- 5 Ergebnisse
Kleinster Preis: € 1,89, größter Preis: € 152,94, Mittelwert: € 64,13
1
Medienforschung: Eine Einführung von Susanna Horning Priest (englisch) Taschenbuch - Susanna Horning Priest
Bestellen
bei ebay.de
€ 152,94
Versand: € 11,541
Bestellengesponserter Link
Susanna Horning Priest:

Medienforschung: Eine Einführung von Susanna Horning Priest (englisch) Taschenbuch - Taschenbuch

ISBN: 9781412960977

By Susanna Horning Priest. Author Susanna Horning Priest. She holds a doctoral degree in communications from the University of Washington, a master's degree in sociology from the Universi… Mehr…

98.4, Zahlungsarten: Paypal, APPLE_PAY, Visa, Mastercard, American Express, Priority Listing. Versandkosten:Versand zum Fixpreis, [SHT: Standardversand], RH11 *** London, [TO: Weltweit] (EUR 11.54) the_nile_uk_store
2
Doing Media Research : An Introduction by Susanna Horning Priest - Susanna Horning Priest
Bestellen
bei BetterWorldBooks.com
€ 11,50
Bestellengesponserter Link

Susanna Horning Priest:

Doing Media Research : An Introduction by Susanna Horning Priest - gebrauchtes Buch

ISBN: 9781412960977

Emphasizing conceptual understanding rather than algebra, Doing Media Research: An Introduction provides comprehensive coverage of both quantitative and qualitative social science methods… Mehr…

used in stock. Versandkosten:zzgl. Versandkosten.
3
Doing Media Research : An Introduction by Susanna Horning Priest - Susanna Horning Priest
Bestellen
bei BetterWorldBooks.com
€ 9,55
Bestellengesponserter Link
Susanna Horning Priest:
Doing Media Research : An Introduction by Susanna Horning Priest - gebrauchtes Buch

ISBN: 9781412960977

Emphasizing conceptual understanding rather than algebra, Doing Media Research: An Introduction provides comprehensive coverage of both quantitative and qualitative social science methods… Mehr…

used in stock. Versandkosten:zzgl. Versandkosten.
4
Bestellen
bei Biblio.co.uk
$ 2,06
(ca. € 1,89)
Versand: € 7,971
Bestellengesponserter Link
Priest, Prof Susanna Hornig:
Doing Media Research: An Introduction - Taschenbuch

ISBN: 9781412960977

Paperback. Good., 2.5

Versandkosten: EUR 7.97 World of Books Ltd
5
Doing Media Research - Susanna Hornig Priest
Bestellen
bei Blackwells.co.uk
£ 126,66
(ca. € 144,76)
Versand: € 7,431
Bestellengesponserter Link
Susanna Hornig Priest:
Doing Media Research - Taschenbuch

ISBN: 9781412960977

paperback, [PU: SAGE Publications]

in stock. Versandkosten:Unknown. (EUR 7.43) Blackwells.co.uk

1Da einige Plattformen keine Versandkonditionen übermitteln und diese vom Lieferland, dem Einkaufspreis, dem Gewicht und der Größe des Artikels, einer möglichen Mitgliedschaft der Plattform, einer direkten Lieferung durch die Plattform oder über einen Drittanbieter (Marketplace), etc. abhängig sein können, ist es möglich, dass die von eurobuch angegebenen Versandkosten nicht mit denen der anbietenden Plattform übereinstimmen.

Bibliographische Daten des bestpassenden Buches

Details zum Buch
Doing Media Research: An Introduction

Comprehensive and comprehensible, Doing Media Research is an accessible introduction to both qualitative and quantitative methods in media communication. Written in a straightforward and engaging style, this text takes the student through media research step-by-step. In order to provide students with a thorough understanding of the purpose and theories behind the various methodological approaches, the text is divided into four distinct sections: Part One lays out the foundations to each approach, Part Two describes the types of research questions and data collection required, Part Three details a range of quantitative approaches, and Part Four examines qualitative methods. Author Susanna Priest concludes with a discussion of special considerations for current media research including the feminist contribution, international and intercultural perspectives and new media technology. She also invites the reader to tackle issues such as ethics, objectivity, and the interpretation of data. Useful exercises are provided at the end of each chapter and there is a glossary which defines key terms and concepts.

Detailangaben zum Buch - Doing Media Research: An Introduction


EAN (ISBN-13): 9781412960977
ISBN (ISBN-10): 1412960975
Gebundene Ausgabe
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2009
Herausgeber: SAGE Publications, Inc
272 Seiten
Gewicht: 0,454 kg
Sprache: eng/Englisch

Buch in der Datenbank seit 2009-03-09T16:36:42+01:00 (Zurich)
Detailseite zuletzt geändert am 2024-02-14T15:23:11+01:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 1412960975

ISBN - alternative Schreibweisen:
1-4129-6097-5, 978-1-4129-6097-7
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: hornig, priest, horning
Titel des Buches: doing, research, media res


Weitere, andere Bücher, die diesem Buch sehr ähnlich sein könnten:

Neuestes ähnliches Buch:
9780803972926 Doing Media Research: An Introduction (Susanna Hornig Priest)


< zum Archiv...