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Charles J. Pellerin:

Accidental Branding : How Ordinary People Build Extraordinary Brands - neues Buch

ISBN: 9780470282083

Every year, thousands of new business are started by people with no knowledge of modern marketing at all?and some of them survive and thrive. Accidental Branding tells the story of seven … Mehr…

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Accidental Branding : How Ordinary People Build Extraordinary Brands - CIBA Foundation Symposium
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CIBA Foundation Symposium:

Accidental Branding : How Ordinary People Build Extraordinary Brands - neues Buch

ISBN: 9780470282083

Every year, thousands of new business are started by people with no knowledge of modern marketing at all?and some of them survive and thrive. Accidental Branding tells the story of seven … Mehr…

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Accidental Branding
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Accidental Branding - neues Buch

2008

ISBN: 9780470282083

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Accidental Branding - neues Buch

2008, ISBN: 9780470282083

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David Vinjamuri:
Accidental Branding - Erstausgabe

2008, ISBN: 9780470282083

How Ordinary People Build Extraordinary Brands, [ED: 1], 1. Auflage, eBook Download (PDF), eBooks, [PU: John Wiley & Sons]

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Details zum Buch

Detailangaben zum Buch - Accidental Branding


EAN (ISBN-13): 9780470282083
ISBN (ISBN-10): 0470282088
Erscheinungsjahr: 2008
Herausgeber: John Wiley & Sons
240 Seiten
Sprache: eng/Englisch

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ISBN/EAN: 9780470282083

ISBN - alternative Schreibweisen:
0-470-28208-8, 978-0-470-28208-3
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Titel des Buches: extraordinary people, branding


Daten vom Verlag:

Autor/in: David Vinjamuri
Titel: Accidental Branding - How Ordinary People Build Extraordinary Brands
Verlag: Wiley; John Wiley & Sons
224 Seiten
Erscheinungsjahr: 2008-06-16
Sprache: Englisch
17,99 € (DE)
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EA; E107; E-Book; Nonbooks, PBS / Wirtschaft/Betriebswirtschaft; Betriebswirtschaft und Management; Business & Management; Business Self-Help; Ratgeber Wirtschaft; Wirtschaft /Ratgeber; Wirtschaft u. Management; Ratgeber Wirtschaft; BB

Foreword ix Introduction xi What Is an Accidental Brand? 1 The Accidental Brand-Builder in You 9 The Storyteller: John Peterman (J. Peterman) 25 The Contrarian: Craig Newmark (craigslist) 51 The Tinkerer: Gary Erickson (Clif Bar) 73 The Visionary and the Strategist: Myriam Zaoui and Eric Malka (The Art of Shaving) 97 The Pugilist: Gert Boyle (Columbia Sportswear) 125 The Perfectionist: Julie Aigner-Clark (Baby Einstein) 145 The Anarchist: Roxanne Quimby (Burt's Bees) 169 Afterword 195 Index 199

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