2008, ISBN: 9781403934284
Red Globe Press, Gebundene Ausgabe, Auflage: 2008, 288 Seiten, Publiziert: 2008-11-25T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 1.12 kg, Recht, Kategorien, Bücher, Medienwissenschaft, Sozialwissens… Mehr…
amazon.de Versandkosten:Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) Details... |
2008, ISBN: 9781403934284
Red Globe Press, Gebundene Ausgabe, Auflage: 2008, 288 Seiten, Publiziert: 2008-11-25T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 1.12 kg, Recht, Kategorien, Bücher, Medienwissenschaft, Sozialwissens… Mehr…
amazon.de London Lane Company Versandkosten:Gewöhnlich versandfertig in 3 bis 4 Tagen. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) Details... |
2001, ISBN: 9781403934284
Hardcover, PLEASE NOTE, WE DO NOT SHIP TO DENMARK. New Book. Shipped from UK in 4 to 14 days. Established seller since 2000. Please note we cannot offer an expedited shipping service from… Mehr…
alibris.co.uk |
2008, ISBN: 1403934282
[EAN: 9781403934284], Gebraucht, sehr guter Zustand, [PU: Red Globe Press], Very Good - Crisp, clean, unread book with some shelfwear/edgewear, may have a remainder mark - NICE Standard-s… Mehr…
AbeBooks.de Midtown Scholar Bookstore, Harrisburg, PA, U.S.A. [1335784] [Rating: 5 (von 5)] NOT NEW BOOK. Versandkosten: EUR 68.08 Details... |
2008, ISBN: 1403934282
[EAN: 9781403934284], Neubuch, [PU: Bloomsbury 3PL], PRINT ON DEMAND Book; New; Fast Shipping from the UK., Books
AbeBooks.de Ria Christie Collections, Uxbridge, United Kingdom [59718070] [Rating: 5 (von 5)] NEW BOOK. Versandkosten: EUR 1.73 Details... |
2008, ISBN: 9781403934284
Red Globe Press, Gebundene Ausgabe, Auflage: 2008, 288 Seiten, Publiziert: 2008-11-25T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 1.12 kg, Recht, Kategorien, Bücher, Medienwissenschaft, Sozialwissens… Mehr…
2008, ISBN: 9781403934284
Red Globe Press, Gebundene Ausgabe, Auflage: 2008, 288 Seiten, Publiziert: 2008-11-25T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 1.12 kg, Recht, Kategorien, Bücher, Medienwissenschaft, Sozialwissens… Mehr…
2001
ISBN: 9781403934284
Hardcover, PLEASE NOTE, WE DO NOT SHIP TO DENMARK. New Book. Shipped from UK in 4 to 14 days. Established seller since 2000. Please note we cannot offer an expedited shipping service from… Mehr…
2008, ISBN: 1403934282
[EAN: 9781403934284], Gebraucht, sehr guter Zustand, [PU: Red Globe Press], Very Good - Crisp, clean, unread book with some shelfwear/edgewear, may have a remainder mark - NICE Standard-s… Mehr…
2008, ISBN: 1403934282
[EAN: 9781403934284], Neubuch, [PU: Bloomsbury 3PL], PRINT ON DEMAND Book; New; Fast Shipping from the UK., Books
Bibliographische Daten des bestpassenden Buches
Autor: | |
Titel: | |
ISBN-Nummer: |
Detailangaben zum Buch - Television Discourse: Analysing Language in the Media
EAN (ISBN-13): 9781403934284
ISBN (ISBN-10): 1403934282
Gebundene Ausgabe
Erscheinungsjahr: 2008
Herausgeber: Red Globe Press
234 Seiten
Gewicht: 0,499 kg
Sprache: eng/Englisch
Buch in der Datenbank seit 2008-05-31T10:51:35+02:00 (Zurich)
Detailseite zuletzt geändert am 2023-08-03T06:24:44+02:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 1403934282
ISBN - alternative Schreibweisen:
1-4039-3428-2, 978-1-4039-3428-4
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: lorenz, banksy, dus
Titel des Buches: discourse, nuria, banging, language vision, language new media, the language television
Daten vom Verlag:
Autor/in: Nuria Lorenzo-Dus
Titel: Television Discourse - Analysing Language in the Media
Verlag: Red Globe Press; Macmillan Education
288 Seiten
Erscheinungsjahr: 2008-11-25
London; GB
Gewicht: 0,506 kg
Sprache: Englisch
125,18 € (DE)
128,69 € (AT)
137,99 CHF (CH)
Not available, publisher indicates OP
BB; Book; Hardcover, Softcover / Medien, Kommunikation/Kommunikationswissenschaft; Kommunikationswissenschaft; exceptionallangling; media; Medium; television; B; Communication Studies; Media and Communication; Social Sciences; BC; EA; EA; EA
Abbreviations.- List of Extracts, Tables and Figures.- Acknowledgements.- Introduction.- PART I: STORYTELLING Storytelling...or the Entertaining Construction of Reality.- Once Upon a Time in a Documentary.- Once Upon a Time in a Talk Show.- PART II: CLOSENESS Closeness...or How Television Gets Up Close and Personal.- Live News and Closeness.- 'Close' Talk and Moral Worthiness.- PART III: CONFLICT Conflict...or the Rise of Spectacular Incivility.- Emotional Conflict Talk and Reality Television.- Conflict Talk and Politics.- PART IV: PERSUASION Persuasion...or the Art of Occultatio.- Persuasion, Politics and Television.- Persuasion and Lifestyle Television.- Interacting in a Broadcast Medium: Some Final Words.- Glossary.- Guide to Further Reading.- Bibliography.- Index.Fully illustrated with numerous examples, in the form of contextualised transcriptions, from programmes braodcast in the UK, the US and New Zealand
Weitere, andere Bücher, die diesem Buch sehr ähnlich sein könnten:
Neuestes ähnliches Buch:
9781403934291 Broadcast Discourse: Analysing Language in the Media (Lorenzo-Dus, Nuria)
< zum Archiv...