- 5 Ergebnisse
Kleinster Preis: € 10,00, größter Preis: € 139,09, Mittelwert: € 68,36
1
Conjoint Measurement : Methods and Applications - Gustafsson, Anders [Herausgeber] ; Herrmann, Andreas [Herausgeber] ; Huber, Frank [Herausgeber]
Bestellen
bei ZVAB.com
€ 10,00
Versand: € 3,151
Bestellengesponserter Link
Gustafsson, Anders [Herausgeber] ; Herrmann, Andreas [Herausgeber] ; Huber, Frank [Herausgeber]:

Conjoint Measurement : Methods and Applications - gebunden oder broschiert

2007, ISBN: 3540714030

[EAN: 9783540714033], Gebraucht, sehr guter Zustand, [SC: 3.15], [PU: Springer Berlin Heidelberg, Berlin, Heidelberg], MATHEMATIK / STATISTIK GEOMETRIE ZEICHNEN EMPIRIE, 24cm VII.; 373. H… Mehr…

NOT NEW BOOK. Versandkosten: EUR 3.15 Gebrauchtbücherlogistik H.J. Lauterbach, Gummersbach, NRW, Germany [1047495] [Rating: 5 (von 5)]
2
Conjoint Measurement - Gustafsson, Anders / Herrmann, Andreas / Huber, Frank (eds.)
Bestellen
bei booklooker.de
€ 77,99
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link

Gustafsson, Anders / Herrmann, Andreas / Huber, Frank (eds.):

Conjoint Measurement - gebunden oder broschiert

ISBN: 9783540714033

[ED: Hardcover], [PU: Springer / Springer Berlin Heidelberg / Springer, Berlin], This fascinating book covers all the recent developments in conjoint analysis. Leading scientists present … Mehr…

Versandkosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) buecher.de GmbH & Co. KG
3
Conjoint Measurement - Gustafsson, Anders Herrmann, Andreas Huber, Frank
Bestellen
bei booklooker.de
€ 84,95
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Gustafsson, Anders Herrmann, Andreas Huber, Frank:
Conjoint Measurement - gebunden oder broschiert

2007

ISBN: 9783540714033

[ED: Gebunden], [PU: Springer Berlin Heidelberg], Latest developments in conjoint analysis which is the most important multivariate technique in marketing Covers all hot topics in the fie… Mehr…

Versandkosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) Moluna GmbH
4
Bestellen
bei Biblio.co.uk
$ 32,43
(ca. € 29,79)
Versand: € 19,291
Bestellengesponserter Link
Anders Gustafsson (Editor), Andreas Herrmann (Editor), Frank Huber (Editor):
Conjoint Measurement: Methods and Applications - gebunden oder broschiert

2007, ISBN: 9783540714033

Springer, 2007-11-28. 4th. Hardcover. Used:Good., Springer, 2007-11-28, 0

Versandkosten: EUR 19.29 Ergodebooks
5
Conjoint Measurement - Anders Gustafsson; Andreas Herrmann; Frank Huber
Bestellen
bei lehmanns.de
€ 139,09
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Anders Gustafsson; Andreas Herrmann; Frank Huber:
Conjoint Measurement - gebunden oder broschiert

2007, ISBN: 9783540714033

Methods and Applications, Buch, Hardcover, 4th ed. 2007, [PU: Springer Berlin], Springer Berlin, 2007

Versandkosten:sofort lieferbar. (EUR 0.00)

1Da einige Plattformen keine Versandkonditionen übermitteln und diese vom Lieferland, dem Einkaufspreis, dem Gewicht und der Größe des Artikels, einer möglichen Mitgliedschaft der Plattform, einer direkten Lieferung durch die Plattform oder über einen Drittanbieter (Marketplace), etc. abhängig sein können, ist es möglich, dass die von eurobuch angegebenen Versandkosten nicht mit denen der anbietenden Plattform übereinstimmen.

Bibliographische Daten des bestpassenden Buches

Details zum Buch
Conjoint Measurement

This fascinating book covers all the recent developments in conjoint analysis. Leading scientists present different aspects of the theory and applications of this technique. A wide variety of models, techniques, and applications are discussed, including normative models that maximize return, extension of choice-based conjoint simulations, latent class, hierarchical Bayes modeling, new choice simulators, and normative models for representing competitive actions and reactions (based on game theory).

Detailangaben zum Buch - Conjoint Measurement


EAN (ISBN-13): 9783540714033
ISBN (ISBN-10): 3540714030
Gebundene Ausgabe
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2007
Herausgeber: Springer Berlin
373 Seiten
Gewicht: 0,694 kg
Sprache: eng/Englisch

Buch in der Datenbank seit 2007-10-06T12:14:56+02:00 (Zurich)
Detailseite zuletzt geändert am 2023-10-26T14:37:45+02:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 3540714030

ISBN - alternative Schreibweisen:
3-540-71403-0, 978-3-540-71403-3
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: huber andreas, frank andreas, herrmann andreas, andreas fran, gustafsson, will anders, andre herrmann, herausgeber
Titel des Buches: oder, gustafsson, anders and, method and measurement


Daten vom Verlag:

Autor/in: Anders Gustafsson; Andreas Herrmann; Frank Huber
Titel: Conjoint Measurement - Methods and Applications
Verlag: Springer; Springer Berlin
373 Seiten
Erscheinungsjahr: 2007-09-19
Berlin; Heidelberg; DE
Gedruckt / Hergestellt in Deutschland.
Gewicht: 0,733 kg
Sprache: Englisch
139,09 € (DE)
142,99 € (AT)
153,50 CHF (CH)
POD
VIII, 373 p. 39 illus.

BB; Marketing; Hardcover, Softcover / Wirtschaft/Werbung, Marketing; Marketing und Vertrieb; Verstehen; Management; Evaluation; Mapping; Market research; Sales; Simulation; calculus; design; development; e-learning; game theory; marketing; modeling; optimization; preference measurement; utility theory; Statistics for Business, Management, Economics, Finance, Insurance; Management; Marketing; Statistics in Business, Management, Economics, Finance, Insurance; Management; Wahrscheinlichkeitsrechnung und Statistik; Wirtschaftswissenschaft, Finanzen, Betriebswirtschaft und Management; Management und Managementtechniken; BB; BC; EA

Conjoint Analysis as an Instrument of Market Research Practice.- Measurement of Price Effects with Conjoint Analysis: Separating Informational and Allocative Effects of Price.- Market Simulation Using a Probabilistic Ideal Vector Model for Conjoint Data.- A Comparison of Conjoint Measurement with Self-Explicated Approaches.- Non-geometric Plackett-Burman Designs in Conjoint Analysis.- On the Influence of the Evaluation Methods in Conjoint Design - Some Empirical Results.- Evolutionary Conjoint.- The Value of Extent-of-Preference Information in Choice-Based Conjoint Analysis.- A Multi-trait Multi-method Validity Test of Partworth Estimates.- Conjoint Preference Elicitation Methods in the Broader Context of Random Utility Theory Preference Elicitation Methods.- Conjoint Choice Experiments: General Characteristics and Alternative Model Specifications.- Optimization-Based and Machine-Learning Methods for Conjoint Analysis: Estimation and Question Design.- The Combinatorial Structure of Polyhedral Choice Based Conjoint Analysis.- Using Conjoint Choice Experiments to Model Consumer Choices of Product Component Packages.- Latent Class Models for Conjoint Analysis.- A Generalized Normative Segmentation Methodology Employing Conjoint Analysis.- Dealing with Product Similarity in Conjoint Simulations.- Sales Forecasting with Conjoint Analysis by Addressing Its Key Assumptions with Sequential Game Theory and Macro-Flow Modeling.

Weitere, andere Bücher, die diesem Buch sehr ähnlich sein könnten:

Neuestes ähnliches Buch:
9783540247135 Conjoint Measurement (Anders Gustafsson; Andreas Herrmann; Frank Huber)


< zum Archiv...