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The New Middle Classes: Globalizing Lifestyles, Consumerism and Environmental Concern Hellmuth Lange Editor
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The New Middle Classes: Globalizing Lifestyles, Consumerism and Environmental Concern Hellmuth Lange Editor - neues Buch

2000, ISBN: 9781402099373

With respect to the developing and threshold economies, it is no longer the poor who are the only focus of media attention. Today, the new middle classes are about to take centre stage, t… Mehr…

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The New Middle Classes: Globalizing Lifestyles, Consumerism and Environmental Concern - gebunden oder broschiert

2009, ISBN: 9781402099373

Editor: Lange, Hellmuth, Editor: Meier, Lars, Springer, Hardcover, Auflage: 2009, 324 Seiten, Publiziert: 2009-06-23T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, Hersteller-Nr.: 25913005, 1.39 kg, Env… Mehr…

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2009

ISBN: 9781402099373

Editor: Lange, Hellmuth, Editor: Meier, Lars, Springer, Hardcover, Auflage: 2009, 324 Seiten, Publiziert: 2009-06-23T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, Hersteller-Nr.: 25913005, 1.39 kg, Hig… Mehr…

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The New Middle Classes: Globalizing Lifestyles Consumerism and Environmental Concern - Taschenbuch

2009, ISBN: 9781402099373

*The New Middle Classes: Globalizing Lifestyles Consumerism and Environmental Concern* - Globalizing Lifestyles Consumerism and Environmental Concern. Auflage 2009 / gebundene Ausgabe für… Mehr…

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Hellmuth Lange:
The New Middle Classes : Globalizing Lifestyles; Consumerism and Environmental Concern - gebunden oder broschiert

2009, ISBN: 1402099371

[EAN: 9781402099373], Neubuch, [PU: Springer], PRINT ON DEMAND Book; New; Fast Shipping from the UK., Books

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Bibliographische Daten des bestpassenden Buches

Details zum Buch
The New Middle Classes: Globalizing Lifestyles, Consumerism and Environmental Concern Hellmuth Lange Editor

The new middle classes of developing countries are held responsible for boosting extremely resource-intensive lifestyles beyond the OECD-world thus thwarting ongoing efforts to attain a more sustainable future. But how homogeneous are their consumption patterns and why should not globalization include the extension of environmental concern, too? "The New Middle Classes" challenges a narrow understanding of lifestyles and consumption by analyzing the issue not only in terms of attitudes and preferences but of socio-economic features and governmental policies, too.

Detailangaben zum Buch - The New Middle Classes: Globalizing Lifestyles, Consumerism and Environmental Concern Hellmuth Lange Editor


EAN (ISBN-13): 9781402099373
ISBN (ISBN-10): 1402099371
Gebundene Ausgabe
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2009
Herausgeber: Springer Netherlands Core >2 >T
303 Seiten
Gewicht: 0,629 kg
Sprache: eng/Englisch

Buch in der Datenbank seit 2008-08-13T14:14:42+02:00 (Zurich)
Detailseite zuletzt geändert am 2023-11-18T21:11:25+01:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 1402099371

ISBN - alternative Schreibweisen:
1-4020-9937-1, 978-1-4020-9937-3
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: hellmuth lange, meier, lars, lange hellmut
Titel des Buches: consumerism


Daten vom Verlag:

Autor/in: Hellmuth Lange
Titel: The New Middle Classes - Globalizing Lifestyles, Consumerism and Environmental Concern
Verlag: Springer; Springer Netherland
306 Seiten
Erscheinungsjahr: 2009-06-23
Dordrecht; NL
Gedruckt / Hergestellt in Niederlande.
Sprache: Englisch
109,99 € (DE)

BB; Hardcover, Softcover / Sozialwissenschaften allgemein; Gesellschaft und Sozialwissenschaften; Verstehen; Cultural Globalization; Environmental Concern; Lifestyles; Nation; New Middle Classes; consumption; environment; hybridization; sustainability; Society; Sociology; Sustainability; Human Geography; Regional Cultural Studies; Geography; Soziologie; Nachhaltigkeit; Humangeographie; Kulturwissenschaften; Geographie; BC

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