- 5 Ergebnisse
Kleinster Preis: € 1,23, größter Preis: € 85,00, Mittelwert: € 19,31
1
Consumer Trap : Big Business Marketing in American Life by Michael Dawson - Michael Dawson
Bestellen
bei BetterWorldBooks.com
€ 4,06
Bestellengesponserter Link
Michael Dawson:

Consumer Trap : Big Business Marketing in American Life by Michael Dawson - gebrauchtes Buch

ISBN: 9780252028090

The Consumer Trap blows the lid off the trillion-dollar-a-year business marketing industry, explaining how it continues to soak up economic and environmental resources and dominate the pe… Mehr…

used in stock. Versandkosten:zzgl. Versandkosten.
2
Bestellen
bei Biblio.co.uk
$ 1,46
(ca. € 1,23)
Versand: € 5,901
Bestellengesponserter Link

Michael Dawson:

The Consumer Trap: BIG BUSINESS MARKETING IN AMERICAN LIFE (History of Communication) - Taschenbuch

ISBN: 9780252028090

Gebundene Ausgabe

Paperback. Good., 2.5, Quindaro Press. Paperback. GOOD. Spine creases, wear to binding and pages from reading. May contain limited notes, underlining or highlighting that does affect th… Mehr…

GBR, U.. - Versandkosten: EUR 5.90 World of Books Ltd, Discover Books, Discover Books
3
Bestellen
bei Biblio.co.uk
$ 1,46
(ca. € 1,27)
Versand: € 6,061
Bestellengesponserter Link
Michael Dawson:
The Consumer Trap: BIG BUSINESS MARKETING IN AMERICAN LIFE (History of Communication) - gebunden oder broschiert

ISBN: 9780252028090

University of Illinois Press. Hardcover. GOOD. Spine creases, wear to binding and pages from reading. May contain limited notes, underlining or highlighting that does affect the text. P… Mehr…

Versandkosten: EUR 6.06 Discover Books
4
The Consumer Trap: Big Business Marketing in American Life (History of Communication) - Dawson, Michael
Bestellen
bei Amazon.de (Intern. Bücher)
€ 85,00
Versand: € 3,001
Bestellengesponserter Link
Dawson, Michael:
The Consumer Trap: Big Business Marketing in American Life (History of Communication) - gebunden oder broschiert

2003, ISBN: 9780252028090

University of Illinois Press, Gebundene Ausgabe, 203 Seiten, Publiziert: 2003-05-01T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, Verkaufsrang: 17755, Handels-, Gesellschafts- & Wirtschaftsrecht, Recht… Mehr…

Versandkosten:Gewöhnlich versandfertig in 6 bis 10 Tagen. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) ? Bennett Books Ltd ? Verfolgt/Versichert
5
Bestellen
bei Biblio.co.uk
$ 6,00
(ca. € 5,01)
Versand: € 16,691
Bestellengesponserter Link
Dawson, Michael:
Consumer Trap : Big Business Marketing in American Life - gebrauchtes Buch

ISBN: 9780252028090

University of Illinois Press. Used - Very Good. Former Library book. Great condition for a used book! Minimal wear., University of Illinois Press, 3

Versandkosten: EUR 16.69 Better World Books

1Da einige Plattformen keine Versandkonditionen übermitteln und diese vom Lieferland, dem Einkaufspreis, dem Gewicht und der Größe des Artikels, einer möglichen Mitgliedschaft der Plattform, einer direkten Lieferung durch die Plattform oder über einen Drittanbieter (Marketplace), etc. abhängig sein können, ist es möglich, dass die von eurobuch angegebenen Versandkosten nicht mit denen der anbietenden Plattform übereinstimmen.

Bibliographische Daten des bestpassenden Buches

Details zum Buch
The Consumer Trap: Big Business Marketing in American Life (History of Communication)

The Consumer Trap blows the lid off the trillion-dollar-a-year business marketing industry, explaining how it continues to soak up economic and environmental resources and dominate the personal lives of citizens. Flouting conventional mainstream and radical thinking about consumer culture, Michael Dawson reveals how corporate marketing embodies and extends into personal life the scientific management principles famously enunciated by Frederick Winslow Taylor, whose earliest disciples predicted the big business marketing revolution. After revealing why corporate capitalism fuels an ever-increasing marketing race, Dawson provides a step-by-step account of how this behemoth works and expands. Using firsthand evidence, he explains in detail how big business marketing campaigns penetrate and profoundly affect the lives of ordinary Americans. Dawson argues that if people are to escape the costly consumer trap set by the overclass, they will need to renew class struggle from below, inventing new institutions for democratically governing and implementing major economic decisions. A blueprint for reinventing the study and debate of the sociocultural effects of corporate marketing practices, The Consumer Trap makes big business marketing a target of direct historical and sociological scrutiny.

Detailangaben zum Buch - The Consumer Trap: Big Business Marketing in American Life (History of Communication)


EAN (ISBN-13): 9780252028090
ISBN (ISBN-10): 0252028090
Gebundene Ausgabe
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2003
Herausgeber: University of Illinois Press

Buch in der Datenbank seit 2008-03-15T08:22:40+01:00 (Zurich)
Detailseite zuletzt geändert am 2022-03-20T12:05:07+01:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 0252028090

ISBN - alternative Schreibweisen:
0-252-02809-0, 978-0-252-02809-0
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: michael dawson
Titel des Buches: american business, history marketing, the trap, consumer trap, the big five for life


Weitere, andere Bücher, die diesem Buch sehr ähnlich sein könnten:

Neuestes ähnliches Buch:
2900252072641 Consumer Trap (Michael Dawson)


< zum Archiv...