- 5 Ergebnisse
Kleinster Preis: € 8,00, größter Preis: € 16,99, Mittelwert: € 14,27
1
Neuromarketing For Dummies - Stephen J. Genco
Bestellen
bei hive.co.uk
£ 12,99
(ca. € 14,39)
Bestellengesponserter Link
Stephen J. Genco:

Neuromarketing For Dummies - neues Buch

ISBN: 9781118518977

Learn how to use neuromarketing and understand the science behind it Neuromarketing is a controversial new field where researchers study consumers' brain responses to advertising and medi… Mehr…

No. 9781118518977. Versandkosten:Instock, Despatched same working day before 3pm, zzgl. Versandkosten.
2
Neuromarketing For Dummies - Stephen J. Genco, Andrew P. Pohlmann, Peter Steidl
Bestellen
bei Perlego.com
€ 8,00 (Miete/M)
Versand: € 0,001
Bestellen (Miete/m)gesponserter Link

Stephen J. Genco, Andrew P. Pohlmann, Peter Steidl:

Neuromarketing For Dummies (Mieten. Jahres-Abopreis pro Monat)

ISBN: 9781118518977

For Dummies Marketing neuromarketing; consumers; conduct; research; brain science; researchers; field; crossdisciplinary; brain; study; latest insights; answers; question; new; ageold ,97… Mehr…

Versandkosten: EUR 0.00
3
Neuromarketing For Dummies - Stephen Genco/ Andrew Pohlmann/ Peter Steidl
Bestellen
bei eBook.de
€ 16,99
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Stephen Genco/ Andrew Pohlmann/ Peter Steidl:
Neuromarketing For Dummies - neues Buch

ISBN: 9781118518977

Neuromarketing For Dummies: ab 16.99 € eBooks > Wirtschaft John Wiley & Sons eBook als epub, John Wiley & Sons

Versandkosten:in stock, , , DE. (EUR 0.00)
4
Neuromarketing For Dummies - Stephen Genco; Andrew Pohlmann; Peter Steidl
Bestellen
bei lehmanns.de
€ 15,99
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Stephen Genco; Andrew Pohlmann; Peter Steidl:
Neuromarketing For Dummies - Erstausgabe

2013, ISBN: 9781118518977

eBooks, eBook Download (EPUB,PDF), 1. Auflage, [PU: John Wiley & Sons], John Wiley & Sons, 2013

Versandkosten:Download sofort lieferbar. (EUR 0.00)
5
Neuromarketing For Dummies - Stephen Genco/ Andrew Pohlmann/ Peter Steidl
Bestellen
bei eBook.de
€ 15,99
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Stephen Genco/ Andrew Pohlmann/ Peter Steidl:
Neuromarketing For Dummies - neues Buch

ISBN: 9781118518977

Neuromarketing For Dummies: ab 15.99 € eBooks > Wirtschaft John Wiley & Sons, John Wiley & Sons

Versandkosten:in stock, , , DE. (EUR 0.00)

1Da einige Plattformen keine Versandkonditionen übermitteln und diese vom Lieferland, dem Einkaufspreis, dem Gewicht und der Größe des Artikels, einer möglichen Mitgliedschaft der Plattform, einer direkten Lieferung durch die Plattform oder über einen Drittanbieter (Marketplace), etc. abhängig sein können, ist es möglich, dass die von eurobuch angegebenen Versandkosten nicht mit denen der anbietenden Plattform übereinstimmen.

Bibliographische Daten des bestpassenden Buches

Details zum Buch

Detailangaben zum Buch - Neuromarketing For Dummies


EAN (ISBN-13): 9781118518977
ISBN (ISBN-10): 1118518977
Erscheinungsjahr: 2013
Herausgeber: John Wiley & Sons
408 Seiten
Sprache: eng/Englisch

Buch in der Datenbank seit 2012-10-15T18:28:56+02:00 (Zurich)
Detailseite zuletzt geändert am 2024-04-17T12:26:59+02:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 1118518977

ISBN - alternative Schreibweisen:
1-118-51897-7, 978-1-118-51897-7
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: pohlmann, pöhlmann, steidl, pohl peter, andrew
Titel des Buches: neuromarketing, neuro dummies


Daten vom Verlag:

Autor/in: Stephen Genco; Andrew Pohlmann; Peter Steidl
Titel: Neuromarketing For Dummies
Verlag: For Dummies; John Wiley & Sons
408 Seiten
Erscheinungsjahr: 2013-07-18
Sprache: Englisch
15,99 € (DE)
Not available (reason unspecified)

EA; E101; E-Book; Nonbooks, PBS / Wirtschaft/Werbung, Marketing; Marketing und Vertrieb; Business & Management; Strategic Marketing; Strategisches Marketing; Wirtschaft u. Management; Strategisches Marketing; BC

Introduction 1 Part I: The Brave New World of Neuromarketing 5 Chapter 1: What Neuromarketing Is and Isn't 7 Chapter 2: What We Know Now That We Didn't Know Then21 Chapter 3: Putting Neuromarketing to Work 37 Chapter 4: Why Neuromarketing Matters 59 Part II: The Essence of Neuromarketing: The Nonconscious Mindof the Consumer 71 Chapter 5: The Intuitive Consumer: Nonconscious ProcessesUnderlying Consumer Behavior 73 Chapter 6: The Central Role of Emotions in Consumer Responses93 Chapter 7: New Understandings of Consumer Goals and Motivation105 Chapter 8: Why We Buy the Things We Buy 119 Part III: Neuromarketing in Action 137 Chapter 9: Brands on the Brain 139 Chapter 10: Creating Products and Packages That PleaseConsumers' Brains 157 Chapter 11: Advertising Effectiveness 175 Chapter 12: The Shopping Brain and In-Store Marketing 191 Chapter 13: When Consumers' Brains Go Online 203 Chapter 14: Entertainment Effectiveness 219 Part IV: Measuring Consumer Response with Neuromarketing235 Chapter 15: Traditional Approaches: Why Not Just Ask People?237 Chapter 16: Neuromarketing Measures: Listening to Signals fromthe Body and the Brain 249 Chapter 17: Neuromarketing on a Budget: Inexpensive Ways toLearn from Your Customers 269 Chapter 18: Picking the Right Approach for Your Research Needs285 Part V: Living with Neuromarketing: Practical and EthicalConsiderations 297 Chapter 19: Five Things You Need to Know about NeuromarketingStudies and Measures 299 Chapter 20: A Pre-Flight Checklist for Successful NeuromarketingStudies 317 Chapter 21: Picking the Right Neuromarketing Partner 327 Chapter 22: Neuromarketing Ethics, Standards, and Public PolicyImplications 343 Part VI: The Part of Tens 359 Chapter 23: Ten Mistaken Beliefs about Neuromarketing 361 Chapter 24: Ten Scientific Pillars Underlying Neuromarketing371 Index 379

Weitere, andere Bücher, die diesem Buch sehr ähnlich sein könnten:

Neuestes ähnliches Buch:
9781118518588 Neuromarketing For Dummies (Steidl, Peter,Pohlmann, Andrew P.,Genco, Stephen J.)


< zum Archiv...