- 5 Ergebnisse
Kleinster Preis: € 22,50, größter Preis: € 37,50, Mittelwert: € 30,66
1
Market Intelligence - Martin Callingham
Bestellen
bei hive.co.uk
£ 25,49
(ca. € 29,61)
Bestellengesponserter Link
Martin Callingham:

Market Intelligence - neues Buch

ISBN: 9780749445935

One of the biggest problems facing organisations that commission market research is ensuring that they get the research they want and that the research is relevant to the organisation. … Mehr…

No. 9780749445935. Versandkosten:Instock, Despatched same working day before 3pm, zzgl. Versandkosten.
2
Bestellen
bei hive.co.uk
(ca. € 22,50)
Bestellengesponserter Link

Martin Callingham:

Market Intelligence - neues Buch

ISBN: 9780749445935

One of the biggest problems facing organisations that commission market research is ensuring that they get the research they want and that the research is relevant to the organisation. Th… Mehr…

Versandkosten:zzgl. Versandkosten
3
Market Intelligence: How and Why Organizations Use Market Research - Callingham, Martin
Bestellen
bei VitalSource.com
$ 37,50
(ca. € 33,70)
Bestellengesponserter Link
Callingham, Martin:
Market Intelligence: How and Why Organizations Use Market Research - neues Buch

ISBN: 9780749445935

In Market Intelligence Callingham (visiting professor, Birkbeck College, U. of London, UK) addresses the concerns that client organizations should address in commissioning and utilizing m… Mehr…

  - 9780749442019,9780749445935,0749442018,0749445939 Versandkosten:plus shipping costs, zzgl. Versandkosten
4
Market Intelligence - 25-49.99
Bestellen
bei ebooks.com
€ 37,50
Bestellengesponserter Link
25-49.99:
Market Intelligence - neues Buch

ISBN: 9780749445935

In Market Intelligence Callingham (visiting professor, Birkbeck College, U. of London, UK) addresses the concerns that client organizations should address in commissioning and utilizing m… Mehr…

new in stock. Versandkosten:zzgl. Versandkosten.
5
Bestellen
bei eBook.de
(ca. € 29,99)
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Callingham, Martin:
Market Intelligence - neues Buch

ISBN: 9780749445935

How and Why Organizations Use Market Research, How and Why Organizations Use Market Research, [KW: PDF ,BUSINESS ECONOMICS , MARKETING , RESEARCH] <-> <-> PDF ,BUSINESS ECONOMICS , MARKE… Mehr…

Sofort lieferbar (Download), E-Book zum Download Versandkosten: EUR 0.00

1Da einige Plattformen keine Versandkonditionen übermitteln und diese vom Lieferland, dem Einkaufspreis, dem Gewicht und der Größe des Artikels, einer möglichen Mitgliedschaft der Plattform, einer direkten Lieferung durch die Plattform oder über einen Drittanbieter (Marketplace), etc. abhängig sein können, ist es möglich, dass die von eurobuch angegebenen Versandkosten nicht mit denen der anbietenden Plattform übereinstimmen.

Bibliographische Daten des bestpassenden Buches

Details zum Buch

Detailangaben zum Buch - Market Intelligence


EAN (ISBN-13): 9780749445935
Herausgeber: Kogan Page Ltd

Buch in der Datenbank seit 2008-08-12T10:52:23+02:00 (Zurich)
Detailseite zuletzt geändert am 2023-02-03T05:40:49+01:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 9780749445935

ISBN - alternative Schreibweisen:
978-0-7494-4593-5
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: martin page


< zum Archiv...