ISBN: 9781607523529
A volume in Research on Sociocultural Influences on Motivation and Learning Series Editor: Dennis M. McInerney, The Hong Kong Institute of Education Assessment for learning is meant to en… Mehr…
Orellfuessli.ch Nr. A1009567263. Versandkosten:Lieferzeiten außerhalb der Schweiz 3 bis 21 Werktage, , Versandfertig innert 4 - 7 Werktagen, zzgl. Versandkosten. (EUR 18.16) Details... |
2009, ISBN: 9781607523529
Editor: McInerney, Dennis M. Editor: Brown, Gavin T. L. Editor: Liem, Gregory Arief D. Information Age Publishing, Paperback, Auflage: Illustrated, 338 Seiten, Publiziert: 2009-12-01T00:0… Mehr…
amazon.co.uk bookpark london Versandkosten:In stock. Les coûts d'expédition peuvent différer des coûts réels. (EUR 5.58) Details... |
2009, ISBN: 9781607523529
Editor: McInerney, Dennis M. Editor: Brown, Gavin T. L. Editor: Liem, Gregory Arief D. Information Age Publishing, Paperback, Auflage: Illustrated, 338 Seiten, Publiziert: 2009-12-01T00:0… Mehr…
amazon.com the_book_community Versandkosten:In Stock. Les coûts d'expédition peuvent différer des coûts réels. (EUR 15.82) Details... |
Student Perspectives on Assessment: What Students Can Tell Us About Assessment for Learning (Research on Sociocultural Influences on Motivation and Learn) - Taschenbuch
2009, ISBN: 9781607523529
paperback, Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book., D'occasion, bon état, [PU: Information Age Publishing]
alibris.co.uk |
2009, ISBN: 9781607523529
What Students Can Tell Us About Assessment for Learning, Buch, Softcover, [PU: Information Age Publishing], Information Age Publishing, 2009
lehmanns.de Versandkosten:Versand in 15-20 Tagen. (EUR 0.00) Details... |
ISBN: 9781607523529
A volume in Research on Sociocultural Influences on Motivation and Learning Series Editor: Dennis M. McInerney, The Hong Kong Institute of Education Assessment for learning is meant to en… Mehr…
2009, ISBN: 9781607523529
Editor: McInerney, Dennis M. Editor: Brown, Gavin T. L. Editor: Liem, Gregory Arief D. Information Age Publishing, Paperback, Auflage: Illustrated, 338 Seiten, Publiziert: 2009-12-01T00:0… Mehr…
2009
ISBN: 9781607523529
Editor: McInerney, Dennis M. Editor: Brown, Gavin T. L. Editor: Liem, Gregory Arief D. Information Age Publishing, Paperback, Auflage: Illustrated, 338 Seiten, Publiziert: 2009-12-01T00:0… Mehr…
Student Perspectives on Assessment: What Students Can Tell Us About Assessment for Learning (Research on Sociocultural Influences on Motivation and Learn) - Taschenbuch
2009, ISBN: 9781607523529
paperback, Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book., D'occasion, bon état, [PU: Information Age Publishing]
2009, ISBN: 9781607523529
What Students Can Tell Us About Assessment for Learning, Buch, Softcover, [PU: Information Age Publishing], Information Age Publishing, 2009
Bibliographische Daten des bestpassenden Buches
Autor: | |
Titel: | |
ISBN-Nummer: |
Detailangaben zum Buch - Student Perspectives on Assessment: What Students Can Tell Us About Assessment for Learning: What Students Can Tell Us about Assessment for Learning ... Influences on Motivation and Learn)
EAN (ISBN-13): 9781607523529
ISBN (ISBN-10): 1607523523
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2009
Herausgeber: Information Age Publishing
338 Seiten
Gewicht: 0,472 kg
Sprache: eng/Englisch
Buch in der Datenbank seit 2010-03-18T03:06:11+01:00 (Zurich)
Detailseite zuletzt geändert am 2023-06-09T07:22:57+02:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 1607523523
ISBN - alternative Schreibweisen:
1-60752-352-3, 978-1-60752-352-9
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: liem, michael dennis, brown greg, mcinerney
Titel des Buches: students perspectives, students learning
Weitere, andere Bücher, die diesem Buch sehr ähnlich sein könnten:
Neuestes ähnliches Buch:
9781607523536 Student Perspectives on Assessment: What Students Can Tell Us about Assessment for Learning (Hc) (Research on Sociocultural Influences on Motivation & Learnin) (McInerney, D. M.)
< zum Archiv...