- 5 Ergebnisse
Kleinster Preis: € 2,89, größter Preis: € 37,84, Mittelwert: € 14,82
1
Bestellen
bei Biblio.co.uk
$ 5,75
(ca. € 5,29)
Versand: € 15,461
Bestellengesponserter Link
Sam Deep:

What to Say to Get What You Want: Strong Words for Forty Types of Bosses, Employees, Coworkers and Customers - Taschenbuch

1997, ISBN: 9780201577129

Basic Books, 1992-01-07. paperback. Very Good. 8x5x0. Has some shelf wear, highlighting, underlining and/or writing. Great used condition. A portion of your purchase of this book wi… Mehr…

Versandkosten: EUR 15.46 The Book Cellar
2
What To Say To Get What You Want - Lyle Sussman
Bestellen
bei BookDepository.com
€ 37,84
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link

Lyle Sussman:

What To Say To Get What You Want - Taschenbuch

ISBN: 9780201577129

Paperback, [PU: INGRAM PUBLISHER SERVICES US], Is your boss a Perfectionist," demanding flawless results? Do you have Can-Do" employees who can't deliver? Does a Drain" siphon away your t… Mehr…

Versandkosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00)
3
Bestellen
bei AbeBooks.de
€ 2,89
Versand: € 8,551
Bestellengesponserter Link
Deep, Sam:
What To Say To Get What You Want: Strong Words For 44 Challenging Types Of Bosses, Employees, Coworkers, And Customers - Taschenbuch

1992

ISBN: 0201577127

[EAN: 9780201577129], Gebraucht, [PU: Addison-Wesley Publishing Company, Inc], Get fast and secure shipping knowing your purchase helps empower our community to transform thier lives thro… Mehr…

NOT NEW BOOK. Versandkosten: EUR 8.55 Austin Goodwill 1101, Austin, TX, U.S.A. [82835533] [Rating: 5 (von 5)]
4
Bestellen
bei Biblio.co.uk
$ 5,26
(ca. € 4,84)
Versand: € 12,241
Bestellengesponserter Link
Deep, Sam; Sussman, Lyle:
What To Say To Get What You Want: Strong Words For 44 Challenging Types Of Bosses, Employees, Coworkers, And Customers - Taschenbuch

1992, ISBN: 9780201577129

Addison-Wesley Publishing Company, Inc, 1992-12-01. paperback. Good. 8x5x0., Addison-Wesley Publishing Company, Inc, 1992-12-01, 2.5

Versandkosten: EUR 12.24 Your Online Bookstore
5
What to Say to Get What You Want
Bestellen
bei Booksamillion.com
$ 24,99
(ca. € 23,24)
Bestellengesponserter Link
What to Say to Get What You Want - neues Buch

ISBN: 9780201577129

Find What to Say to Get What You Want by Sam Deep in Paperback and other formats in Business & Economics > Human Resources & Personnel Management. Media > Books new, Basic Books

Versandkosten:Zzgl. Versandkosten., zzgl. Versandkosten

1Da einige Plattformen keine Versandkonditionen übermitteln und diese vom Lieferland, dem Einkaufspreis, dem Gewicht und der Größe des Artikels, einer möglichen Mitgliedschaft der Plattform, einer direkten Lieferung durch die Plattform oder über einen Drittanbieter (Marketplace), etc. abhängig sein können, ist es möglich, dass die von eurobuch angegebenen Versandkosten nicht mit denen der anbietenden Plattform übereinstimmen.

Bibliographische Daten des bestpassenden Buches

Details zum Buch
What To Say To Get What You Want: Strong Words For 44 Challenging Types Of Bosses, Employees, Coworkers, And Customers

Is your boss a Perfectionist, demanding flawless results? Do you have Can-Do employees who cant deliver? Does a Drain siphon away your time? You can win cooperation from these people before they block your productivity. What to Say to Get What You Want provides the right words to motivate, convince, or soothe almost any personality.

Detailangaben zum Buch - What To Say To Get What You Want: Strong Words For 44 Challenging Types Of Bosses, Employees, Coworkers, And Customers


EAN (ISBN-13): 9780201577129
ISBN (ISBN-10): 0201577127
Gebundene Ausgabe
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 1991
Herausgeber: Basic Books
336 Seiten
Gewicht: 0,426 kg
Sprache: eng/Englisch

Buch in der Datenbank seit 2007-04-13T17:37:14+02:00 (Zurich)
Detailseite zuletzt geändert am 2024-01-25T17:27:29+01:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 9780201577129

ISBN - alternative Schreibweisen:
0-201-57712-7, 978-0-201-57712-9
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: lyle, sam deep, sussman
Titel des Buches: what say, what workers want, get what you want, boss, type, what word, what customers want, workers and bosses, twice strong, two types, deep words


< zum Archiv...