- 5 Ergebnisse
Kleinster Preis: € 37,55, größter Preis: € 63,13, Mittelwert: € 49,84
1
Consumer-Brand Relationships - Taylor & Francis Ltd.
Bestellen
bei Thalia.de
€ 51,99
Versand: € 6,001
Bestellengesponserter Link
Taylor & Francis Ltd.:

Consumer-Brand Relationships - neues Buch

2012, ISBN: 9781136470974

The creation and management of customer relationships is fundamental to the practice of marketing. Marketers have long maintained a keen interest in relationships: what they are, why they… Mehr…

Nr. 35771741. Versandkosten:, Sofort per Download lieferbar, zzgl. Versandkosten. (EUR 6.00)
2
Consumer-Brand Relationships : Theory and Practice - Roy Church
Bestellen
bei hive.co.uk
£ 33,28
(ca. € 39,03)
Bestellengesponserter Link

Roy Church:

Consumer-Brand Relationships : Theory and Practice - neues Buch

ISBN: 9781136470974

The creation and management of customer relationships is fundamental to the practice of marketing. Marketers have long maintained a keen interest in relationships: what they are, why they… Mehr…

No. 9781136470974. Versandkosten:Instock, Despatched same working day before 3pm, plus shipping costs., zzgl. Versandkosten
3
Consumer-Brand Relationships - Susan Fournier
Bestellen
bei textbooks.com
$ 68,95
(ca. € 63,13)
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Susan Fournier:
Consumer-Brand Relationships - gebrauchtes Buch

ISBN: 9781136470974

A digital copy of "Consumer-Brand Relationships" by Susan Fournier. Download is immediately available upon purchase! 9781136470974,1136470972,consumer-brand,relationships,susan eBook, Vi… Mehr…

Download INSTANTLY! Format: VitalSource. Type: . Copying: Allowed, .2Â.36 selections may be copied daily for 2Â.365 days. Printable: Allowed, .2Â.36 prints daily for 2Â.365 days. Expires: No Expiration. Read Aloud?: Allowed. Sharing: Not Allowed. Software: Online: No additional software required <br> Offline: VitalSource Bookshelf. Shipping to USA only! Textbooks. Versandkosten: EUR 0.00
4
Consumer-Brand Relationships - Marc Fetscherin, Michael Breazeale, Susan Fournier
Bestellen
bei kobo.com
€ 37,55
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Marc Fetscherin, Michael Breazeale, Susan Fournier:
Consumer-Brand Relationships - neues Buch

2003, ISBN: 9781136470974

The creation and management of customer relationships is fundamental to the practice of marketing. Marketers have long maintained a keen interest in relationships: what they are, why they… Mehr…

E-Book zum download. Versandkosten: EUR 0.00
5
Consumer-Brand Relationships
Bestellen
bei Hugendubel.de
€ 57,49
Bestellengesponserter Link
Consumer-Brand Relationships - neues Buch

ISBN: 9781136470974

*Consumer-Brand Relationships* - Theory and Practice / epub eBook für 57.49 € / Aus dem Bereich: eBooks, Wirtschaft Medien > Bücher nein eBook als epub eBooks > Wirtschaft, Taylor & Francis

Versandkosten:Does not ship to your country., zzgl. Versandkosten

1Da einige Plattformen keine Versandkonditionen übermitteln und diese vom Lieferland, dem Einkaufspreis, dem Gewicht und der Größe des Artikels, einer möglichen Mitgliedschaft der Plattform, einer direkten Lieferung durch die Plattform oder über einen Drittanbieter (Marketplace), etc. abhängig sein können, ist es möglich, dass die von eurobuch angegebenen Versandkosten nicht mit denen der anbietenden Plattform übereinstimmen.

Bibliographische Daten des bestpassenden Buches

Details zum Buch

Detailangaben zum Buch - Consumer-Brand Relationships


EAN (ISBN-13): 9781136470974
Erscheinungsjahr: 3
Herausgeber: Taylor & Francis

Buch in der Datenbank seit 2007-05-15T23:55:49+02:00 (Zurich)
Detailseite zuletzt geändert am 2023-06-21T12:39:56+02:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 9781136470974

ISBN - alternative Schreibweisen:
978-1-136-47097-4
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: fournier
Titel des Buches: theory brand


< zum Archiv...