- 5 Ergebnisse
Kleinster Preis: € 68,30, größter Preis: € 277,45, Mittelwert: € 199,28
1
Handbook of Quality-of-Life Research: An Ethical Marketing Perspective: 8 (Social Indicators Research Series, 8) - Sirgy, M. Joseph
Bestellen
bei amazon.co.uk
£ 191,86
(ca. € 218,94)
Versand: € 3,201
Bestellengesponserter Link
Sirgy, M. Joseph:

Handbook of Quality-of-Life Research: An Ethical Marketing Perspective: 8 (Social Indicators Research Series, 8) - gebunden oder broschiert

2001, ISBN: 9781402001727

Springer, Hardcover, Auflage: 2001, 463 Seiten, Publiziert: 2001-11-30T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, Hersteller-Nr.: 5217853, 1.83 kg, Books Global Store, Special Features, Books, Brand… Mehr…

Versandkosten:Usually dispatched within 2 to 3 weeks. Real shipping costs can differ from the ones shown here. (EUR 3.20) ~~V KING~~
2
Handbook of Quality-of-Life Research: An Ethical Marketing Perspective: 8 (Social Indicators Research Series, 8) - Sirgy, M. Joseph
Bestellen
bei amazon.co.uk
£ 162,73
(ca. € 185,70)
Versand: € 3,201
Bestellengesponserter Link

Sirgy, M. Joseph:

Handbook of Quality-of-Life Research: An Ethical Marketing Perspective: 8 (Social Indicators Research Series, 8) - gebunden oder broschiert

2001, ISBN: 9781402001727

Springer, Hardcover, Auflage: 2001, 463 Seiten, Publiziert: 2001-11-30T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, Hersteller-Nr.: 5217853, 1.83 kg, Books Global Store, Special Features, Books, Brand… Mehr…

Versandkosten:Real shipping costs can differ from the ones shown here. (EUR 3.20)
3
Handbook of Quality-of-Life Research - M. Joseph Sirgy
Bestellen
bei Hugendubel.de
€ 245,99
Versand: € 7,501
Bestellengesponserter Link
M. Joseph Sirgy:
Handbook of Quality-of-Life Research - Taschenbuch

2001

ISBN: 9781402001727

*Handbook of Quality-of-Life Research* - An Ethical Marketing Perspective. Auflage 2001 / gebundene Ausgabe für 245.99 € / Aus dem Bereich: Bücher, Wissenschaft, Politikwissenschaft Medie… Mehr…

140200172X. Versandkosten:Shipping in 5 days, , Versandkostenfrei nach Hause oder Express-Lieferung in Ihre Buchhandlung., plus shipping costs. (EUR 7.50)
4
Handbook of Quality-of-Life Research (eBook Rental) - M. Joseph Sirgy,
Bestellen
bei VitalSource.com
£ 59,85
(ca. € 68,30)
Bestellengesponserter Link
M. Joseph Sirgy,:
Handbook of Quality-of-Life Research (eBook Rental) - neues Buch

ISBN: 9781402001727

by M. Joseph Sirgy, PRINT ISBN: 9781402001727 E-TEXT ISBN: 9789401598378 Springer Nature eBook Other pricing structure might be available at vitalsource.com., Springer

new in stock United Kingdom. Versandkosten:plus shipping costs., zzgl. Versandkosten
5
Bestellen
bei alibris.co.uk
£ 241,95
(ca. € 277,45)
Bestellengesponserter Link
Sirgy, M. Joseph:
Handbook of Quality-of-Life Research: an Ethical Marketing Perspective (Social Indicators Research Series, 8) - gebunden oder broschiert

2001, ISBN: 9781402001727

Hardcover, New book, Size: 9x6x1; New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!, [PU: Springer]

Versandkosten:zzgl. Versandkosten North Las Vegas, NV, GridFreed

1Da einige Plattformen keine Versandkonditionen übermitteln und diese vom Lieferland, dem Einkaufspreis, dem Gewicht und der Größe des Artikels, einer möglichen Mitgliedschaft der Plattform, einer direkten Lieferung durch die Plattform oder über einen Drittanbieter (Marketplace), etc. abhängig sein können, ist es möglich, dass die von eurobuch angegebenen Versandkosten nicht mit denen der anbietenden Plattform übereinstimmen.

Bibliographische Daten des bestpassenden Buches

Details zum Buch
Handbook of Quality-of-Life Research: An Ethical Marketing Perspective: 8 (Social Indicators Research Series, 8)

This handbook provides students of quality-of-life (QOL) research with an understanding of how QOL research can be conducted from an ethical marketing perspective - a perspective based on positive social change. The handbook covers theoretical, philosophical, and measurement issues in QOL research. The handbook also approaches selected QOL studies in relation to various populations in various life domains. The marketing approach is highly pragmatic because it allows social and behavioral scientists from any discipline to apply marketing concepts to plan social change and assess the impact of intervention strategies on the QOL of targeted populations.

Detailangaben zum Buch - Handbook of Quality-of-Life Research: An Ethical Marketing Perspective: 8 (Social Indicators Research Series, 8)


EAN (ISBN-13): 9781402001727
ISBN (ISBN-10): 140200172X
Gebundene Ausgabe
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2007
Herausgeber: Springer
466 Seiten
Gewicht: 0,859 kg
Sprache: eng/Englisch

Buch in der Datenbank seit 2008-01-23T17:09:47+01:00 (Zurich)
Detailseite zuletzt geändert am 2023-11-22T03:07:05+01:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 9781402001727

ISBN - alternative Schreibweisen:
1-4020-0172-X, 978-1-4020-0172-7
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: sirgy
Titel des Buches: marketing research, handbook marketing, ethical marketing, handbook perspective, towards quality life, ever never handbook


Daten vom Verlag:

Autor/in: M. Joseph Sirgy
Titel: Social Indicators Research Series; Handbook of Quality-of-Life Research - An Ethical Marketing Perspective
Verlag: Springer; Springer Netherland
458 Seiten
Erscheinungsjahr: 2001-11-30
Dordrecht; NL
Sprache: Englisch
246,09 € (DE)
252,99 € (AT)
271,50 CHF (CH)
Available
V, 458 p.

BB; Hardcover, Softcover / Medizin/Allgemeines; Persönliche Gesundheit und Gesundheitswesen / Gesundheitserziehung; Verstehen; marketing; philosophy; social change; Quality of Life Research; Marketing; Sociology; Moral Philosophy and Applied Ethics; Marketing und Vertrieb; Soziologie; Ethik und Moralphilosophie; BC; EA

One: The Quality-of-Life (QOL) Concept Viewed from a Marketing Lens.- Two: Conceptual Frameworks, Approaches, Theories, and Philosophies of QOL.- Three: Measures and Measurement Issues in QOL Research.- Four: QOL Research in Relation to Specific Marketing Perspectives.- Five: QOL Research in Relation to Specific Population Segments.- Six: QOL Research in Relation to Specific Life Domains.- Seven: QOL Research in Relation to Specific Public and Private Sectors.- References.- Author Index.

Weitere, andere Bücher, die diesem Buch sehr ähnlich sein könnten:

Neuestes ähnliches Buch:
9789401598378 Handbook of Quality-of-Life Research : An Ethical Marketing Perspective (M. Joseph Sirgy)


< zum Archiv...