- 5 Ergebnisse
Kleinster Preis: € 7,78, größter Preis: € 113,20, Mittelwert: € 47,05
1
In Order to Learn: How the Sequence of Topics Influences Learning (Oxford Series on Cognitive Models and Architectures) - Ritter Frank, E., Josef Nerb  und Erno Lehtinen
Bestellen
bei booklooker.de
€ 26,90
Versand: € 3,001
Bestellengesponserter Link
Ritter Frank, E., Josef Nerb und Erno Lehtinen:

In Order to Learn: How the Sequence of Topics Influences Learning (Oxford Series on Cognitive Models and Architectures) - gebunden oder broschiert

2007, ISBN: 9780195178845

[PU: Oxford University Press], 238 Seiten Gebundene Ausgabe, Größe: 25.4 x 2 x 17.8 cm Gebrauchs- und Lagerspuren. Außen: verschmutzt, zerkratzt. 3454612/3 Altersfreigabe FSK ab 0 Jahre, … Mehr…

Versandkosten:Versand nach Deutschland. (EUR 3.00) Buchpark GmbH
2
Bestellen
bei Biblio.co.uk
$ 8,46
(ca. € 7,78)
Versand: € 34,951
Bestellengesponserter Link

Ritter, Frank E. [Editor]; Nerb, Josef [Editor]; Lehtinen, Erno [Editor]; O'Shea, Timothy M. [Editor];:

In Order to Learn: How the Sequence of Topics Influences Learning (Oxford Series on Cognitive Models and Architectures, 2) - gebunden oder broschiert

2007, ISBN: 9780195178845

Oxford University Press, 7/30/2007. 1. Hardcover. Very Good. Very Good Condition - May show some limited signs of wear and may have a remainder mark. Pages and dust cover are intact and… Mehr…

Versandkosten: EUR 34.95 Spellbound
3
Bestellen
bei Biblio.co.uk
$ 79,56
(ca. € 73,12)
Versand: € 36,511
Bestellengesponserter Link
Ritter, Frank E. [Editor]; Nerb, Josef [Editor]; Lehtinen, Erno [Editor]; O'Shea, Timothy M. [Editor];:
In Order to Learn: How the Sequence of Topics Influences Learning (Oxford Series on Cognitive Models and Architectures, 2) - gebunden oder broschiert

2007

ISBN: 9780195178845

Oxford University Press, 2007-07-30. Hardcover. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!, Oxford University Press, 2007-07-30, 6

Versandkosten: EUR 36.51 GridFreed LLC
4
Bestellen
bei Biblio.co.uk
$ 15,53
(ca. € 14,26)
Versand: € 19,281
Bestellengesponserter Link
Editor-Frank E. Ritter; Editor-Josef Nerb; Editor-Erno Lehtinen; Editor-Timothy M. O'Shea:
In Order to Learn: How the Sequence of Topics Influences Learning (Oxford Series on Cognitive Models and Architectures) - gebunden oder broschiert

2007, ISBN: 9780195178845

Oxford University Press, USA, 2007-07-30. Hardcover. Good., Oxford University Press, USA, 2007-07-30, 2.5

Versandkosten: EUR 19.28 Ergodebooks
5
In Order to Learn - Frank E. Ritter; Josef Nerb; Erno Lehtinen; Timothy O'Shea
Bestellen
bei lehmanns.de
€ 113,20
Versand: € 9,951
Bestellengesponserter Link
Frank E. Ritter; Josef Nerb; Erno Lehtinen; Timothy O'Shea:
In Order to Learn - gebunden oder broschiert

2007, ISBN: 9780195178845

How the sequence of topics influences learning, Buch, Hardcover, [PU: Oxford University Press Inc], Oxford University Press Inc, 2007

Versandkosten:Versand in 10-20 Tagen. (EUR 9.95)

1Da einige Plattformen keine Versandkonditionen übermitteln und diese vom Lieferland, dem Einkaufspreis, dem Gewicht und der Größe des Artikels, einer möglichen Mitgliedschaft der Plattform, einer direkten Lieferung durch die Plattform oder über einen Drittanbieter (Marketplace), etc. abhängig sein können, ist es möglich, dass die von eurobuch angegebenen Versandkosten nicht mit denen der anbietenden Plattform übereinstimmen.

Bibliographische Daten des bestpassenden Buches

Details zum Buch
In Order to Learn

The order that material, for both facts and skills, is presented or explored by a learner can strongly influence what is learned, how fast performance increases, and sometimes, even that the material is learned at all. In this volume, the contributors argue that these effects are more pervasive and important than they have been treated. They explore some of the foundational topics in this area of intersection between psychology, machine learning, AI, cognitive modeling, education, and instructional design. They include case studies and present numerous questions that will lead to further research projects and provide food for thought for professionals working in these disciplines.

Detailangaben zum Buch - In Order to Learn


EAN (ISBN-13): 9780195178845
ISBN (ISBN-10): 019517884X
Gebundene Ausgabe
Erscheinungsjahr: 2007
Herausgeber: Oxford University Press Inc
501 Seiten
Gewicht: 0,709 kg
Sprache: eng/Englisch

Buch in der Datenbank seit 2007-06-07T07:34:26+02:00 (Zurich)
Detailseite zuletzt geändert am 2023-12-20T18:20:10+01:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 019517884X

ISBN - alternative Schreibweisen:
0-19-517884-X, 978-0-19-517884-5
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: josef pölzleitner, ritter, lehtinen, frank josef, shea, timothy, six josef, dieter schröder
Titel des Buches: influences, learning how learn, order learn, architecture and order, model, cognitive architecture, architectur, architecture sequences, the order the, zero sequence, models influence, architecture topic, topics


< zum Archiv...