- 5 Ergebnisse
Kleinster Preis: € 3,32, größter Preis: € 15,52, Mittelwert: € 6,58
1
Bestellen
bei AbeBooks.com
$ 4,24
(ca. € 3,78)
Versand: € 9,031
Bestellengesponserter Link
Timothy R.V. Foster:

101 Ways to Boost Customer Satisfaction - Taschenbuch

1997, ISBN: 0749423013

[EAN: 9780749423018], Used, very good, [PU: Kogan Page Ltd 30/10/1997], Shipped within 24 hours from our UK warehouse. Clean, undamaged book with no damage to pages and minimal wear to th… Mehr…

NOT NEW BOOK. Versandkosten: EUR 9.03 Bahamut Media, Reading, United Kingdom [56522875] [Rating: 4 (of 5)]
2
Bestellen
bei AbeBooks.com
$ 3,72
(ca. € 3,32)
Versand: € 15,621
Bestellengesponserter Link

Foster, T.R.V.:

101 Ways to Boost Customer Satisfaction - Taschenbuch

1997, ISBN: 0749423013

[EAN: 9780749423018], Used, good, [PU: Kogan Page], BUSINESS, This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. In good all ro… Mehr…

NOT NEW BOOK. Versandkosten: EUR 15.62 Anybook.com, Lincoln, United Kingdom [312675] [Rating: 5 (of 5)]
3
Bestellen
bei alibris.com
$ 17,42
(ca. € 15,52)
Versand: € 3,561
Bestellengesponserter Link
Foster, T.R.V.:
101 Ways to Boost Customer Satisfaction - Taschenbuch

1997

ISBN: 9780749423018

Other, Business|Business, This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside. This book has soft covers. In good all round condition. Please note the Imag… Mehr…

Versandkosten: EUR 3.56 Lincoln, Anybook.com
4
Bestellen
bei AbeBooks.com
$ 4,92
(ca. € 4,38)
Versand: € 7,841
Bestellengesponserter Link
Foster, Timothy R.V.:
101 WAYS TO BOOST CUSTOMER SATISFACTION` - Taschenbuch

1997, ISBN: 0749423013

[EAN: 9780749423018], Used, very good, [PU: Kogan Page], All orders are dispatched the following working day from our UK warehouse. Established in 2004, we have over 500,000 books in stoc… Mehr…

NOT NEW BOOK. Versandkosten: EUR 7.84 Goldstone Books, Llandybie, United Kingdom [53030935] [Rating: 5 (of 5)]
5
Bestellen
bei Biblio.co.uk
$ 6,61
(ca. € 5,89)
Versand: € 29,431
Bestellengesponserter Link
Timothy R. V. Foster:
101 Ways to Boost Customer Satisfaction - Taschenbuch

1997, ISBN: 9780749423018

London: Kogan Page. As new. . Fine. Paperback. 1997., Kogan Page, 1997, 5

Versandkosten: EUR 29.43 Lazy Letters Books

1Da einige Plattformen keine Versandkonditionen übermitteln und diese vom Lieferland, dem Einkaufspreis, dem Gewicht und der Größe des Artikels, einer möglichen Mitgliedschaft der Plattform, einer direkten Lieferung durch die Plattform oder über einen Drittanbieter (Marketplace), etc. abhängig sein können, ist es möglich, dass die von eurobuch angegebenen Versandkosten nicht mit denen der anbietenden Plattform übereinstimmen.

Bibliographische Daten des bestpassenden Buches

Details zum Buch

Detailangaben zum Buch - 101 Ways to Boost Customer Satisfaction


EAN (ISBN-13): 9780749423018
ISBN (ISBN-10): 0749423013
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 1997
Herausgeber: Kogan Page

Buch in der Datenbank seit 2007-04-13T20:17:55+02:00 (Zurich)
Detailseite zuletzt geändert am 2023-07-21T09:48:30+02:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 0749423013

ISBN - alternative Schreibweisen:
0-7494-2301-3, 978-0-7494-2301-8
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: boost, russell foster
Titel des Buches: 101, customer satisfaction, ways seeing, both ways the only way want


< zum Archiv...