1996, ISBN: 0306453428
[EAN: 9780306453427], Neubuch, [SC: 0.0], [PU: Springer US], ACTION; COMMUNICATION; DEVELOPMENT; INTERACTION, Druck auf Anfrage Neuware - Printed after ordering - 'A powerful, integrative… Mehr…
ZVAB.com AHA-BUCH GmbH, Einbeck, Germany [51283250] [Rating: 5 (von 5)] NEW BOOK. Versandkosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) Details... |
ISBN: 9780306453427
'A powerful, integrative, and insightful theory of society.'-Jack Meacham, State University of New York, Buffalo This provocative work presents a unified and scientifically grounded new t… Mehr…
Springer.com Nr. 978-0-306-45342-7. Versandkosten:Worldwide free shipping, , DE. (EUR 0.00) Details... |
1996, ISBN: 0306453428
[EAN: 9780306453427], Neubuch, [PU: Springer US], ACTION COMMUNICATION DEVELOPMENT INTERACTION PSYCHOLOGIE THEORETISCHE KOGNITIVE COGNITIVE PSYCHOLOGY PERSONALITY AND SOCIAL DIFFERENTIAL,… Mehr…
AbeBooks.de moluna, Greven, Germany [73551232] [Rating: 4 (von 5)] NEW BOOK. Versandkosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) Details... |
1996, ISBN: 9780306453427
[PU: Springer US], Gepflegter, sauberer Zustand. Aus der Auflösung einer renommierten Bibliothek. Kann Stempel beinhalten. 2476496/202, DE, [SC: 0.00], gebraucht; sehr gut, gewerbliches … Mehr…
booklooker.de |
ISBN: 9780306453427
Springer, 1996-10-31. Hardcover. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!, Springer, 1996-10-31, 6
Biblio.co.uk |
1996, ISBN: 0306453428
[EAN: 9780306453427], Neubuch, [SC: 0.0], [PU: Springer US], ACTION; COMMUNICATION; DEVELOPMENT; INTERACTION, Druck auf Anfrage Neuware - Printed after ordering - 'A powerful, integrative… Mehr…
ISBN: 9780306453427
'A powerful, integrative, and insightful theory of society.'-Jack Meacham, State University of New York, Buffalo This provocative work presents a unified and scientifically grounded new t… Mehr…
1996
ISBN: 0306453428
[EAN: 9780306453427], Neubuch, [PU: Springer US], ACTION COMMUNICATION DEVELOPMENT INTERACTION PSYCHOLOGIE THEORETISCHE KOGNITIVE COGNITIVE PSYCHOLOGY PERSONALITY AND SOCIAL DIFFERENTIAL,… Mehr…
1996, ISBN: 9780306453427
[PU: Springer US], Gepflegter, sauberer Zustand. Aus der Auflösung einer renommierten Bibliothek. Kann Stempel beinhalten. 2476496/202, DE, [SC: 0.00], gebraucht; sehr gut, gewerbliches … Mehr…
ISBN: 9780306453427
Springer, 1996-10-31. Hardcover. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!, Springer, 1996-10-31, 6
Bibliographische Daten des bestpassenden Buches
Autor: | |
Titel: | |
ISBN-Nummer: |
Detailangaben zum Buch - Desire for Society
EAN (ISBN-13): 9780306453427
ISBN (ISBN-10): 0306453428
Gebundene Ausgabe
Erscheinungsjahr: 1996
Herausgeber: Kluwer Academic/Plenum Publishers
292 Seiten
Gewicht: 0,602 kg
Sprache: eng/Englisch
Buch in der Datenbank seit 2007-07-19T06:52:05+02:00 (Zurich)
Detailseite zuletzt geändert am 2023-11-03T15:15:12+01:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 9780306453427
ISBN - alternative Schreibweisen:
0-306-45342-8, 978-0-306-45342-7
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: furth hans
Titel des Buches: desire for society children knowledge social imagination
Daten vom Verlag:
Autor/in: H.G. Furth
Titel: Desire for Society - Children’s Knowledge as Social Imagination
Verlag: Springer; Springer US
263 Seiten
Erscheinungsjahr: 1996-10-31
New York; NY; US
Gewicht: 1,290 kg
Sprache: Englisch
106,99 € (DE)
109,99 € (AT)
118,00 CHF (CH)
POD
XXI, 263 p.
BB; Cognitive Psychology; Hardcover, Softcover / Psychologie/Theoretische Psychologie; Kognitive Psychologie; Verstehen; Action; communication; development; interaction; Personality and Social Psychology; Cognitive Psychology; Personality and Differential Psychology; Das Selbst, das Ich, Identität und Persönlichkeit; BC; EA
Prelude: The Genesis of History in the Mind of Children. Introduction: Instituting Society: The Developmental Thesis. THE EVIDENCE: EMPIRICAL STUDIES OF CHILDREN'S SOCIETAL GRASP: Children Playing Society. Coconstructing Social Reality. Culture and Pretend Play: Zulu Children at Play. Peer Society. Peer Culture. Society and Speechforself. SUPPORTING EVIDENCE: STUDIES FROM RELATED FIELDS: From Anthropology: Children Making History. From Psychoanalysis: Jacques Lacan on the Child's Entry into the Symbolic Order. From Ethology: Communication and Society. THEORIES OF SOCIETY: Developmental Perspectives. Political Perspectives. Marxist Cultural Perspectives. CONCLUSION: The Grasp for Society. The Plot of the Mental Object Capacity: There Is More to Piaget's Permanent Object than Meets the Eye. Postlude: The Nightmare of History. Index.Weitere, andere Bücher, die diesem Buch sehr ähnlich sein könnten:
Neuestes ähnliches Buch:
9780274777549 Desire for Society: Children?s Knowledge as Social Imagination (Furth, H.G.)
< zum Archiv...