- 5 Ergebnisse
Kleinster Preis: € 0,86, größter Preis: € 100,45, Mittelwert: € 64,98
1
Bestellen
bei booklooker.de
€ 61,99
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Larkin, J.:

Strategic Reputation Risk Management - gebunden oder broschiert

2003, ISBN: 9780333995549

[ED: Hardcover], [PU: Palgrave Macmillan / Palgrave Macmillan UK / Springer Palgrave Macmillan], Reputation is a commercially valuable asset. This book focuses upon how enhanced reputatio… Mehr…

Versandkosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) buecher.de GmbH & Co. KG
2
Bestellen
bei booklooker.de
€ 85,59
Versand: € 2,701
Bestellengesponserter Link

J. Larkin:

Strategic Reputation Risk Management - neues Buch

2001, ISBN: 9780333995549

[ED: Buch], [PU: SPRINGER NATURE], Neuware - Reputation is a commercially valuable asset. This book focuses upon how enhanced reputation can contribute to commercial asset management thro… Mehr…

Versandkosten:Versand nach Deutschland. (EUR 2.70) AHA-BUCH GmbH
3
Strategic Reputation Risk Management
Bestellen
bei Orellfuessli.ch
CHF 104,00
(ca. € 100,45)
Versand: € 17,391
Bestellengesponserter Link
Strategic Reputation Risk Management - neues Buch

ISBN: 9780333995549

Reputation is a commercially valuable asset. This book focuses upon how enhanced reputation can contribute to commercial asset management through increased share price premium and competi… Mehr…

Nr. A1003388433. Versandkosten:Lieferzeiten außerhalb der Schweiz 3 bis 21 Werktage, , Versandfertig innert 6 Wochen, zzgl. Versandkosten. (EUR 17.39)
4
Strategic Reputation Risk Management - J. Larkin
Bestellen
bei BookDepository.com
€ 76,03
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
J. Larkin:
Strategic Reputation Risk Management - gebunden oder broschiert

ISBN: 9780333995549

Hardback, [PU: Palgrave Macmillan], This book focuses upon how enhanced reputation can contribute to commercial asset management through increased share price premium and competitive perf… Mehr…

Versandkosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00)
5
Bestellen
bei Biblio.co.uk
$ 1,01
(ca. € 0,86)
Versand: € 8,941
Bestellengesponserter Link
Larkin, J:
Strategic Reputation Risk Management - gebunden oder broschiert

2003, ISBN: 9780333995549

Palgrave Macmillan, 2003. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has hardback covers. In good all round condition. Dust Jacket in… Mehr…

Versandkosten: EUR 8.94 Anybook Ltd

1Da einige Plattformen keine Versandkonditionen übermitteln und diese vom Lieferland, dem Einkaufspreis, dem Gewicht und der Größe des Artikels, einer möglichen Mitgliedschaft der Plattform, einer direkten Lieferung durch die Plattform oder über einen Drittanbieter (Marketplace), etc. abhängig sein können, ist es möglich, dass die von eurobuch angegebenen Versandkosten nicht mit denen der anbietenden Plattform übereinstimmen.

Bibliographische Daten des bestpassenden Buches

Details zum Buch
Strategic Reputation Risk Management

Reputation is a commercially valuable asset. This book focuses upon how enhanced reputation can contribute to commercial asset management through increased share price premium and competitive performance, while reputation loss can significantly erode the ability of the business to successfully retain market share, maximize shareholder value, raise finance, manage debt, and remain independent. It provides practical models and checklists designed to plan reputation management and risk communication strategies.

Detailangaben zum Buch - Strategic Reputation Risk Management


EAN (ISBN-13): 9780333995549
ISBN (ISBN-10): 0333995546
Gebundene Ausgabe
Erscheinungsjahr: 2003
Herausgeber: Palgrave
288 Seiten
Gewicht: 0,562 kg
Sprache: eng/Englisch

Buch in der Datenbank seit 2007-04-25T14:43:33+02:00 (Zurich)
Detailseite zuletzt geändert am 2023-01-03T18:26:38+01:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 0333995546

ISBN - alternative Schreibweisen:
0-333-99554-6, 978-0-333-99554-9
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: strategic management, larkin
Titel des Buches: strategic reputation risk management


Daten vom Verlag:

Autor/in: J. Larkin
Titel: Strategic Reputation Risk Management
Verlag: Palgrave Macmillan; Palgrave Macmillan UK
276 Seiten
Erscheinungsjahr: 2002-10-30
London; GB
Sprache: Englisch
53,49 € (DE)
54,99 € (AT)
59,00 CHF (CH)
Available
XII, 276 p.

BB; Hardcover, Softcover / Wirtschaft/Management; Strategisches Management; Verstehen; business; corporate social responsibility; management; Risk Communication; risk management; Shareholder Value; strategy; Business Strategy and Leadership; Management; Risk Management; Management und Managementtechniken; Risikobewertung; EA; BC; EA

Introduction What's different about reputation today and why is there a sense of urgency? How to manage reputation risk Perception or reality? - a risky business The consumer awakes Expanding liabilities, science and the precautionary principle - the greatest risk of all? Corporate social responsibility - the new moral code for doing business? Appendices Index

Weitere, andere Bücher, die diesem Buch sehr ähnlich sein könnten:

Neuestes ähnliches Buch:
9781349432523 Strategic Reputation Risk Management (J. Larkin)


< zum Archiv...