- 5 Ergebnisse
Kleinster Preis: € 1,51, größter Preis: € 5,76, Mittelwert: € 3,67
1
Bestellen
bei AbeBooks.de
€ 5,13
Versand: € 1,701
Bestellengesponserter Link

Strategy in Advertising: Matching Media and Messages to Markets and Motivations (NTC Business Books) - gebunden oder broschiert

1995, ISBN: 0844230146

[EAN: 9780844230146], Gebraucht, sehr guter Zustand, [PU: -], Strategy in Advertising: Matching Media and Messages to Markets and Motivations (NTC Business Books) This book is in very goo… Mehr…

NOT NEW BOOK. Versandkosten: EUR 1.70 AwesomeBooks, Wallingford, United Kingdom [51737811] [Rating: 5 (von 5)]
2
Bestellen
bei AbeBooks.de
€ 1,51
Versand: € 5,501
Bestellengesponserter Link

Bogart, L:

Strategy in Advertising: Matching Media and Messages to Markets and Motivations - gebunden oder broschiert

1996, ISBN: 0844230146

[EAN: 9780844230146], Gebraucht, [PU: McGraw-Hill Contemporary], BUSINESS, This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has hardback cover… Mehr…

NOT NEW BOOK. Versandkosten: EUR 5.50 Anybook Ltd., Lincoln, United Kingdom [312675] [Rating: 5 (von 5)]
3
Bestellen
bei Biblio.co.uk
$ 2,55
(ca. € 2,32)
Versand: € 10,001
Bestellengesponserter Link
Bogart, L.:
Strategy in Advertising: Matching Media and Messages to Markets and Motivations - gebunden oder broschiert

1996

ISBN: 9780844230146

NTC Business Books, 1996. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has hardback covers. In fair condition, suitable as a study copy.… Mehr…

Versandkosten: EUR 10.00 Anybook Ltd
4
Bestellen
bei ZVAB.com
€ 3,63
Versand: € 2,991
Bestellengesponserter Link
Bogart, Leo:
Strategy in Advertising: Matching Media and Messages to Markets and Motivations (NTC Business Books) - gebunden oder broschiert

1995, ISBN: 0844230146

[EAN: 9780844230146], [SC: 2.99], [PU: Ntc Pub Group], Gut/Very good: Buch bzw. Schutzumschlag mit wenigen Gebrauchsspuren an Einband, Schutzumschlag oder Seiten. / Describes a book or du… Mehr…

Versandkosten: EUR 2.99 medimops, Berlin, Germany [55410863] [Beoordeling: 5 (van 5)]
5
Bestellen
bei Biblio.co.uk
$ 6,79
(ca. € 5,76)
Versand: € 10,691
Bestellengesponserter Link
Leo Bogart:
Strategy in Advertising : Matching Media and Messages to Markets and Motivations - gebunden oder broschiert

1995, ISBN: 9780844230146

McGraw-Hill/Contemporary, 1995. Hardcover. Like New. Pages are clean and are not marred by notes or folds of any kind. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is n… Mehr…

Versandkosten: EUR 10.69 ThriftBooks

1Da einige Plattformen keine Versandkonditionen übermitteln und diese vom Lieferland, dem Einkaufspreis, dem Gewicht und der Größe des Artikels, einer möglichen Mitgliedschaft der Plattform, einer direkten Lieferung durch die Plattform oder über einen Drittanbieter (Marketplace), etc. abhängig sein können, ist es möglich, dass die von eurobuch angegebenen Versandkosten nicht mit denen der anbietenden Plattform übereinstimmen.

Bibliographische Daten des bestpassenden Buches

Details zum Buch
Strategy in Advertising: Matching Media and Messages to Markets and Motivations (NTC Business Books)

Strategy in Advertising: Matching Media and Messages to Markets and Motivations ties the many different strands of a successful advertising/marketing communications program into a coherent, strategic whole.
Rapidly evolving communications technology has driven great changes in marketing practice. But the "big job" of advertising remains the same - developing the right message and using the right medium to reach the right market in order to get the best possible return on an advertising investment. That's what a well-planned and well-executed advertising strategy provides. And Strategy in Advertising: Matching Media and Messages to Markets and Motivations gives you all the practical guidance you'll need to reach that goal.

Detailangaben zum Buch - Strategy in Advertising: Matching Media and Messages to Markets and Motivations (NTC Business Books)


EAN (ISBN-13): 9780844230146
ISBN (ISBN-10): 0844230146
Gebundene Ausgabe
Erscheinungsjahr: 1995
Herausgeber: NTC Publishing Group

Buch in der Datenbank seit 2008-02-24T15:44:29+01:00 (Zurich)
Detailseite zuletzt geändert am 2024-02-15T14:59:28+01:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 0844230146

ISBN - alternative Schreibweisen:
0-8442-3014-6, 978-0-8442-3014-6
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: leo bogart, per leo, bogaert
Titel des Buches: motivation books, strategy advertising, the medium the message, media message, ntc, advertising media and markets


< zum Archiv...