Social Networking Sites - Effects to the Lifestyles of Teachers and Students in Higher Educational Institutions - Taschenbuch
2012, ISBN: 9783659251207
[ED: Taschenbuch / Paperback], [PU: LAP Lambert Academic Publishing], Educators working with middle and high school students likely are aware of the explosive interest and involvement of … Mehr…
booklooker.de |
Social Networking Sites Effects to the Lifestyles of Teachers and Students in Higher Educational Institutions - neues Buch
2012, ISBN: 3659251208
Kartoniert / Broschiert Ratgeber: Karriere und Erfolg, Bildungsberatung, Alphabetisierung in der Erwachsenenbildung: Handbuch, Lehrbuch, Rechenkompetenz in der Erwachsenenbildung: Handbu… Mehr…
Achtung-Buecher.de MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien Versandkosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) Details... |
ISBN: 3659251208
Social Networking Sites ab 48.99 € als Taschenbuch: Effects to the Lifestyles of Teachers and Students in Higher Educational Institutions. Aus dem Bereich: Bücher, Ratgeber, Lebenshilfe, … Mehr…
Hugendubel.de Nr. 19736712. Versandkosten:, , DE. (EUR 0.00) Details... |
Social Networking Sites: Effects to the Lifestyles of Teachers and Students in Higher Educational Institutions - Taschenbuch
2012, ISBN: 3659251208
[EAN: 9783659251207], Neubuch, [PU: LAP LAMBERT Academic Publishing], This item is printed on demand for shipment within 3 working days.
AbeBooks.de English-Book-Service - A Fine Choice, Waldshut-Tiengen, Germany [1048135] [Rating: 5 (von 5)] NEW BOOK Versandkosten:Versandkostenfrei (EUR 0.00) Details... |
Social Networking Sites Effects to the Lifestyles of Teachers and Students in Higher Educational Institutions - neues Buch
2012, ISBN: 3659251208
Kartoniert / Broschiert, mit Schutzumschlag neu, [PU:LAP Lambert Academic Publishing]
Achtung-Buecher.de MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien Versandkosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) Details... |
Social Networking Sites - Effects to the Lifestyles of Teachers and Students in Higher Educational Institutions - Taschenbuch
2012, ISBN: 9783659251207
[ED: Taschenbuch / Paperback], [PU: LAP Lambert Academic Publishing], Educators working with middle and high school students likely are aware of the explosive interest and involvement of … Mehr…
Asad, Seguya; Al Mamun, Md. Abdullah; Clement, Che Kum:
Social Networking Sites Effects to the Lifestyles of Teachers and Students in Higher Educational Institutions - neues Buch2012, ISBN: 3659251208
Kartoniert / Broschiert Ratgeber: Karriere und Erfolg, Bildungsberatung, Alphabetisierung in der Erwachsenenbildung: Handbuch, Lehrbuch, Rechenkompetenz in der Erwachsenenbildung: Handbu… Mehr…
ISBN: 3659251208
Social Networking Sites ab 48.99 € als Taschenbuch: Effects to the Lifestyles of Teachers and Students in Higher Educational Institutions. Aus dem Bereich: Bücher, Ratgeber, Lebenshilfe, … Mehr…
Social Networking Sites: Effects to the Lifestyles of Teachers and Students in Higher Educational Institutions - Taschenbuch
2012, ISBN: 3659251208
[EAN: 9783659251207], Neubuch, [PU: LAP LAMBERT Academic Publishing], This item is printed on demand for shipment within 3 working days.
Social Networking Sites Effects to the Lifestyles of Teachers and Students in Higher Educational Institutions - neues Buch
2012, ISBN: 3659251208
Kartoniert / Broschiert, mit Schutzumschlag neu, [PU:LAP Lambert Academic Publishing]
Bibliographische Daten des bestpassenden Buches
Autor: | |
Titel: | |
ISBN-Nummer: |
Detailangaben zum Buch - Social Networking Sites
EAN (ISBN-13): 9783659251207
ISBN (ISBN-10): 3659251208
Gebundene Ausgabe
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2012
Herausgeber: LAP LAMBERT Academic Publishing
Buch in der Datenbank seit 2007-05-24T06:33:26+02:00 (Zurich)
Detailseite zuletzt geändert am 2023-09-12T23:08:15+02:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 3659251208
ISBN - alternative Schreibweisen:
3-659-25120-8, 978-3-659-25120-7
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: clement, kum, asad, che
Titel des Buches: site the social, sites
< zum Archiv...