- 5 Ergebnisse
Kleinster Preis: € 49,45, größter Preis: € 116,03, Mittelwert: € 70,37
1
How Cognitive Processing Styles Affect Stu - Blanton-Mitze, E
Bestellen
bei Averdo.com
€ 60,69
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Blanton-Mitze, E:

How Cognitive Processing Styles Affect Stu - Taschenbuch

2009, ISBN: 9783639139662

Erscheinungsdatum: 08/2009, Medium: Taschenbuch, Einband: Kartoniert / Broschiert, Titel: How Cognitive Processing Styles Affect Students' Reading Test Scores, Titelzusatz: The failure of… Mehr…

Nr. 71207116. Versandkosten:, Next Day, DE. (EUR 0.00)
2
How Cognitive Processing Styles Affect Students  Reading Test Scores - Blanton-Mitze, Elizabeth
Bestellen
bei booklooker.de
€ 49,45
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link

Blanton-Mitze, Elizabeth:

How Cognitive Processing Styles Affect Students Reading Test Scores - gebunden oder broschiert

2009, ISBN: 9783639139662

[ED: Kartoniert / Broschiert], [PU: VDM Verlag Dr. Mueller], Dieser Artikel ist ein Print on Demand Artikel und wird nach Ihrer Bestellung fuer Sie gedruckt. Autor/Autorin: Blanton-Mitze … Mehr…

Versandkosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) Moluna GmbH
3
How Cognitive Processing Styles Affect Students' Reading Test Scores: The failure of students to pass standardized multiple-choice tests may be ... processing style . . . and a matter of time - Blanton-Mitze, Elizabeth
Bestellen
bei amazon.de
€ 57,69
Versand: € 3,001
Bestellengesponserter Link
Blanton-Mitze, Elizabeth:
How Cognitive Processing Styles Affect Students' Reading Test Scores: The failure of students to pass standardized multiple-choice tests may be ... processing style . . . and a matter of time - Taschenbuch

2009

ISBN: 9783639139662

VDM Verlag, Taschenbuch, 164 Seiten, Publiziert: 2009-08-09T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, Film, Kunst & Kultur, Kategorien, Bücher, Schule & Lernen, Taschenbücher, Fremdsprachige Bücher… Mehr…

Versandkosten:Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00)
4
How Cognitive Processing Styles Affect Students' Reading Test Scores - Elizabeth Blanton-Mitze
Bestellen
bei Hugendubel.de
€ 67,99
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Elizabeth Blanton-Mitze:
How Cognitive Processing Styles Affect Students' Reading Test Scores - Taschenbuch

ISBN: 3639139666

How Cognitive Processing Styles Affect Students' Reading Test Scores ab 67.99 € als Taschenbuch: The failure of students to pass standardized multiple-choice tests may be related to cogni… Mehr…

Nr. 8840937. Versandkosten:, , DE. (EUR 0.00)
5
Bestellen
bei AbeBooks.de
€ 116,03
Versand: € 11,561
Bestellengesponserter Link
Elizabeth Blanton-Mitze:
How Cognitive Processing Styles Affect Students' Reading Test Scores: The failure of students to pass standardized multiple-choice tests may be related . processing style . . . and a matter of time - Taschenbuch

2009, ISBN: 3639139666

[EAN: 9783639139662], Neubuch, [PU: VDM Verlag], 164 pages. 8.66x5.91x0.37 inches. This item is printed on demand., Books

NEW BOOK. Versandkosten: EUR 11.56 Revaluation Books, Exeter, United Kingdom [2134736] [Rating: 5 (von 5)]

1Da einige Plattformen keine Versandkonditionen übermitteln und diese vom Lieferland, dem Einkaufspreis, dem Gewicht und der Größe des Artikels, einer möglichen Mitgliedschaft der Plattform, einer direkten Lieferung durch die Plattform oder über einen Drittanbieter (Marketplace), etc. abhängig sein können, ist es möglich, dass die von eurobuch angegebenen Versandkosten nicht mit denen der anbietenden Plattform übereinstimmen.

Bibliographische Daten des bestpassenden Buches

Details zum Buch
How Cognitive Processing Styles Affect Students' Reading Test Scores: The failure of students to pass standardized multiple-choice tests may be ... processing style . . . and a matter of time

Have you ever wondered why students who are good readers cannot pass national and state mandated reading exams? Millions of dollars have been spent to improve instruction, yet thousands of the nation's students have difficulty expressing what they have learned. While most studies concerning the acquisition of reading skills (and knowledge in general) have focused on learning styles and providing instruction to accommodate those styles, far too many students still have difficulty passing standardized tests. Perhaps it is time to look at the next phase, which is how to help students express accurately what they know and what they need to learn. Perhaps it is time to go beyond learning styles and examine cognitive processing styles and their effects on how an individual learns and expresses what he or she knows. This text offers a review of research on cognitive processing styles and the results of original research that examines the effects cognitive processing styles may have on one's performance on different formats of reading tests.

Detailangaben zum Buch - How Cognitive Processing Styles Affect Students' Reading Test Scores: The failure of students to pass standardized multiple-choice tests may be ... processing style . . . and a matter of time


EAN (ISBN-13): 9783639139662
ISBN (ISBN-10): 3639139666
Gebundene Ausgabe
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2009
Herausgeber: VDM Verlag

Buch in der Datenbank seit 2009-11-03T12:50:12+01:00 (Zurich)
Detailseite zuletzt geändert am 2023-07-22T06:04:36+02:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 3639139666

ISBN - alternative Schreibweisen:
3-639-13966-6, 978-3-639-13966-2
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: mitze, blanton, elizabeth
Titel des Buches: score reading, the test time, processing, how pass, styles, multiple choice, matter time


< zum Archiv...