- 5 Ergebnisse
Kleinster Preis: € 37,99, größter Preis: € 56,34, Mittelwert: € 41,66
1
User Perception of Targeted Ads in Online Social Networks - Timo Beck
Bestellen
bei Thalia.de
€ 37,99
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Timo Beck:

User Perception of Targeted Ads in Online Social Networks - neues Buch

2010, ISBN: 9783640836949

Doctoral Thesis / Dissertation from the year 2010 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: 1,0, University of St … Mehr…

No. 28546330. Versandkosten:, Lieferbar in 2 - 3 Tage, DE. (EUR 0.00)
2
User Perception of Targeted Ads in Online Social Networks - Timo Beck
Bestellen
bei Orellfuessli.ch
CHF 61,90
(ca. € 56,34)
Versand: € 16,381
Bestellengesponserter Link

Timo Beck:

User Perception of Targeted Ads in Online Social Networks - Taschenbuch

2011, ISBN: 9783640836949

Doctoral Thesis / Dissertation from the year 2010 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: 1,0, University of St … Mehr…

Nr. 28546330. Versandkosten:, Versandfertig innert 4 - 7 Werktagen, zzgl. Versandkosten, Lieferzeiten außerhalb der Schweiz 3 bis 21 Werktage. (EUR 16.38)
3
User Perception of Targeted Ads in Online Social Networks
Bestellen
bei Thalia.de
€ 37,99
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
User Perception of Targeted Ads in Online Social Networks - Taschenbuch

2011

ISBN: 9783640836949

Doctoral Thesis / Dissertation from the year 2010 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: 1,0, University of St … Mehr…

Nr. 28546330. Versandkosten:, Lieferbar in 2 - 3 Tage, DE. (EUR 0.00)
4
User Perception of Targeted Ads in Online Social Networks
Bestellen
bei Thalia.de
€ 37,99
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
User Perception of Targeted Ads in Online Social Networks - Taschenbuch

2011, ISBN: 9783640836949

Doctoral Thesis / Dissertation from the year 2010 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: 1,0, University of St … Mehr…

Nr. 28546330. Versandkosten:, Lieferbar in 2 - 3 Tage, DE. (EUR 0.00)
5
User Perception of Targeted Ads in Online Social Networks A Theoretical and Empirical Investigation Using the Example of Facebook - Beck, Timo
Bestellen
bei Achtung-Buecher.de
€ 37,99
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Beck, Timo:
User Perception of Targeted Ads in Online Social Networks A Theoretical and Empirical Investigation Using the Example of Facebook - neues Buch

2011, ISBN: 3640836944

2. Auflage Kartoniert / Broschiert, mit Schutzumschlag neu, [PU:GRIN Verlag]

Versandkosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien

1Da einige Plattformen keine Versandkonditionen übermitteln und diese vom Lieferland, dem Einkaufspreis, dem Gewicht und der Größe des Artikels, einer möglichen Mitgliedschaft der Plattform, einer direkten Lieferung durch die Plattform oder über einen Drittanbieter (Marketplace), etc. abhängig sein können, ist es möglich, dass die von eurobuch angegebenen Versandkosten nicht mit denen der anbietenden Plattform übereinstimmen.

Bibliographische Daten des bestpassenden Buches

Details zum Buch
User Perception of Targeted Ads in Online Social Networks

Doctoral Thesis / Dissertation from the year 2010 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, grade: 1,0, University of St Andrews (School of Management), language: English, abstract: Owing to the phenomenal growth of online social networks and the resulting interest of marketers in this new medium, this thesis investigates user perception of targeted advertisements on Facebook, the world's largest and fastest growing social network. Based on a critical literature review, results of previous research studies, and expert interviews with social media practitioners, the author develops a conceptual framework consisting of seven factors that are theorised to impact on how users perceive personalised ads in a social network environment. This framework is partially verified on an empirical basis by means of an online survey among 97 Facebook users. The results provide novel and useful insights into user perception of targeted ads on Facebook that could be used as guidelines for practitioners and as a starting point for further studies.

Detailangaben zum Buch - User Perception of Targeted Ads in Online Social Networks


EAN (ISBN-13): 9783640836949
ISBN (ISBN-10): 3640836944
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2011
Herausgeber: GRIN Verlag

Buch in der Datenbank seit 2011-05-24T14:42:16+02:00 (Zurich)
Detailseite zuletzt geändert am 2021-05-29T14:30:12+02:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 9783640836949

ISBN - alternative Schreibweisen:
3-640-83694-4, 978-3-640-83694-9
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: beck
Titel des Buches: ads, social networks, perception


Weitere, andere Bücher, die diesem Buch sehr ähnlich sein könnten:

Neuestes ähnliches Buch:
9783640836901 User Perception of Targeted Ads in Online Social Networks (Timo Beck)


< zum Archiv...