2005, ISBN: 9781420891218
Understanding Teacher Stress focuses on the impact of educational reforms, such as the No Child left Behind Act, 2001, on principals and teachers' stress level and coping abilities. It fu… Mehr…
Orellfuessli.ch Nr. 11456133. Versandkosten:, Versandfertig innert 1 - 2 Wochen, zzgl. Versandkosten. (EUR 16.96) Details... |
Understanding Teacher Stress in Light of Educational Reform : A Theoretical and Practical Approach - gebrauchtes Buch
2001, ISBN: 9781420891218
Understanding Teacher Stress focuses on the impact of educational reforms, such as the No Child left Behind Act, 2001, on principals and teachers' stress level and coping abilities. It fu… Mehr…
BetterWorldBooks.com used in stock. Versandkosten:zzgl. Versandkosten. Details... |
2005, ISBN: 1420891219
[EAN: 9781420891218], Neubuch, [PU: AuthorHouse], EDUCATION TEACHING METHODS & MATERIALS GENERAL PÄDAGOGIK SCHULPÄDAGOGIK DIDAKTIK METHODIK, KlappentextrnrnUnderstanding Teacher Stress fo… Mehr…
AbeBooks.de moluna, Greven, Germany [73551232] [Rating: 4 (von 5)] NEW BOOK. Versandkosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) Details... |
2005, ISBN: 9781420891218
[ED: Gebunden], [PU: AuthorHouse], Dieser Artikel ist ein Print on Demand Artikel und wird nach Ihrer Bestellung fuer Sie gedruckt. KlappentextrnrnUnderstanding Teacher Stress focuses on … Mehr…
booklooker.de |
ISBN: 9781420891218
Livre
Rakuten.fr |
2005, ISBN: 9781420891218
Understanding Teacher Stress focuses on the impact of educational reforms, such as the No Child left Behind Act, 2001, on principals and teachers' stress level and coping abilities. It fu… Mehr…
Thompson, Andrea:
Understanding Teacher Stress in Light of Educational Reform : A Theoretical and Practical Approach - gebrauchtes Buch2001, ISBN: 9781420891218
Understanding Teacher Stress focuses on the impact of educational reforms, such as the No Child left Behind Act, 2001, on principals and teachers' stress level and coping abilities. It fu… Mehr…
2005
ISBN: 1420891219
[EAN: 9781420891218], Neubuch, [PU: AuthorHouse], EDUCATION TEACHING METHODS & MATERIALS GENERAL PÄDAGOGIK SCHULPÄDAGOGIK DIDAKTIK METHODIK, KlappentextrnrnUnderstanding Teacher Stress fo… Mehr…
2005, ISBN: 9781420891218
[ED: Gebunden], [PU: AuthorHouse], Dieser Artikel ist ein Print on Demand Artikel und wird nach Ihrer Bestellung fuer Sie gedruckt. KlappentextrnrnUnderstanding Teacher Stress focuses on … Mehr…
ISBN: 9781420891218
Livre
Bibliographische Daten des bestpassenden Buches
Autor: | |
Titel: | |
ISBN-Nummer: |
Detailangaben zum Buch - Understanding Teacher Stress in Light of Educational Reform
EAN (ISBN-13): 9781420891218
ISBN (ISBN-10): 1420891219
Gebundene Ausgabe
Erscheinungsjahr: 2005
Herausgeber: AuthorHouse
108 Seiten
Gewicht: 0,318 kg
Sprache: eng/Englisch
Buch in der Datenbank seit 2008-04-05T14:33:08+02:00 (Zurich)
Detailseite zuletzt geändert am 2023-07-20T07:26:24+02:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 9781420891218
ISBN - alternative Schreibweisen:
1-4208-9121-9, 978-1-4208-9121-8
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: andreä, ars thompson, andrea schüle
Titel des Buches: understanding teacher stress light educational reform theoretical practical approach, understanding teacher education, another light, the light between, who needs light, all the light cannot see, light comes through
Weitere, andere Bücher, die diesem Buch sehr ähnlich sein könnten:
Neuestes ähnliches Buch:
9781420891225 Understanding Teacher Stress In Light of Educational Reform (Thompson Ph. D., Andrea)
< zum Archiv...