- 5 Ergebnisse
Kleinster Preis: € 120,73, größter Preis: € 307,52, Mittelwert: € 177,73
1
Service, Satisfaction and Climate: Perspectives on Management in English Language Teaching - John Walker
Bestellen
bei lehmanns.de
€ 129,95
Bestellengesponserter Link
John Walker:

Service, Satisfaction and Climate: Perspectives on Management in English Language Teaching - gebunden oder broschiert

2010, ISBN: 9781849509961

Buch, Hardcover, Service, Satisfaction and Climate: Perspectives on Management in English Language Teaching presents the results of research carried out in New Zealand to demonstrate the … Mehr…

Versandkosten:Does not ship to your country., zzgl. Versandkosten
2
Service, Satisfaction and Climate: Perspectives on Management in English Language Teaching (Innovation and Leadership in English Language Teaching) - John Walker
Bestellen
bei amazon.com
$ 142,00
(ca. € 129,49)
Versand: € 3,641
Bestellengesponserter Link

John Walker:

Service, Satisfaction and Climate: Perspectives on Management in English Language Teaching (Innovation and Leadership in English Language Teaching) - gebunden oder broschiert

2010, ISBN: 9781849509961

Emerald Group Publishing, Hardcover, Auflage: Illustrated, 285 Seiten, Publiziert: 2010-10-06T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, 0.56 kg, Management & Leadership, Business & Money, Subjects,… Mehr…

Gebraucht, wie neu. Versandkosten:In Stock. Real shipping costs can differ from the ones shown here. (EUR 3.64) smokeneck
3
Service Satisfaction & Climate (Innovation and Leadership in E): 2 (Innovation and Leadership in English Language Teaching) - Dr John Walker
Bestellen
bei amazon.co.uk
£ 171,66
(ca. € 200,94)
Versand: € 5,621
Bestellengesponserter Link
Dr John Walker:
Service Satisfaction & Climate (Innovation and Leadership in E): 2 (Innovation and Leadership in English Language Teaching) - gebunden oder broschiert

2010

ISBN: 9781849509961

Emerald Group Publishing Limited, Hardcover, Auflage: Illustrated, 285 Seiten, Publiziert: 2010-10-06T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, 0.56 kg, Verkaufsrang: 3885488, Books Global Store, S… Mehr…

Versandkosten:In stock. Real shipping costs can differ from the ones shown here. (EUR 5.62) rbmbooks
4
Service Satisfaction & Climate (Innovation and Leadership in E): 2 (Innovation and Leadership in English Language Teaching) - Dr John Walker
Bestellen
bei amazon.co.uk
£ 103,14
(ca. € 120,73)
Versand: € 8,171
Bestellengesponserter Link
Dr John Walker:
Service Satisfaction & Climate (Innovation and Leadership in E): 2 (Innovation and Leadership in English Language Teaching) - gebunden oder broschiert

2010, ISBN: 9781849509961

Emerald Group Publishing Limited, Hardcover, Auflage: Illustrated, 285 Seiten, Publiziert: 2010-10-06T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, 0.56 kg, Verkaufsrang: 3885488, Books Global Store, S… Mehr…

Versandkosten:Temporarily out of stock. Order now and we'll deliver when available. We'll e-mail you with an estimated delivery date as soon as we have more information. Lieferung von Amazon. (EUR 8.17) Amazon.co.uk
5
Service, Satisfaction and Climate: Perspectives on Management in English Language Teaching (Innovation and Leadership in English Language Teaching) - John Walker
Bestellen
bei AbeBooks.com
$ 337,23
(ca. € 307,52)
Versand: € 25,651
Bestellengesponserter Link
John Walker:
Service, Satisfaction and Climate: Perspectives on Management in English Language Teaching (Innovation and Leadership in English Language Teaching) - gebunden oder broschiert

2010, ISBN: 1849509964

[EAN: 9781849509961], Used, as new, [PU: Emerald Group Publishing], Like New, Books

NOT NEW BOOK. Versandkosten: EUR 25.65 dsmbooks, liverpool, United Kingdom [61944145] [Rating: 4 (of 5)]

1Da einige Plattformen keine Versandkonditionen übermitteln und diese vom Lieferland, dem Einkaufspreis, dem Gewicht und der Größe des Artikels, einer möglichen Mitgliedschaft der Plattform, einer direkten Lieferung durch die Plattform oder über einen Drittanbieter (Marketplace), etc. abhängig sein können, ist es möglich, dass die von eurobuch angegebenen Versandkosten nicht mit denen der anbietenden Plattform übereinstimmen.

Bibliographische Daten des bestpassenden Buches

Details zum Buch
Service Satisfaction & Climate (Innovation and Leadership in E): 2 (Innovation and Leadership in English Language Teaching)

Discusses English Language Teaching (ELT) as a service, issues surrounding ELT teachers as service providers, the work of ELT managers, client expectations and perceptions of ELT service, comparison of staff estimates and client ratings of service quality, and considerations of service milieu and climate in ELT centers.

Detailangaben zum Buch - Service Satisfaction & Climate (Innovation and Leadership in E): 2 (Innovation and Leadership in English Language Teaching)


EAN (ISBN-13): 9781849509961
ISBN (ISBN-10): 1849509964
Gebundene Ausgabe
Erscheinungsjahr: 2010
Herausgeber: Emerald Group Publishing Limited
271 Seiten
Gewicht: 0,558 kg
Sprache: eng/Englisch

Buch in der Datenbank seit 2011-09-05T21:28:04+02:00 (Zurich)
Detailseite zuletzt geändert am 2023-06-19T01:29:17+02:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 1849509964

ISBN - alternative Schreibweisen:
1-84950-996-4, 978-1-84950-996-1
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: john walker
Titel des Buches: satisfaction, service management, language


< zum Archiv...