- 5 Ergebnisse
Kleinster Preis: € 0,93, größter Preis: € 55,99, Mittelwert: € 25,26
1
Why Great Leaders Don't Take Yes for an Answer: Managing for Conflict and Consensus - Roberto, Michael A.
Bestellen
bei amazon.co.uk
£ 16,86
(ca. € 19,63)
Versand: € 3,261
Bestellengesponserter Link
Roberto, Michael A.:

Why Great Leaders Don't Take Yes for an Answer: Managing for Conflict and Consensus - Erstausgabe

2005, ISBN: 9780137000630

Taschenbuch

Financial Times/ Prentice Hall, Paperback, Auflage: 1, 304 Seiten, Publiziert: 2005-06-06T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, Hersteller-Nr.: 0137000634_gdd_341, 0.43 kg, Verkaufsrang: 423300… Mehr…

Gut Versandkosten:Usually dispatched within 3 to 4 days. Real shipping costs can differ from the ones shown here. (EUR 3.26) Bear Book Sales
2
Why Great Leaders Don't Take Yes for an Answer: Managing for Conflict and Consensus - Roberto, Michael A.
Bestellen
bei amazon.co.uk
£ 41,76
(ca. € 48,63)
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link

Roberto, Michael A.:

Why Great Leaders Don't Take Yes for an Answer: Managing for Conflict and Consensus - Erstausgabe

2005, ISBN: 9780137000630

Taschenbuch

Financial Times/ Prentice Hall, Paperback, Auflage: 1, 304 Seiten, Publiziert: 2005-06-06T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, Hersteller-Nr.: 0137000634_gdd_341, 0.43 kg, Verkaufsrang: 423300… Mehr…

Versandkosten:In stock. (EUR 0.00) Amazon US
3
Bestellen
bei Biblio.co.uk
$ 1,14
(ca. € 1,14)
Versand: € 6,981
Bestellengesponserter Link
Michael A Roberto:
Why Great Leaders Don't Take Yes for an Answer: Managing for Conflict and Consensus - Taschenbuch

ISBN: 9780137000630

Pearson Prentice Hall. Paperback. GOOD. Spine creases, wear to binding and pages from reading. May contain limited notes, underlining or highlighting that does affect the text. Possible… Mehr…

Versandkosten: EUR 6.98 Discover Books
4
Bestellen
bei AbeBooks.de
€ 0,93
Versand: € 4,001
Bestellengesponserter Link
Michael A. Roberto:
Why Great Leaders Don't Take Yes for an Answer: Managing for Conflict and Consensus - gebrauchtes Buch

2009, ISBN: 0137000634

[EAN: 9780137000630], Gebraucht, guter Zustand, [PU: Pearson Prentice Hall], Ships from the UK. Shows some signs of wear, and may have some markings on the inside.

NOT NEW BOOK. Versandkosten: EUR 4.00 Better World Books Ltd, Dunfermline, United Kingdom [53572034] [Rating: 5 (von 5)]
5
WHY GRT LEADERS DONT TAKE YES
Bestellen
bei Rakuten.fr
€ 55,99
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
WHY GRT LEADERS DONT TAKE YES - gebrauchtes Buch

ISBN: 9780137000630

Livre, [PU: Prentice Hall]

1 Offers. Versandkosten:France. (EUR 0.00) Priceminister

1Da einige Plattformen keine Versandkonditionen übermitteln und diese vom Lieferland, dem Einkaufspreis, dem Gewicht und der Größe des Artikels, einer möglichen Mitgliedschaft der Plattform, einer direkten Lieferung durch die Plattform oder über einen Drittanbieter (Marketplace), etc. abhängig sein können, ist es möglich, dass die von eurobuch angegebenen Versandkosten nicht mit denen der anbietenden Plattform übereinstimmen.

Bibliographische Daten des bestpassenden Buches

Details zum Buch
Why Great Leaders Don't Take Yes for an Answer: Managing for Conflict and Consensus

Why Great Leaders Don't Take Yes for an Answer Harvard Business School's Michael Roberto draws on powerful decision-making case studies from every walk of life, showing how to promote honest, constructive dissent and skepticism; use it to improve decisions; and align organizations behind those decisions. Learn from disasters like the Space Shuttle Columbia and JFK's Bay of Pigs Invasion, from successes like Sid Caesar and Bill Parcells, from George W. Bush's decision-making after 9/11. Roberto complements his compelling case studies with extensive new research on executive decisionmaking. Discover how to test and probe a management team; when 'yes' means 'yes' and when it doesn't; and how to build real...

Detailangaben zum Buch - Why Great Leaders Don't Take Yes for an Answer: Managing for Conflict and Consensus


EAN (ISBN-13): 9780137000630
ISBN (ISBN-10): 0137000634
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2005
Herausgeber: Financial Times/ Prentice Hall
304 Seiten
Sprache: eng/Englisch

Buch in der Datenbank seit 2009-06-19T17:50:34+02:00 (Zurich)
Detailseite zuletzt geändert am 2023-06-27T12:59:01+02:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 9780137000630

ISBN - alternative Schreibweisen:
0-13-700063-4, 978-0-13-700063-0
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: roberto
Titel des Buches: conflict consensus, whatever don, how great leaders think, why leaders


< zum Archiv...