- 5 Ergebnisse
Kleinster Preis: € 0,79, größter Preis: € 15,14, Mittelwert: € 4,72
1
Bestellen
bei Biblio.co.uk
$ 2,64
(ca. € 2,40)
Versand: € 15,291
Bestellengesponserter Link
Baker, M.J. (ed.):

Marketing Book (Cim Professional Development) - Taschenbuch

1999, ISBN: 9780750641142

A Butterworth-Heinemann Title, 1999. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. In poor condition, suitable as a read… Mehr…

Versandkosten: EUR 15.29 Anybook.com
2
Marketing Book (CIM Professional Development) - Michael J. Baker
Bestellen
bei awesomebooks.com
£ 2,46
(ca. € 2,84)
Versand: € 3,451
Bestellengesponserter Link

Michael J. Baker:

Marketing Book (CIM Professional Development) - gebrauchtes Buch

ISBN: 9780750641142

This revised fourth edition has several rewritten chapters reflecting current trends and serves as a reference work and textbook for both students and practitioners. It explains the natur… Mehr…

No. 9780750641142. Versandkosten:1, 3-5 Days. (EUR 3.45)
3
Bestellen
bei AbeBooks.com
$ 2,65
(ca. € 2,41)
Versand: € 15,321
Bestellengesponserter Link
Baker, M.J. (ed):
The Marketing Book - Taschenbuch

1999

ISBN: 0750641142

[EAN: 9780750641142], Used, [PU: Butterworth-Heinemann], BUSINESS, This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. In fair c… Mehr…

NOT NEW BOOK. Versandkosten: EUR 15.32 Anybook.com, Lincoln, United Kingdom [312675] [Rating: 5 (of 5)]
4
Marketing Book, Fourth Edition
Bestellen
bei amazon.com
$ 16,67
(ca. € 15,14)
Versand: € 3,621
Bestellengesponserter Link
Marketing Book, Fourth Edition - Taschenbuch

1999, ISBN: 9780750641142

Editor: Baker, Michael, Butterworth-Heinemann, Paperback, Auflage: 4, 718 Seiten, Publiziert: 1999-06-17T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, 1.44 kg, Management & Leadership, Business & Money… Mehr…

Gut Versandkosten:In Stock. Real shipping costs can differ from the ones shown here. (EUR 3.62) Better World Books
5
Bestellen
bei Biblio.co.uk
$ 0,96
(ca. € 0,79)
Versand: € 9,531
Bestellengesponserter Link
na:
Marketing Book (CIM Professional Development) - Taschenbuch

1999, ISBN: 9780750641142

A Butterworth-Heinemann Title, 1999. This book has soft covers. Ex-library, With usual stamps and markings, In fair condition, suitable as a study copy., A Butterworth-Heinemann Title… Mehr…

Versandkosten: EUR 9.53 Anybook Ltd

1Da einige Plattformen keine Versandkonditionen übermitteln und diese vom Lieferland, dem Einkaufspreis, dem Gewicht und der Größe des Artikels, einer möglichen Mitgliedschaft der Plattform, einer direkten Lieferung durch die Plattform oder über einen Drittanbieter (Marketplace), etc. abhängig sein können, ist es möglich, dass die von eurobuch angegebenen Versandkosten nicht mit denen der anbietenden Plattform übereinstimmen.

Bibliographische Daten des bestpassenden Buches

Details zum Buch
Marketing Book, Fourth Edition

Offering a thorough overview of the scope and nature of contemporary marketing, its managerial applications, and its contribution to corporate success, this volume has been extensively revised and updated since its last edition in 1994 (with subsequent reprints). New articles address marketing and the Internet; social marketing; retailing, pricing, and selling; product development; and marketing of services.

Detailangaben zum Buch - Marketing Book, Fourth Edition


EAN (ISBN-13): 9780750641142
ISBN (ISBN-10): 0750641142
Gebundene Ausgabe
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 1999
Herausgeber: Butterworth-Heinemann

Buch in der Datenbank seit 2007-11-11T10:41:59+01:00 (Zurich)
Detailseite zuletzt geändert am 2023-07-30T22:11:46+02:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 9780750641142

ISBN - alternative Schreibweisen:
0-7506-4114-2, 978-0-7506-4114-2
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: baker michael, bäker, butterworth michael
Titel des Buches: the book london, marketing


Weitere, andere Bücher, die diesem Buch sehr ähnlich sein könnten:

Neuestes ähnliches Buch:
9780415703772 The Marketing Book Michael Baker Editor (Michael J. Baker (editor), Susan J. Hart (editor))


< zum Archiv...