- 5 Ergebnisse
Kleinster Preis: € 27,50, größter Preis: € 65,64, Mittelwert: € 41,90
1
The Motor Electrical Manual - A Practical and Fully Illustrated Handbook and Guide for All Motorists, Describing in Simple Language the Principles, Co - Anon
Bestellen
bei AbeBooks.de
€ 43,19
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Anon:

The Motor Electrical Manual - A Practical and Fully Illustrated Handbook and Guide for All Motorists, Describing in Simple Language the Principles, Co - gebunden oder broschiert

2010, ISBN: 1444658506

[EAN: 9781444658507], Neubuch, [PU: Read Books], TECHNOLOGY & ENGINEERING / (GENERAL), nach der Bestellung gedruckt Neuware - Printed after ordering - This early works is a comprehensive … Mehr…

NEW BOOK. Versandkosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) AHA-BUCH GmbH, Einbeck, Germany [51283250] [Rating: 5 (von 5)]
2
Bestellen
bei lehmanns.de
€ 27,50
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link

Anon.:

The Motor Electrical Manual - A Practical And Fully Illustrated Handbook And Guide For All Motorists, Describing In Simple Language The Principles, Constuction And Working Of The Electrical Appliances Used On Cars. How To Keep Ignition, Lighting, Starting - gebunden oder broschiert

2010, ISBN: 9781444658507

Buch, Hardcover, [PU: Read Books], Read Books, 2010

Versandkosten:Lieferzeit auf Anfrage. (EUR 0.00)
3
The Motor Electrical Manual - A Practical and Fully Illustrated Handbook and Guide for All Motorists, Describing in Simple Language the Principles, Co - Anon; Rodgers, John
Bestellen
bei Achtung-Buecher.de
€ 45,14
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Anon; Rodgers, John:
The Motor Electrical Manual - A Practical and Fully Illustrated Handbook and Guide for All Motorists, Describing in Simple Language the Principles, Co - gebunden oder broschiert

2010

ISBN: 1444658506

Gebundene Ausgabe TECHNOLOGY & ENGINEERING / Engineering (General), mit Schutzumschlag 11, [PU:Read Books]

Versandkosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien
4
Bestellen
bei Biblio.co.uk
$ 72,11
(ca. € 65,64)
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Anon:
The Motor Electrical Manual - A Practical and Fully Illustrated Handbook and Guide for All Motorists, Describing in Simple Language the Principles, Co - gebunden oder broschiert

ISBN: 9781444658507

hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book., 2.5

Versandkosten:Free shipping. (EUR 0.00) Bonita
5
Bestellen
bei alibris.com
$ 30,77
(ca. € 28,01)
Versand: € 3,631
Bestellengesponserter Link
Anon, and Rodgers, John:
The Motor Electrical Manual-a Practical and Fully Illustrated Handbook and Guide for All Motorists, Describing in Simple Language the Principles, Co - gebunden oder broschiert

2010, ISBN: 9781444658507

Hard cover, New book, [PU: Read Books]

Versandkosten: EUR 3.63 Bensalem, PA, Ebooksweb

1Da einige Plattformen keine Versandkonditionen übermitteln und diese vom Lieferland, dem Einkaufspreis, dem Gewicht und der Größe des Artikels, einer möglichen Mitgliedschaft der Plattform, einer direkten Lieferung durch die Plattform oder über einen Drittanbieter (Marketplace), etc. abhängig sein können, ist es möglich, dass die von eurobuch angegebenen Versandkosten nicht mit denen der anbietenden Plattform übereinstimmen.

Bibliographische Daten des bestpassenden Buches

Details zum Buch
The Motor Electrical Manual - A Practical And Fully Illustrated Handbook And Guide For All Motorists, Describing In Simple Language The Principles, Constuction And Working Of The Electrical Appliances Used On Cars. How To Keep Ignition, Lighting, Starting

This early works is a comprehensive and informative guide to the motor engine. Chapters Include; I. Introductory, II. Theory and Principles, III. Wiring, IV. Batteries, V. Dynamos, VI. Starters, VII. Ignition, VIII. Sparking Plugs, IX. Lighting Equipment, X. Electrical Auxiliaries, XI. Radio Equipment, XII. General Information. Many of the earliest books, particularly those dating back to the 1900's and before, are now extremely scarce and increasingly expensive. We are republishing these classic works in affordable, high quality, modern editions, using the original text and artwork.

Detailangaben zum Buch - The Motor Electrical Manual - A Practical And Fully Illustrated Handbook And Guide For All Motorists, Describing In Simple Language The Principles, Constuction And Working Of The Electrical Appliances Used On Cars. How To Keep Ignition, Lighting, Starting


EAN (ISBN-13): 9781444658507
ISBN (ISBN-10): 1444658506
Gebundene Ausgabe
Erscheinungsjahr: 2010
Herausgeber: Read Books
186 Seiten
Gewicht: 0,386 kg
Sprache: eng/Englisch

Buch in der Datenbank seit 2010-11-03T09:27:54+01:00 (Zurich)
Detailseite zuletzt geändert am 2023-08-15T20:10:55+02:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 1444658506

ISBN - alternative Schreibweisen:
1-4446-5850-6, 978-1-4446-5850-7
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: anon
Titel des Buches: man and motor, the motor, keep simple, electric motor handbook, lighting manual, guide electrical, used cars guide, handbook language, motor tip, ignition handbook, practical handbook


< zum Archiv...