- 5 Ergebnisse
Kleinster Preis: € 4,54, größter Preis: € 35,77, Mittelwert: € 24,21
1
Market Intelligence: How and Why Organizations use Market Research (Market Research in Practice Series) - Martin Callingham
Bestellen
bei awesomebooks.com
£ 23,43
(ca. € 27,26)
Versand: € 3,481
Bestellengesponserter Link
Martin Callingham:

Market Intelligence: How and Why Organizations use Market Research (Market Research in Practice Series) - neues Buch

ISBN: 9780749442019

One of the biggest problems facing organisations that commission market research is ensuring that they get the research they want and that the research is relevant to the organisation. … Mehr…

No. 9780749442019. Versandkosten:97, (EUR 3.48)
2
Gebr. - Market Intelligence: How and Why Organizations Use Market Research (Market Research in Practice Series)
Bestellen
bei medimops.de
€ 4,54
Bestellengesponserter Link
Gebr. - Market Intelligence: How and Why Organizations Use Market Research (Market Research in Practice Series) - gebrauchtes Buch

2004, ISBN: 9780749442019

Letzte Aktualisierung am: 27.02.19 08:46:06 Binding: Taschenbuch, Label: Kogan Page, Publisher: Kogan Page, NumberOfItems: 1, PackageQuantity: 1, medium: Taschenbuch, numberOfPages: 240, … Mehr…

  - Nr. M00749442018UsedGood. Versandkosten:Versandkostenfrei ab einem Warenkorbwert von 10€, 1-3 Tage, zzgl. Versandkosten.
3
Market Intelligence: How and Why Organizations Use Market Research - Martin Callingham
Bestellen
bei BarnesandNoble.com
$ 22,77
(ca. € 19,92)
Bestellengesponserter Link
Martin Callingham:
Market Intelligence: How and Why Organizations Use Market Research - Taschenbuch

ISBN: 9780749442019

Market Intelligence: How and Why Organizations Use Market Research Market-Intelligence~~MARTIN-CALLINGHAM Business>Marketing Strategies>Marketing Strategies Paperback, Kogan Page, Ltd.

  - new Versandkosten:zzgl. Versandkosten.
4
Market Intelligence: How and Why Organizations Use Market Research
Bestellen
bei Indigo.ca
C$ 48,19
(ca. € 33,55)
Bestellengesponserter Link
Market Intelligence: How and Why Organizations Use Market Research - neues Buch

ISBN: 9780749442019

* Part of the new Market Research in Practice series published in association with the Market Research Society [MRS] Books > Business > Business Skills > Marketing List_Books, [PU: Kogan… Mehr…

new in stock. Versandkosten:zzgl. Versandkosten.
5
Market Intelligence
Bestellen
bei Booksamillion.com
$ 37,99
(ca. € 35,77)
Bestellengesponserter Link
Market Intelligence - neues Buch

ISBN: 9780749442019

Find Market Intelligence by Martin Callingham in Paperback and other formats in Business & Economics > Marketing - Research. Media > Books new, Kogan Page

Versandkosten:Zzgl. Versandkosten., zzgl. Versandkosten

1Da einige Plattformen keine Versandkonditionen übermitteln und diese vom Lieferland, dem Einkaufspreis, dem Gewicht und der Größe des Artikels, einer möglichen Mitgliedschaft der Plattform, einer direkten Lieferung durch die Plattform oder über einen Drittanbieter (Marketplace), etc. abhängig sein können, ist es möglich, dass die von eurobuch angegebenen Versandkosten nicht mit denen der anbietenden Plattform übereinstimmen.

Bibliographische Daten des bestpassenden Buches

Details zum Buch
Market Intelligence: How and Why Organizations Use Market Research

* Part of the new Market Research in Practice series published in association with the Market Research Society [MRS]

Detailangaben zum Buch - Market Intelligence: How and Why Organizations Use Market Research


EAN (ISBN-13): 9780749442019
ISBN (ISBN-10): 0749442018
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2004
Herausgeber: Kogan Page
232 Seiten
Gewicht: 0,381 kg
Sprache: eng/Englisch

Buch in der Datenbank seit 2007-10-28T23:13:36+01:00 (Zurich)
Detailseite zuletzt geändert am 2023-07-20T14:01:13+02:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 9780749442019

ISBN - alternative Schreibweisen:
0-7494-4201-8, 978-0-7494-4201-9
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: callingham, debriefing, martin page
Titel des Buches: intelligence, market research practice, research organizations, how research


< zum Archiv...