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Technology Acceptance of Connected Services in the Automotive Industry
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Technology Acceptance of Connected Services in the Automotive Industry - neues Buch

ISBN: 9783834918703

Connected Services constitute a very recent development in many industries and bridge service and product offerings. In the consumer business, one of the most prominent examples is “TeleS… Mehr…

Nr. 978-3-8349-1870-3. Versandkosten:Worldwide free shipping, , DE. (EUR 0.00)
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Technology Acceptance of Connected Services in the Automotive Industry - Clemens Hiraoka
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Clemens Hiraoka:

Technology Acceptance of Connected Services in the Automotive Industry - Taschenbuch

2009, ISBN: 3834918709

[EAN: 9783834918703], Neubuch, [PU: Gabler Verlag], AUTOINDUSTRIE - AUTOMOBILINDUSTRIE INDUSTRIE MARKTFORSCHUNG BUSINESS MANAGEMENT INGENIEURWISSENSCHAFT INGENIEURWISSENSCHAFTLER MAKROÖKO… Mehr…

NEW BOOK. Versandkosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) moluna, Greven, Germany [73551232] [Rating: 4 (von 5)]
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Technology Acceptance of Connected Services in the Automotive Industry Applied Marketing Science / Angewandte Marketingforschung - Hiraoka, Clemens
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Hiraoka, Clemens:
Technology Acceptance of Connected Services in the Automotive Industry Applied Marketing Science / Angewandte Marketingforschung - gebrauchtes Buch

2009

ISBN: 9783834918703

[PU: Gabler Verlag, Wiesbaden], 150 Seiten Broschiert; Das hier angebotene Buch stammt aus einer teilaufgelösten wissenschaftlichen Bibliothek und trägt die entsprechenden Kennzeichnungen… Mehr…

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Technology Acceptance of Connected Services in the Automotive Industry Applied Marketing Science / Angewandte Marketingforschung - Hiraoka, Clemens
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Hiraoka, Clemens:
Technology Acceptance of Connected Services in the Automotive Industry Applied Marketing Science / Angewandte Marketingforschung - Taschenbuch

2009, ISBN: 3834918709

[EAN: 9783834918703], Gebraucht, sehr guter Zustand, [PU: Gabler Verlag, Wiesbaden], 150 Seiten Das hier angebotene Buch stammt aus einer teilaufgelösten wissenschaftlichen Bibliothek und… Mehr…

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Hiraoka, Clemens; Hiraoka, Clemens:
Technology Acceptance Of Connected Services In The Automotive Industry: Thesis, Tu M, 2009 - Taschenbuch

2009, ISBN: 9783834918703

Gabler, 2009. Paperback. New. 2009 edition. 169 pages. 8.20x5.80x0.39 inches., Gabler, 2009, 6

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Bibliographische Daten des bestpassenden Buches

Details zum Buch
Technology Acceptance of Connected Services in the Automotive Industry

:Telematics in the automotive industry are the most popular example of Connected Services. But despite their implementation in several million of vehicles worldwide, there has only been little consideration in research. Clemens Hiraoka analyzes the entire customer lifecycle from awareness, acceptance, and usage to the renewal of the service contract and uncovers the drivers in each of these stages. His evaluation gives a series of new implications for management and research.

Detailangaben zum Buch - Technology Acceptance of Connected Services in the Automotive Industry


EAN (ISBN-13): 9783834918703
ISBN (ISBN-10): 3834918709
Gebundene Ausgabe
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2009
Herausgeber: Gabler, Betriebswirt.-Vlg
150 Seiten
Gewicht: 0,234 kg
Sprache: eng/Englisch

Buch in der Datenbank seit 2007-06-12T07:41:55+02:00 (Zurich)
Detailseite zuletzt geändert am 2024-03-10T00:32:07+01:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 3834918709

ISBN - alternative Schreibweisen:
3-8349-1870-9, 978-3-8349-1870-3
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: hiraoka, clemens
Titel des Buches: automotive industries, connected, automotive for you, services marketing, acceptance


Daten vom Verlag:

Autor/in: Clemens Hiraoka
Titel: Applied Marketing Science / Angewandte Marketingforschung; Technology Acceptance of Connected Services in the Automotive Industry
Verlag: Gabler Verlag; Betriebswirtschaftlicher Verlag Gabler
151 Seiten
Erscheinungsjahr: 2009-07-28
Wiesbaden; DE
Sprache: Englisch
53,49 € (DE)
54,99 € (AT)
59,00 CHF (CH)
Available
XIX, 151 p.

BC; Hardcover, Softcover / Wirtschaft/Werbung, Marketing; Marketing und Vertrieb; Verstehen; Management; Automobilbranche; Automotive Industry; Dienstleistung; Innovation; Technologieakzeptanz; Telematik; Marketing; Business and Management; Betriebswirtschaft und Management; EA

Telematics in the automotive industry are the most popular example of Connected Services. But despite their implementation in several million of vehicles worldwide, there has only been little consideration in research. Clemens Hiraoka analyzes the entire customer lifecycle from awareness, acceptance, and usage to the renewal of the service contract and uncovers the drivers in each of these stages. His evaluation gives a series of new implications for management and research.

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