- 5 Ergebnisse
Kleinster Preis: € 1,10, größter Preis: € 41,18, Mittelwert: € 19,94
1
Broadcast Discourse: Analysing Language in the Media - Lorenzo-Dus, Nuria
Bestellen
bei BetterWorldBooks.com
$ 47,75
(ca. € 41,18)
Bestellengesponserter Link
Lorenzo-Dus, Nuria:

Broadcast Discourse: Analysing Language in the Media - gebrauchtes Buch

ISBN: 9781403934291

What is the connection between what is said on TV and how it is said? Structured around key features of television discourse, Nuria Lorenzo-Dus examines the specific forms and structures … Mehr…

  - Versandkosten:zzgl. Versandkosten.
2
Gebr. - Broadcast Discourse: Analysing Language in the Media
Bestellen
bei medimops.de
€ 16,76
Bestellengesponserter Link
Gebr. - Broadcast Discourse: Analysing Language in the Media - gebrauchtes Buch

2018, ISBN: 9781403934291

Letzte Aktualisierung am: 02.07.2018 07:07:41 Binding: Taschenbuch, Edition: 1, Label: Palgrave, Publisher: Palgrave, NumberOfItems: 1, medium: Taschenbuch, numberOfPages: 234, publicatio… Mehr…

  - Nr. M01403934290UsedAcceptable. Versandkosten:0, 1-3 Tage, zzgl. Versandkosten.
3
Bestellen
bei AbeBooks.de
€ 1,10
Versand: € 2,001
Bestellengesponserter Link
Lorenzo-Dus, Dr Nuria:
Television Discourse: Analysing Language in the Media - gebrauchtes Buch

ISBN: 1403934290

[EAN: 9781403934291], Gebraucht, guter Zustand, Language Arts & Disciplines|Communication, Performing Arts|Television|History & Criticism, 386 Gramm., [PU: Palgrave Macmillan]

  - NOT NEW BOOK. Versandkosten: EUR 2.00 medimops, Berlin, Germany [55410863] [Rating: 4 (von 5)]
4
Television Discourse - Nuria Lorenzo-Dus
Bestellen
bei Hugendubel.de
€ 39,49
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Nuria Lorenzo-Dus:
Television Discourse - Taschenbuch

2008, ISBN: 1403934290

Television Discourse ab 39.49 € als Taschenbuch: Analysing Language in the Media. Auflage 2008. Aus dem Bereich: Bücher, Wissenschaft, Medienwissenschaft, Medien > Bücher, Macmillan Educa… Mehr…

Nr. Versandkosten:, , DE. (EUR 0.00)
5
Bestellen
bei Biblio.co.uk
$ 1,30
(ca. € 1,19)
Versand: € 8,171
Bestellengesponserter Link
Lorenzo-Dus, Nuria:
Television Discourse: Analysing Language in the Media - Taschenbuch

ISBN: 9781403934291

Paperback. Very Good., 3

Versandkosten: EUR 8.17 World of Books Ltd

1Da einige Plattformen keine Versandkonditionen übermitteln und diese vom Lieferland, dem Einkaufspreis, dem Gewicht und der Größe des Artikels, einer möglichen Mitgliedschaft der Plattform, einer direkten Lieferung durch die Plattform oder über einen Drittanbieter (Marketplace), etc. abhängig sein können, ist es möglich, dass die von eurobuch angegebenen Versandkosten nicht mit denen der anbietenden Plattform übereinstimmen.

Bibliographische Daten des bestpassenden Buches

Details zum Buch
Broadcast Discourse: Analysing Language in the Media

What is the connection between what is said on TV and how it is said? Structured around four key features of the current broadcast landscape (storytelling, closeness, conflict and persuasion), "Broadcast Discourse" examines the specific forms and structures of talk across media genres as varied as reality shows and political interviews.

Detailangaben zum Buch - Broadcast Discourse: Analysing Language in the Media


EAN (ISBN-13): 9781403934291
ISBN (ISBN-10): 1403934290
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2008
Herausgeber: Palgrave
234 Seiten
Gewicht: 0,386 kg
Sprache: eng/Englisch

Buch in der Datenbank seit 2011-06-03T08:23:37+02:00 (Zurich)
Detailseite zuletzt geändert am 2023-07-10T09:31:31+02:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 9781403934291

ISBN - alternative Schreibweisen:
1-4039-3429-0, 978-1-4039-3429-1
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: dus, lorenz, lorenzo
Titel des Buches: the language television


Daten vom Verlag:

Autor/in: Nuria Lorenzo-Dus
Titel: Television Discourse - Analysing Language in the Media
Verlag: Red Globe Press; Macmillan Education
288 Seiten
Erscheinungsjahr: 2008-11-25
London; GB
Gewicht: 0,391 kg
Sprache: Englisch
41,72 € (DE)
42,89 € (AT)
45,99 CHF (CH)
Not available, publisher indicates OP

BC; Book; Hardcover, Softcover / Medien, Kommunikation/Kommunikationswissenschaft; Kommunikationswissenschaft; exceptionallangling; media; Medium; television; B; Communication Studies; Media and Communication; Social Sciences; BB

Abbreviations.- List of Extracts, Tables and Figures.- Acknowledgements.- Introduction.- PART I: STORYTELLING Storytelling...or the Entertaining Construction of Reality.- Once Upon a Time in a Documentary.- Once Upon a Time in a Talk Show.- PART II: CLOSENESS Closeness...or How Television Gets Up Close and Personal.- Live News and Closeness.- 'Close' Talk and Moral Worthiness.- PART III: CONFLICT Conflict...or the Rise of Spectacular Incivility.- Emotional Conflict Talk and Reality Television.- Conflict Talk and Politics.- PART IV: PERSUASION Persuasion...or the Art of Occultatio.- Persuasion, Politics and Television.- Persuasion and Lifestyle Television.- Interacting in a Broadcast Medium: Some Final Words.- Glossary.- Guide to Further Reading.- Bibliography.- Index.
Fully illustrated with numerous examples, in the form of contextualised transcriptions, from programmes braodcast in the UK, the US and New Zealand

Weitere, andere Bücher, die diesem Buch sehr ähnlich sein könnten:

Neuestes ähnliches Buch:
9781403934284 Television Discourse: Analysing Language in the Media (Lorenzo-Dus, Nuria)


< zum Archiv...