- 5 Ergebnisse
Kleinster Preis: € 25,35, größter Preis: € 182,89, Mittelwert: € 107,17
1
Fundamentals of Marketing Research - Smith, Scott M. Albaum, Gerald S.
Bestellen
bei booklooker.de
€ 176,99
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Smith, Scott M. Albaum, Gerald S.:

Fundamentals of Marketing Research - gebunden oder broschiert

ISBN: 9780761988526

[ED: Hardcover], [PU: SAGE PUBN], This book covers the fundamentals of research, including all the basic elements of method, techniques and analysis. The presentation is from primarily a … Mehr…

  - Versandkosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland (EUR 0.00) buecher.de GmbH & Co. KG
2
Fundamentals of Marketing Research - Scott M. Smith; Gerald S. Albaum
Bestellen
bei Thriftbooks.com
$ 26,47
(ca. € 25,35)
Bestellengesponserter Link

Scott M. Smith; Gerald S. Albaum:

Fundamentals of Marketing Research - gebrauchtes Buch

ISBN: 0761988521

Fundamentals of Marketing Research covers all facets of marketing research including method, technique, and analysis at all levels. The methodological scope regarding research design, dat… Mehr…

  - used Versandkosten:zzgl. Versandkosten
3
Fundamentals of Marketing Research - Smith, Scott M. / Albaum, Gerald S.
Bestellen
bei BetterWorldBooks.com
$ 30,86
(ca. € 29,56)
Bestellengesponserter Link
Smith, Scott M. / Albaum, Gerald S.:
Fundamentals of Marketing Research - gebrauchtes Buch

ISBN: 9780761988526

Fundamentals of Marketing Research covers all facets of marketing research including method, technique, and analysis at all levels. The methodological scope regarding research design, dat… Mehr…

  - Versandkosten:zzgl. Versandkosten
4
Bestellen
bei printsasia.de
€ 182,89
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Gerald S. Albaum:
Fundamentals of Marketing Research 1st Edition - neues Buch

ISBN: 9780761988526

Fundamentals of Marketing Research 1st Edition Author :Gerald S. Albaum 9780761988526 0761988521, [PU: SAGE Publications]

  - new Versandkosten: EUR 0.00
5
Bestellen
bei Printsasia
$ 139,92
(ca. € 121,04)
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Gerald S Albaum:
Fundamentals of Marketing Research 1st Edition - neues Buch

ISBN: 9780761988526

NA Research, Marketing, Sage Publications

  - new Versandkosten: EUR 0.00

1Da einige Plattformen keine Versandkonditionen übermitteln und diese vom Lieferland, dem Einkaufspreis, dem Gewicht und der Größe des Artikels, einer möglichen Mitgliedschaft der Plattform, einer direkten Lieferung durch die Plattform oder über einen Drittanbieter (Marketplace), etc. abhängig sein können, ist es möglich, dass die von eurobuch angegebenen Versandkosten nicht mit denen der anbietenden Plattform übereinstimmen.

Bibliographische Daten des bestpassenden Buches

Details zum Buch
Fundamentals of Marketing Research

This book covers the fundamentals of research, including all the basic elements of method, techniques and analysis. The presentation is from primarily a pragmatic and user-oriented perspective which aides the student to evaluate the research presented to them. It explores cutting-edge technologies and new horizons while assuring students have a thorough grasp of research fundamentals. It: contains a wealth of modern methods and techniques not found in competing texts; provides numerous illustrative cases at the end of each section; integrates international marketing research throughout instead of placing it in a separate chapter; has a full chapter devoted to the essential topic of online research.

Detailangaben zum Buch - Fundamentals of Marketing Research


EAN (ISBN-13): 9780761988526
ISBN (ISBN-10): 0761988521
Gebundene Ausgabe
Erscheinungsjahr: 2004
Herausgeber: SAGE PUBN INC
896 Seiten
Gewicht: 1,910 kg
Sprache: eng/Englisch

Buch in der Datenbank seit 2007-12-02T19:22:39+01:00 (Zurich)
Detailseite zuletzt geändert am 2017-08-08T01:41:38+02:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 9780761988526

ISBN - alternative Schreibweisen:
0-7619-8852-1, 978-0-7619-8852-6
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: scott smith
Titel des Buches: marketing research, marketing fundamentals


Weitere, andere Bücher, die diesem Buch sehr ähnlich sein könnten:

Neuestes ähnliches Buch:
9781412979108 Bundle: Smith: Fundamentals of Marketing Research and SPSS Student Version 17.0 (Scott M. Smith)


< zum Archiv...