- 5 Ergebnisse
Kleinster Preis: € 141,51, größter Preis: € 201,84, Mittelwert: € 166,31
1
Understanding and Enhancing the Impact of Consumer Confidence Reports (Water Research Foundation Report Series) - Jeffrey K. Lazo, Joanna L. Pratt, Charles N. Herrick
Bestellen
bei amazon.co.uk
£ 126,00
(ca. € 141,51)
Versand: € 4,941
Bestellengesponserter Link
Jeffrey K. Lazo, Joanna L. Pratt, Charles N. Herrick:

Understanding and Enhancing the Impact of Consumer Confidence Reports (Water Research Foundation Report Series) - Taschenbuch

2005, ISBN: 1843399032

Paperback, [EAN: 9781843399032], AwwaRF, AwwaRF, Book, [PU: AwwaRF], 2005-04-19, AwwaRF, The reauthorized Safe Drinking Water Act of 1996 added provisions requiring all community water sy… Mehr…

  - Neuware. Versandkosten:Europa Zone 1: GBP 5,48 pro Produkt.. Temporarily out of stock. Order now and we'll deliver when available. We'll e-mail you with an estimated delivery date as soon as we have more information. Your credit card will not be charged until we ship the item. (EUR 4.94) Amazon.co.uk
2
Understanding and Enhancing the Impact of Consumer Confidence Reports (Water Research Foundation Report) - J. Lazo, J. Pratt, Charles Herrick
Bestellen
bei Amazon.de (Intern. Bücher)
€ 177,38
Versand: € 3,001
Bestellengesponserter Link

J. Lazo, J. Pratt, Charles Herrick:

Understanding and Enhancing the Impact of Consumer Confidence Reports (Water Research Foundation Report) - Taschenbuch

ISBN: 1843399032

Taschenbuch, [EAN: 9781843399032], Awwa Research Foundation Repor, Awwa Research Foundation Repor, Book, [PU: Awwa Research Foundation Repor], Awwa Research Foundation Repor, 58302011, Ma… Mehr…

  - Neuware. Versandkosten:Innerhalb EU, Schweiz und Liechtenstein (sofern Lieferung möglich). Versandfertig in 1 - 2 Werktagen. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) Book Depository DE
3
Understanding and Enhancing the Impact of Consumer Confidence Reports (Water Research Foundation Report) - Lazo, J. Pratt, J. Herrick, Charles
Bestellen
bei amazon.de
€ 160,88
Versand: € 3,001
Bestellengesponserter Link
Lazo, J. Pratt, J. Herrick, Charles:
Understanding and Enhancing the Impact of Consumer Confidence Reports (Water Research Foundation Report) - Taschenbuch

2005

ISBN: 9781843399032

AWWARF, Taschenbuch, 272 Seiten, Publiziert: 2005-04-27T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 1.36 kg, Industrie, Branchen & Berufe, Business & Karriere, Kategorien, Bücher, Management, Marketi… Mehr…

Versandkosten:Gewöhnlich versandfertig in 3 bis 4 Tagen. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) Books Around the World DE
4
Understanding and Enhancing the Impact of Consumer Confidence Reports (Water Research Foundation Report Series) - Jeffrey K. Lazo; Joanna L. Pratt; Charles N. Herrick
Bestellen
bei AbeBooks.de
€ 201,84
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Jeffrey K. Lazo; Joanna L. Pratt; Charles N. Herrick:
Understanding and Enhancing the Impact of Consumer Confidence Reports (Water Research Foundation Report Series) - Taschenbuch

2005, ISBN: 1843399032

[EAN: 9781843399032], Neubuch, [PU: AwwaRF], Law|Public Utilities, Nature|Natural Resources, Nature|Water Supply, Business & Economics|Consumer Behavior, Business & Economics|Industrial M… Mehr…

  - NEW BOOK. Versandkosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) European-Media-Service Mannheim, Mannheim, Germany [1048135] [Rating: 5 (von 5)]
5
Understanding and Enhancing the Impact of Consumer Confidence Reports - J. Lazo; J. Pratt; Charles Herrick; M. Hagenstad; Robert S. Raucher
Bestellen
bei lehmanns.de
€ 149,95
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
J. Lazo; J. Pratt; Charles Herrick; M. Hagenstad; Robert S. Raucher:
Understanding and Enhancing the Impact of Consumer Confidence Reports - Taschenbuch

2005, ISBN: 9781843399032

Softcover, Buch, [PU: IWA Publishing]

Versandkosten:Versand in 3-4 Wochen, , Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00)

1Da einige Plattformen keine Versandkonditionen übermitteln und diese vom Lieferland, dem Einkaufspreis, dem Gewicht und der Größe des Artikels, einer möglichen Mitgliedschaft der Plattform, einer direkten Lieferung durch die Plattform oder über einen Drittanbieter (Marketplace), etc. abhängig sein können, ist es möglich, dass die von eurobuch angegebenen Versandkosten nicht mit denen der anbietenden Plattform übereinstimmen.

Bibliographische Daten des bestpassenden Buches

Details zum Buch
Understanding and Enhancing the Impact of Consumer Confidence Reports (Water Research Foundation Report)

The reauthorized Safe Drinking Water Act of 1996 added provisions requiring all community water systems (CWS) to deliver annual water quality reports called Consumer Confidence Reports (CCRs) to their customers. With an estimated 46,000 CWS required to develop and distribute CCRs to their customers each year, the CCR requirement poses an important challenge for water utilities to disseminate information to their customers. The research reported here was conducted to evaluate the effectiveness of CCRs and to better understand the impact of CCRs on water utility customers-specifically, to evaluate (1) whether and how CCRs influence consumer perceptions, and (2) what attributes of CCRs most influence consumers' perceptions.

Detailangaben zum Buch - Understanding and Enhancing the Impact of Consumer Confidence Reports (Water Research Foundation Report)


EAN (ISBN-13): 9781843399032
ISBN (ISBN-10): 1843399032
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2005
Herausgeber: AWWARF
272 Seiten
Gewicht: 0,617 kg
Sprache: eng/Englisch

Buch in der Datenbank seit 2008-02-25T11:17:21+01:00 (Zurich)
Detailseite zuletzt geändert am 2022-09-13T09:22:59+02:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 1843399032

ISBN - alternative Schreibweisen:
1-84339-903-2, 978-1-84339-903-2
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: charles pratt, rauch robert
Titel des Buches: understanding consumer, enhancing, confidence, impact


< zum Archiv...