Defining Your Market: Winning Strategies for High-Tech, Industrial, and Service Firms (Haworth Marketing Resources) - Erstausgabe
1998, ISBN: 9780789002518
Gebundene Ausgabe
Routledge, Hardcover, Auflage: 1, 196 Seiten, Publiziert: 1998-08-04T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, 0.5 kg, Verkaufsrang: 14983547, Economics, Business & Money, Subjects, Books, Manageme… Mehr…
amazon.com Lakeside Book Merchant Versandkosten:In Stock. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.53) Details... |
Defining Your Market: Winning Strategies for High-Tech, Industrial, and Service Firms (Haworth Marketing Resources) - gebunden oder broschiert
1998, ISBN: 0789002515
[EAN: 9780789002518], Gebraucht, sehr guter Zustand, [PU: Routledge], Light rubbing wear to cover, spine and page edges. Very minimal writing or notations in margins not affecting the tex… Mehr…
AbeBooks.de Bayside Books, Ogden, UT, U.S.A. [64434477] [Rating: 5 (von 5)] NOT NEW BOOK. Versandkosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) Details... |
Defining Your Market: Winning Strategies for High-Tech, Industrial, and Service Firms (Haworth Marketing Resources) - gebunden oder broschiert
1998, ISBN: 0789002515
[EAN: 9780789002518], Gebraucht, guter Zustand, [PU: Routledge], Limited use, clean with no marks or inscriptions other than normal ex-lib marks., Books
AbeBooks.de Arroway Books, Narberth, PA, U.S.A. [8060286] [Rating: 5 (von 5)] NOT NEW BOOK. Versandkosten: EUR 3.99 Details... |
1998, ISBN: 9780789002518
Winning Strategies for High-Tech, Industrial, and Service Firms, Buch, Hardcover, [PU: Routledge Member of the Taylor and Francis Group], Routledge Member of the Taylor and Francis Group,… Mehr…
lehmanns.de Versandkosten:Versand in 15-20 Tagen. (EUR 0.00) Details... |
Defining Your Market: Winning Strategies for High-Tech, Industrial, and Service Firms - gebrauchtes Buch
ISBN: 9780789002518
Defining Your Market: Winning Strategies for High-Tech, Industrial, and Service Firms Hardcover eBooks, Routledge
ecampus.com new in stock. Versandkosten:plus shipping costs., zzgl. Versandkosten Details... |
Defining Your Market: Winning Strategies for High-Tech, Industrial, and Service Firms (Haworth Marketing Resources) - Erstausgabe
1998, ISBN: 9780789002518
Gebundene Ausgabe
Routledge, Hardcover, Auflage: 1, 196 Seiten, Publiziert: 1998-08-04T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, 0.5 kg, Verkaufsrang: 14983547, Economics, Business & Money, Subjects, Books, Manageme… Mehr…
William Winston, Art Weinstein:
Defining Your Market: Winning Strategies for High-Tech, Industrial, and Service Firms (Haworth Marketing Resources) - gebunden oder broschiert1998, ISBN: 0789002515
[EAN: 9780789002518], Gebraucht, sehr guter Zustand, [PU: Routledge], Light rubbing wear to cover, spine and page edges. Very minimal writing or notations in margins not affecting the tex… Mehr…
Defining Your Market: Winning Strategies for High-Tech, Industrial, and Service Firms (Haworth Marketing Resources) - gebunden oder broschiert
1998
ISBN: 0789002515
[EAN: 9780789002518], Gebraucht, guter Zustand, [PU: Routledge], Limited use, clean with no marks or inscriptions other than normal ex-lib marks., Books
1998, ISBN: 9780789002518
Winning Strategies for High-Tech, Industrial, and Service Firms, Buch, Hardcover, [PU: Routledge Member of the Taylor and Francis Group], Routledge Member of the Taylor and Francis Group,… Mehr…
Defining Your Market: Winning Strategies for High-Tech, Industrial, and Service Firms - gebrauchtes Buch
ISBN: 9780789002518
Defining Your Market: Winning Strategies for High-Tech, Industrial, and Service Firms Hardcover eBooks, Routledge
Bibliographische Daten des bestpassenden Buches
Autor: | |
Titel: | |
ISBN-Nummer: |
Detailangaben zum Buch - Defining Your Market
EAN (ISBN-13): 9780789002518
ISBN (ISBN-10): 0789002515
Gebundene Ausgabe
Erscheinungsjahr: 1998
Herausgeber: Routledge Member of the Taylor and Francis Group
200 Seiten
Gewicht: 0,513 kg
Sprache: eng/Englisch
Buch in der Datenbank seit 2008-02-25T04:22:21+01:00 (Zurich)
Detailseite zuletzt geändert am 2023-01-19T17:30:39+01:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 9780789002518
ISBN - alternative Schreibweisen:
0-7890-0251-5, 978-0-7890-0251-8
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: weinstein
Titel des Buches: industrial marketing, art market, service
Weitere, andere Bücher, die diesem Buch sehr ähnlich sein könnten:
Neuestes ähnliches Buch:
9781317957782 Defining Your Market (William Winston & Art Weinstein)
- 9781317957782 Defining Your Market (William Winston & Art Weinstein)
- 9781317957775 Defining Your Market: Winning Strategies for High-Tech, Industrial, and Service Firms William Winston Author (William Winston/ Art Weinstein)
- 9780789002525 Defining Your Market: Winning Strategies for High-Tech, Industrial, and Service Firms (William Winston)
< zum Archiv...