lite… Mehr…
Edward Kellogg Strong:
The Relative Merit of Advertisements: A Psychological and Statistical Study (1911) (Hardcover) - gebunden oder broschiertISBN: 1162122951
[EAN: 9781162122953], Neubuch, Hardcover. This scarce antiquarian book is a selection from Kessinger Publishing's Legacy Reprint Series. Due to its age, it may contain imperfections such … Mehr…
The Relative Merit Of Advertisements: A Psychological And Statistical Study (1911) - gebunden oder broschiert
2010
ISBN: 9781162122953
Kessinger Publishing, LLC, 2010-05-23. Hardcover. New. Buy with confidence. Excellent Customer Service & Return policy., Kessinger Publishing, LLC, 2010-05-23
The Relative Merit Of Advertisements: A Psychological And Statistical Study (1911) - gebrauchtes Buch
2010, ISBN: 9781162122953
This book is a facsimile reprint and may contain imperfections such as marks, notations, marginalia and flawed pages. Weight:0.89 lbs, Kessinger Publishing, LLC, 5/23/2010 0:00:00
Bibliographische Daten des bestpassenden Buches
Autor: | |
Titel: | |
ISBN-Nummer: |
Detailangaben zum Buch - The Relative Merit of Advertisements: A Psychological and Statistical Study (1911)
EAN (ISBN-13): 9781162122953
ISBN (ISBN-10): 1162122951
Gebundene Ausgabe
Erscheinungsjahr: 2010
Herausgeber: KESSINGER PUB CO
106 Seiten
Gewicht: 0,404 kg
Sprache: eng/Englisch
Buch in der Datenbank seit 2012-06-15T00:15:53+02:00 (Zurich)
Detailseite zuletzt geändert am 2014-06-15T12:57:59+02:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 1162122951
ISBN - alternative Schreibweisen:
1-162-12295-1, 978-1-162-12295-3
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: edward kellogg strong
Weitere, andere Bücher, die diesem Buch sehr ähnlich sein könnten:
Neuestes ähnliches Buch:
9781347812266 The Relative Merit of Advertisements (Edward Kellogg Strong (author))
- 9781347812266 The Relative Merit of Advertisements (Edward Kellogg Strong (author))
- 9781332186358 The Relative Merit of Advertisements, Vol. 19 (Strong, Edward K.)
- 9781130220902 The Relative Merit of Advertisements; A Psychological and Statistical Study (Edward Kellogg Strong)
- 9781120339768 The Relative Merit of Advertisements: A Psychological and Statistical Study (1911) (Strong, Edward Kellogg)
- 9781152797154 The Relative Merit of Advertisements, a Psychological and Statistical Study (JR. Thomas Strong)
< zum Archiv...