Petersen, Bent|Macharzina, Klaus: mir: Management International Review - Taschenbuch
2003, ISBN: 340912389X
[EAN: 9783409123891], Neubuch, [PU: Gabler Verlag], INTERNET WIRTSCHAFT, RECHT BUSINESS MANAGEMENT ASIEN CORPORATEGOVERNANCE E-BUSINESS E-COMMERCE ELECTRONICMARKET INNOVATION INTERNATIONA… Mehr…
[EAN: 9783409123891], Neubuch, [PU: Gabler Verlag], INTERNET WIRTSCHAFT, RECHT BUSINESS MANAGEMENT ASIEN CORPORATEGOVERNANCE E-BUSINESS E-COMMERCE ELECTRONICMARKET INNOVATION INTERNATIONALESMANAGEMENT PERSONAL WIRTSCHAFT CORPORATE GOVERNANCE ELECTRONIC MARKET INTERNATIONALES MIR, Dieser Artikel ist ein Print on Demand Artikel und wird nach Ihrer Bestellung fuer Sie gedruckt. Bent Petersen ist Associate Professor of International Business, Department of International Economics and Management at the Copenhagen Business School.Even though Internet business no longer makes headlines, the Internet does affect the management of i., Books<
Even though Internet business no longer makes headlines, the Internet does affect the management of international business operations in ways that to a large extent remain unresolved. Thi… Mehr…
Even though Internet business no longer makes headlines, the Internet does affect the management of international business operations in ways that to a large extent remain unresolved. This book reflects on the basics of the empirical evidence of the last years during which firms have pursued the commercial opportunities of the Internet. Buch 24.4 x 17.0 x 0.9 cm , Betriebswirtschaftlicher Verlag Gabler, Betriebswirtschaftlicher Verlag Gabler<
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mir: Management International Review - Taschenbuch
2003, ISBN: 340912389X
[EAN: 9783409123891], Neubuch, [PU: Gabler Verlag], INTERNET WIRTSCHAFT, RECHT BUSINESS MANAGEMENT ASIEN CORPORATEGOVERNANCE E-BUSINESS E-COMMERCE ELECTRONICMARKET INNOVATION INTERNATIONA… Mehr…
[EAN: 9783409123891], Neubuch, [PU: Gabler Verlag], INTERNET WIRTSCHAFT, RECHT BUSINESS MANAGEMENT ASIEN CORPORATEGOVERNANCE E-BUSINESS E-COMMERCE ELECTRONICMARKET INNOVATION INTERNATIONALESMANAGEMENT PERSONAL WIRTSCHAFT CORPORATE GOVERNANCE ELECTRONIC MARKET INTERNATIONALES MIR, Dieser Artikel ist ein Print on Demand Artikel und wird nach Ihrer Bestellung fuer Sie gedruckt. Bent Petersen ist Associate Professor of International Business, Department of International Economics and Management at the Copenhagen Business School.Even though Internet business no longer makes headlines, the Internet does affect the management of i., Books<
Even though Internet business no longer makes headlines, the Internet does affect the management of international business operations in ways that to a large extent remain unresolved. Thi… Mehr…
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Buch in der Datenbank seit 2008-01-04T20:04:05+01:00 (Zurich) Detailseite zuletzt geändert am 2024-02-05T18:25:17+01:00 (Zurich) ISBN/EAN: 340912389X
ISBN - alternative Schreibweisen: 3-409-12389-X, 978-3-409-12389-1 Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe: Autor des Buches: petersen, bent, peterßen, gabler verlag, peters, macharzina klaus Titel des Buches: bent, hype, the little review, mir management international review, the german issue
Daten vom Verlag:
Autor/in: Bent Petersen Titel: mir Special Issue; mir: Management International Review Verlag: Gabler Verlag; Betriebswirtschaftlicher Verlag Gabler 145 Seiten Erscheinungsjahr: 2003-03-20 Wiesbaden; DE Sprache: Deutsch 37,99 € (DE) 39,05 € (AT) 42,00 CHF (CH) Available 145 S. 5 Abb., 2 Abb. in Farbe.
BC; Hardcover, Softcover / Wirtschaft/Management; Strategisches Management; Verstehen; Asien; Business; Corporate Governance; E-Business; E-Commerce; Electronic Market; Innovation; Internationales Management; MIR; Management; Personal; internet; Business Strategy and Leadership; Management; Management und Managementtechniken; EA
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