- 5 Ergebnisse
Kleinster Preis: € 67,99, größter Preis: € 134,99, Mittelwert: € 81,40
1
Bestellen
bei Fnac.com
€ 134,99
Versand: € 8,301
Bestellengesponserter Link

Discourse Based Assessment in the Mathematics Classroom - gebrauchtes Buch

ISBN: 3838332741

Classroom assessment in mathematics involves more than designing and grading summative assessments such as quizzes and tests. The methods teachers use during instruction to solicit evi… Mehr…

  - Nr. Versandkosten:, Le délai dépend du marchand, zzgl. Versandkosten. (EUR 8.30)
2
Discourse Based Assessment in the Mathematics Classroom - David Webb
Bestellen
bei Hugendubel.de
€ 67,99
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link

David Webb:

Discourse Based Assessment in the Mathematics Classroom - Taschenbuch

ISBN: 9783838332741

Gebundene Ausgabe

*Discourse Based Assessment in the Mathematics Classroom* - A study of teachers'' instructionally embedded assessment practices / Taschenbuch für 67.99 € / Aus dem Bereich: Bücher, Schule… Mehr…

Versandkosten:Shipping in 3 days, , Versandkostenfrei nach Hause oder Express-Lieferung in Ihre Buchhandlung., DE. (EUR 0.00)
3
Discourse Based Assessment in the Mathematics Classroom A study of teachers'' instructionally embedded assessment practices - Webb, David
Bestellen
bei Achtung-Buecher.de
€ 68,00
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Webb, David:
Discourse Based Assessment in the Mathematics Classroom A study of teachers'' instructionally embedded assessment practices - neues Buch

2010

ISBN: 3838332741

Kartoniert / Broschiert, mit Schutzumschlag 11, [PU:LAP LAMBERT Academic Publishing]

Versandkosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien
4
Discourse Based Assessment in the Mathematics Classroom A study of teachers'' instructionally embedded assessment practices - Webb, David
Bestellen
bei Achtung-Buecher.de
€ 68,00
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Webb, David:
Discourse Based Assessment in the Mathematics Classroom A study of teachers'' instructionally embedded assessment practices - neues Buch

2010, ISBN: 3838332741

Kartoniert / Broschiert, met couverture 11, [PU:LAP LAMBERT Academic Publishing]

Versandkosten:Geen versendingskosten in Duitsland. (EUR 0.00) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien
5
Discourse Based Assessment in the Mathematics Classroom A study of teachers' instructionally embedded assessment practices - Webb, David
Bestellen
bei Achtung-Buecher.de
€ 68,00
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Webb, David:
Discourse Based Assessment in the Mathematics Classroom A study of teachers' instructionally embedded assessment practices - neues Buch

2010, ISBN: 3838332741

Kartoniert / Broschiert, mit Schutzumschlag neu, [PU:LAP Lambert Acad. Publ.]

  - Versandkosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien

1Da einige Plattformen keine Versandkonditionen übermitteln und diese vom Lieferland, dem Einkaufspreis, dem Gewicht und der Größe des Artikels, einer möglichen Mitgliedschaft der Plattform, einer direkten Lieferung durch die Plattform oder über einen Drittanbieter (Marketplace), etc. abhängig sein können, ist es möglich, dass die von eurobuch angegebenen Versandkosten nicht mit denen der anbietenden Plattform übereinstimmen.

Bibliographische Daten des bestpassenden Buches

Details zum Buch
Discourse Based Assessment in the Mathematics Classroom

Classroom assessment in mathematics involves more than designing and grading summative assessments such as quizzes and tests. The methods teachers use during instruction to solicit evidence of student understanding are critical to effective formative assessment. Eliciting such evidence requires dynamic forms of discourse based, instructionally embedded assessment that reveal the connectedness and flexibility of student knowledge. Using semi-structured interviews, daily participant observation, and videotape of classroom instruction, this study documented ways in which middle grades mathematics teachers used instructionally embedded assessment to make judgments about student learning and inform instructional decisions. Through analyses of the teachers' practices, two prerequisites and five techniques were identified regarding teachers use of instructionally embedded assessment.

Detailangaben zum Buch - Discourse Based Assessment in the Mathematics Classroom


EAN (ISBN-13): 9783838332741
ISBN (ISBN-10): 3838332741
Gebundene Ausgabe
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2010
Herausgeber: LAP LAMBERT Academic Publishing

Buch in der Datenbank seit 2009-11-29T09:58:06+01:00 (Zurich)
Detailseite zuletzt geändert am 2023-09-10T08:55:19+02:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 3838332741

ISBN - alternative Schreibweisen:
3-8383-3274-1, 978-3-8383-3274-1
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: webb, david
Titel des Buches: men mathematics


< zum Archiv...