ISBN: 9780976342618
How to Differentiate Learning provides guidance for schools and districts to start or improve the effort to differentiate instruction. Based on what educators know about the differences a… Mehr…
Thalia.de No. 14487953. Versandkosten:, Lieferbar innerhalb von 3 Wochen, DE. (EUR 0.00) Details... |
2007, ISBN: 9780976342618
How to Differentiate Learning provides guidance for schools and districts to start or improve the effort to differentiate instruction. Based on what educators know about the differences a… Mehr…
Orellfuessli.ch Nr. 14487953. Versandkosten:, Versandfertig innert 6 - 9 Werktagen, zzgl. Versandkosten. (EUR 16.86) Details... |
How to Differentiate Learning: Curriculum, Instruction, Assessment (In A Nutshell Series) - Taschenbuch
ISBN: 9780976342618
Corwin. Paperback. GOOD. Spine creases, wear to binding and pages from reading. May contain limited notes, underlining or highlighting that does affect the text. Possible ex library cop… Mehr…
Biblio.co.uk |
2007, ISBN: 9780976342618
[PU: Corwin], 104 Seiten Taschenbuch, Größe: 15.2 x 0.6 x 22.9 cm Gepflegter, sauberer Zustand. 3589586/2 Altersfreigabe FSK ab 0 Jahre, DE, [SC: 3.00], gebraucht; sehr gut, gewerbliches … Mehr…
booklooker.de |
2007, ISBN: 0976342618
Kartoniert / Broschiert, with dust cover 11, [PU:Corwin]
Achtung-Buecher.de MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien Versandkosten:No shipping costs within Germany. (EUR 0.00) Details... |
ISBN: 9780976342618
How to Differentiate Learning provides guidance for schools and districts to start or improve the effort to differentiate instruction. Based on what educators know about the differences a… Mehr…
2007, ISBN: 9780976342618
How to Differentiate Learning provides guidance for schools and districts to start or improve the effort to differentiate instruction. Based on what educators know about the differences a… Mehr…
How to Differentiate Learning: Curriculum, Instruction, Assessment (In A Nutshell Series) - Taschenbuch
ISBN: 9780976342618
Corwin. Paperback. GOOD. Spine creases, wear to binding and pages from reading. May contain limited notes, underlining or highlighting that does affect the text. Possible ex library cop… Mehr…
2007, ISBN: 9780976342618
[PU: Corwin], 104 Seiten Taschenbuch, Größe: 15.2 x 0.6 x 22.9 cm Gepflegter, sauberer Zustand. 3589586/2 Altersfreigabe FSK ab 0 Jahre, DE, [SC: 3.00], gebraucht; sehr gut, gewerbliches … Mehr…
2007, ISBN: 0976342618
Kartoniert / Broschiert, with dust cover 11, [PU:Corwin]
Bibliographische Daten des bestpassenden Buches
Autor: | |
Titel: | |
ISBN-Nummer: |
Detailangaben zum Buch - How to Differentiate Learning: Curriculum, Instruction, Assessment
EAN (ISBN-13): 9780976342618
ISBN (ISBN-10): 0976342618
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2007
Herausgeber: Robin Fogarty & Associates Ltd
104 Seiten
Gewicht: 0,177 kg
Sprache: eng/Englisch
Buch in der Datenbank seit 2008-03-19T08:58:23+01:00 (Zurich)
Detailseite zuletzt geändert am 2023-11-03T18:34:01+01:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 9780976342618
ISBN - alternative Schreibweisen:
0-9763426-1-8, 978-0-9763426-1-8
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: fogarty
Titel des Buches: how differentiate instruction, assessment learning, instruction within
Weitere, andere Bücher, die diesem Buch sehr ähnlich sein könnten:
Neuestes ähnliches Buch:
9781452294704 How to Differentiate Learning (Robin J. Fogarty, Brian Mitchell Pete)
< zum Archiv...