- 5 Ergebnisse
Kleinster Preis: € 117,69, größter Preis: € 149,79, Mittelwert: € 132,22
1
Transitioned Media - Gali Einav
Bestellen
bei Springer.com
€ 117,69
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Gali Einav:

Transitioned Media - neues Buch

ISBN: 9781441960993

The media industry is in transition. While some changes are readily apparent, we have not even begun to understand the impact of others. The result is one of the most fascinating times in… Mehr…

new in stock. Versandkosten:zzgl. Versandkosten. (EUR 0.00)
2
Transitioned Media - Gali Einav
Bestellen
bei Springer.com
€ 118,99
Bestellengesponserter Link

Gali Einav:

Transitioned Media - neues Buch

ISBN: 9781441960993

The media industry is in transition. While some changes are readily apparent, we have not even begun to understand the impact of others. The result is one of the most fascinating times in… Mehr…

new in stock. Versandkosten:zzgl. Versandkosten.
3
Transitioned Media : A Turning Point into the Digital Realm - Francesca Simon
Bestellen
bei hive.co.uk
£ 107,53
(ca. € 124,82)
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Francesca Simon:
Transitioned Media : A Turning Point into the Digital Realm - neues Buch

ISBN: 9781441960993

Here, leading academics and executives identify and analyze transformative trends and issues facing the media industry.Coverage includes social media, the blogosphere and "citizen" journa… Mehr…

No. 9781441960993. Versandkosten:Instock, Despatched same working day before 3pm, GB. (EUR 0.00)
4
Transitioned Media - Gali Einav
Bestellen
bei lehmanns.de
€ 149,79
Versand: € 9,951
Bestellengesponserter Link
Gali Einav:
Transitioned Media - neues Buch

2010, ISBN: 9781441960993

A Turning Point into the Digital Realm, eBooks, eBook Download (PDF), 2010, [PU: Springer New York], Springer New York, 2010

Versandkosten:Download sofort lieferbar. (EUR 9.95)
5
Transitioned Media - Gali Einav
Bestellen
bei lehmanns.de
€ 149,79
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Gali Einav:
Transitioned Media - neues Buch

2010, ISBN: 9781441960993

A Turning Point into the Digital Realm, 2010, eBook Download (PDF), eBooks, [PU: Springer New York]

Versandkosten:Download sofort lieferbar, , Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00)

1Da einige Plattformen keine Versandkonditionen übermitteln und diese vom Lieferland, dem Einkaufspreis, dem Gewicht und der Größe des Artikels, einer möglichen Mitgliedschaft der Plattform, einer direkten Lieferung durch die Plattform oder über einen Drittanbieter (Marketplace), etc. abhängig sein können, ist es möglich, dass die von eurobuch angegebenen Versandkosten nicht mit denen der anbietenden Plattform übereinstimmen.

Bibliographische Daten des bestpassenden Buches

Details zum Buch

Detailangaben zum Buch - Transitioned Media


EAN (ISBN-13): 9781441960993
Erscheinungsjahr: 2010
Herausgeber: Springer New York
172 Seiten
Sprache: eng/Englisch

Buch in der Datenbank seit 2011-07-04T23:11:05+02:00 (Zurich)
Detailseite zuletzt geändert am 2024-01-09T20:03:26+01:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 9781441960993

ISBN - alternative Schreibweisen:
978-1-4419-6099-3
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Titel des Buches: turning point


Daten vom Verlag:

Autor/in: Gali Einav
Titel: The Economics of Information, Communication, and Entertainment; Transitioned Media - A Turning Point into the Digital Realm
Verlag: Springer; Springer US
168 Seiten
Erscheinungsjahr: 2010-07-27
New York; NY; US
Sprache: Englisch
96,29 € (DE)
99,00 € (AT)
118,00 CHF (CH)
Available
XX, 168 p.

EA; E107; eBook; Nonbooks, PBS / Wirtschaft/Werbung, Marketing; Marketing und Vertrieb; Verstehen; Broadcast Media; Digital Content; High-Definition Television (HD-TV); Information technology; Intellectual Property; Media Management; Media Policy; New Media; Social Media; Social Net; Social Network; Technology Policy; branding; digital; online; B; Media Planning; Economic Policy; Innovation and Technology Management; Business and Management; Wirtschaftspolitik, politische Ökonomie; Management: Innovation; BB

brings together leading academics and media industry executives to identify and analyze the most transformative trends and issues. Themes include the effect of digital technologies on consumer behavior, new approaches to advertising and branding, social networks, the blogosphere and impact of “citizen” journalism, music and intellectual property rights, digital cinema, and video games. Underlying the chapters is an economic perspective, with an emphasis on how new business models are being developed that take the social dimensions of digital technologies into account. The result is a unique perspective on the digital media landscape and the forces that will shape it in the future.
Covers emerging topics in digital media and communication, including social networking, the blogosphere, digital cinema, and video games Features case studies across a wide spectrum, from digital coverage of the Beijing Olympics to community building through Facebook and Twitter Highlights economic and business implications of digital technologies, with a focus on future direction of the media industry Includes supplementary material: sn.pub/extras

< zum Archiv...