Nancy M. Dixon: Common Knowledge: How Companions Thrive by Sharing What They Know: How Companies Thrive by Sharing What They Know - gebunden oder broschiert
[EAN: 9780875849041], [SC: 0.0], [PU: Harvard Business School Press], Ausreichend/Acceptable: Exemplar mit vollständigem Text und sämtlichen Abbildungen oder Karten. Schmutztitel oder Vor… Mehr…
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Based on an in-depth study of leading organizations--including Ernst & Young, Ford, Chevron and Texas Instruments--this book reveals how organizational knowledge is created, how it can be… Mehr…
Based on an in-depth study of leading organizations--including Ernst & Young, Ford, Chevron and Texas Instruments--this book reveals how organizational knowledge is created, how it can be effectively shared, and why transfer systems work the way they do. This book can help companies construct knowledge transfer systems tailored to their needs. Media > Book, [PU: Harvard Business School Press]<
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Detailangaben zum Buch - Common Knowledge: How Companies Thrive by Sharing What They Know
EAN (ISBN-13): 9780875849041 ISBN (ISBN-10): 0875849040 Gebundene Ausgabe Taschenbuch Erscheinungsjahr: 2000 Herausgeber: Harvard Business Review Press 240 Seiten Gewicht: 0,467 kg Sprache: eng/Englisch
Buch in der Datenbank seit 2007-03-27T14:34:16+02:00 (Zurich) Detailseite zuletzt geändert am 2024-04-18T14:04:45+02:00 (Zurich) ISBN/EAN: 9780875849041
ISBN - alternative Schreibweisen: 0-87584-904-0, 978-0-87584-904-1 Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe: Autor des Buches: dixon Titel des Buches: administrative associate, common knowledge, thrive, sharing sharing, commons, how know what know, terra brasilis, how they
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