2011, ISBN: 9783844386332
[ED: Taschenbuch / Paperback], [PU: LAP Lambert Academic Publishing], This paper aims to find out the reasons for usage of fear appeals in advertising in Latvia. In addition, via semiotic… Mehr…
booklooker.de |
ISBN: 9783844386332
[ED: Taschenbuch], [PU: LAP Lambert Academic Publishing], Neuware - This paper aims to find out the reasons for usage of fear appeals in advertising in Latvia. In addition, via semiotic a… Mehr…
booklooker.de |
ISBN: 9783844386332
Paperback, [PU: LAP Lambert Academic Publishing], This paper aims to find out the reasons for usage of fear appeals in advertising in Latvia. In addition, via semiotic analysis, the autho… Mehr…
BookDepository.com Versandkosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) Details... |
2011, ISBN: 3844386335
Kartoniert / Broschiert, mit Schutzumschlag 11, [PU:LAP LAMBERT Academic Publishing]
Achtung-Buecher.de MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien Versandkosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) Details... |
2011, ISBN: 3844386335
Kartoniert / Broschiert, mit Schutzumschlag 11, [PU:LAP LAMBERT Academic Publishing]
Achtung-Buecher.de MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien Versandkosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) Details... |
2011, ISBN: 9783844386332
[ED: Taschenbuch / Paperback], [PU: LAP Lambert Academic Publishing], This paper aims to find out the reasons for usage of fear appeals in advertising in Latvia. In addition, via semiotic… Mehr…
ISBN: 9783844386332
[ED: Taschenbuch], [PU: LAP Lambert Academic Publishing], Neuware - This paper aims to find out the reasons for usage of fear appeals in advertising in Latvia. In addition, via semiotic a… Mehr…
ISBN: 9783844386332
Paperback, [PU: LAP Lambert Academic Publishing], This paper aims to find out the reasons for usage of fear appeals in advertising in Latvia. In addition, via semiotic analysis, the autho… Mehr…
2011, ISBN: 3844386335
Kartoniert / Broschiert, mit Schutzumschlag 11, [PU:LAP LAMBERT Academic Publishing]
2011, ISBN: 3844386335
Kartoniert / Broschiert, mit Schutzumschlag 11, [PU:LAP LAMBERT Academic Publishing]
Bibliographische Daten des bestpassenden Buches
Autor: | |
Titel: | |
ISBN-Nummer: |
Detailangaben zum Buch - Fear Appeals in Advertising: The Case of Latvia
EAN (ISBN-13): 9783844386332
ISBN (ISBN-10): 3844386335
Gebundene Ausgabe
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2011
Herausgeber: LAP LAMBERT Academic Publishing
Buch in der Datenbank seit 2008-01-24T16:23:47+01:00 (Zurich)
Detailseite zuletzt geändert am 2024-03-22T22:06:47+01:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 3844386335
ISBN - alternative Schreibweisen:
3-8443-8633-5, 978-3-8443-8633-2
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: agate
Titel des Buches: advertising, latvia
< zum Archiv...