- 5 Ergebnisse
Kleinster Preis: € 3,98, größter Preis: € 71,70, Mittelwert: € 31,61
1
Fashion : From Concept to Consumer by Gini Stephens Frings - Gini Stephens Frings
Bestellen
bei BetterWorldBooks.com
€ 3,98
Bestellengesponserter Link
Gini Stephens Frings:

Fashion : From Concept to Consumer by Gini Stephens Frings - gebrauchtes Buch

ISBN: 9780131173385

"Fashion: From Concept to Consumer" tells the entire story of how the fashion business works in sequential order from concept to consumer. It includes the processes involved with producin… Mehr…

used in stock. Versandkosten:zzgl. Versandkosten.
2
Fashion: From Concept to Consumer - Frings, Gini Stephens
Bestellen
bei AbeBooks.de
€ 6,20
Versand: € 13,201
Bestellengesponserter Link

Frings, Gini Stephens:

Fashion: From Concept to Consumer - Taschenbuch

2004, ISBN: 0131173383

[EAN: 9780131173385], Gebraucht, guter Zustand, [PU: Prentice Hall], Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less, Books

NOT NEW BOOK. Versandkosten: EUR 13.20 ThriftBooks-Phoenix, Phoenix, AZ, U.S.A. [55521360] [Rating: 5 (von 5)]
3
Bestellen
bei alibris.co.uk
€ 9,58
Bestellengesponserter Link
Frings, Gini Stephens:
Fashion: From Concept to Consumer - Taschenbuch

2004

ISBN: 9780131173385

Softcover, Gebraucht, guter Zustand, Pages are clean and are not marred by notes or folds of any kind. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less., [PU: Prentice Hall]

Versandkosten:zzgl. Versandkosten Dallas, TX, ThriftBooks-Dallas
4
Bestellen
bei alibris.co.uk
€ 66,59
Bestellengesponserter Link
Frings, Gini Stephens:
Fashion: From Concept to Consumer - gebunden oder broschiert

2004, ISBN: 9780131173385

Hard cover, New., Trade paperback (US). Sewn binding. Cloth over boards. 391 p. Contains: Illustrations., Upper Saddle River, NJ, [PU: Prentice Hall]

THA - ThailandVersandkosten:zzgl. Versandkosten Bangkok, Navatext
5
Bestellen
bei AbeBooks.de
€ 71,70
Versand: € 40,081
Bestellengesponserter Link
Frings, Gini Stephens:
FASHION: FROM CONCEPT TO CONSUME - gebunden oder broschiert

2004, ISBN: 0131173383

[EAN: 9780131173385], Neubuch, [PU: Pearson College Div], New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!, Books

NEW BOOK. Versandkosten: EUR 40.08 BennettBooksLtd, LOS ANGELES, CA, U.S.A. [52101753] [Rating: 4 (von 5)]

1Da einige Plattformen keine Versandkonditionen übermitteln und diese vom Lieferland, dem Einkaufspreis, dem Gewicht und der Größe des Artikels, einer möglichen Mitgliedschaft der Plattform, einer direkten Lieferung durch die Plattform oder über einen Drittanbieter (Marketplace), etc. abhängig sein können, ist es möglich, dass die von eurobuch angegebenen Versandkosten nicht mit denen der anbietenden Plattform übereinstimmen.

Bibliographische Daten des bestpassenden Buches

Details zum Buch
Fashion: From Concept to Consumer

NEW VISUAL FOCUS!New and updated information in all four parts and 190 illustrations FASHION FUNDAMENTALS Changing U.S. demographics New developments in globalization, sourcing, imports, and quota elimination Latest trade agreements Latest technological advances in garment and textile production, fashion business communications. E-commerce, database marketing, and merchandise information systems New resources for color and design New information on fashion forecasting and market research Updates on fashion services, Web sites, and publications TEXTILES Latest high-tech fiber development, including PLA, spider silk, and casein Trends in textile product development, production, and marketing Nanotechnology and "Smart" or "Performance" fabrics New statistics and technical information New marketing strategies Garment packages and imports New information on trims MANUFACTURING Latest information on designers and international fashion centers New designer profiles The changing role of manufacturing Product data management systems Update on global sourcing and imports Brand extensions and acquisitions New information on accessory product development and marketing New information on trade shows, location updates, and timing of markets Runway vs. showroom Manufacturer/retailer relationships RETAILING New information on categories, store ownership, and organization New information on shopping center categories Consolidationand acquisitions Global expansion Retailers as manufacturers National brands vs. private label New retail marketing focus Store planning and design Latest trends in retail marketing

Detailangaben zum Buch - Fashion: From Concept to Consumer


EAN (ISBN-13): 9780131173385
ISBN (ISBN-10): 0131173383
Gebundene Ausgabe
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2004
Herausgeber: Pearson
416 Seiten
Gewicht: 1,152 kg
Sprache: eng/Englisch

Buch in der Datenbank seit 2008-03-15T15:02:37+01:00 (Zurich)
Detailseite zuletzt geändert am 2023-09-28T14:33:31+02:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 9780131173385

ISBN - alternative Schreibweisen:
0-13-117338-3, 978-0-13-117338-5
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: fring, frings, stephens
Titel des Buches: fashion concept consumer, fashion from concept


Weitere, andere Bücher, die diesem Buch sehr ähnlich sein könnten:

Neuestes ähnliches Buch:
2900131590334 Fashion From Concept to Consumer (Gini Stephens Frings)


< zum Archiv...