- 5 Ergebnisse
Kleinster Preis: € 19,62, größter Preis: € 76,93, Mittelwert: € 35,34
1
Bestellen
bei Biblio.co.uk
$ 29,66
(ca. € 27,17)
Versand: € 15,061
Bestellengesponserter Link
Silk, A.J.:

What Is Marketing? - Taschenbuch

2006, ISBN: 9781422104606

Harvard Business School Press, 2006. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. Clean from markings. In good all round… Mehr…

Versandkosten: EUR 15.06 Anybook.com
2
What Is Marketing? (eBook) - Harvard Business Review; Alvin J. Silk,
Bestellen
bei VitalSource.com
$ 31,99
(ca. € 29,31)
Bestellengesponserter Link

Harvard Business Review; Alvin J. Silk,:

What Is Marketing? (eBook) - neues Buch

ISBN: 9781422104606

by Harvard Business Review; Alvin J. Silk, PRINT ISBN: 9781422104606 E-TEXT ISBN: 9781633690349 Harvard Business Review Press eBook Other pricing structure might be available at vitalsour… Mehr…

new in stock United States. Versandkosten:plus shipping costs., zzgl. Versandkosten
3
What Is Marketing? (Paperback or Softback)
Bestellen
bei ebay.com
$ 25,85
(ca. € 23,68)
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
What Is Marketing? (Paperback or Softback) - neues Buch

ISBN: 9781422104606

What Is Marketing?. (Paperback or Softback). Format: Paperback or Softback. Screw Consent: A Better Politics of Sexual Justice (Paperback or Softback). Explicaci?n del Mapa de la Concienc… Mehr…

99.1. Versandkosten:Versandkostenfrei, Versand zum Fixpreis, 495** Grand Rapids. (EUR 0.00) bargainbookstores
4
Bestellen
bei Biblio.co.uk
$ 83,98
(ca. € 76,93)
Versand: € 4,991
Bestellengesponserter Link
Review, Harvard Business; Silk, Alvin J:
What Is Marketing? - Taschenbuch

2006, ISBN: 9781422104606

Harvard Business Review Press, 2006-10-01. Paperback. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!, Harvard Business Review Press, 2006-10-01, 6

Versandkosten: EUR 4.99 GridFreed LLC
5
What Is Marketing? - Silk, Alvin J.
Bestellen
bei BiggerBooks.com
$ 21,42
(ca. € 19,62)
Bestellengesponserter Link
Silk, Alvin J.:
What Is Marketing? - neues Buch

ISBN: 9781422104606

What Is Marketing? Paperback Rentals, Perseus Distribution Services

new in stock. Versandkosten:plus shipping costs., zzgl. Versandkosten

1Da einige Plattformen keine Versandkonditionen übermitteln und diese vom Lieferland, dem Einkaufspreis, dem Gewicht und der Größe des Artikels, einer möglichen Mitgliedschaft der Plattform, einer direkten Lieferung durch die Plattform oder über einen Drittanbieter (Marketplace), etc. abhängig sein können, ist es möglich, dass die von eurobuch angegebenen Versandkosten nicht mit denen der anbietenden Plattform übereinstimmen.

Bibliographische Daten des bestpassenden Buches

Details zum Buch
What Is Marketing?

This book explores what marketing is and how an enterprise can differentiate itself from others in attracting and retaining customers. The book is organized according to the design of the first-year marketing course in the two-year MBA program at the Harvard Business School. Each chapter of the book is based on materials written by HBS faculty and used by MBA students in preparation for classroom participation. The book consists of three parts: the analysis of marketing opportunities, the formulation of marketing strategy, and the execution of that strategy.

Detailangaben zum Buch - What Is Marketing?


EAN (ISBN-13): 9781422104606
ISBN (ISBN-10): 1422104605
Gebundene Ausgabe
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2006
Herausgeber: Harvard Business Review Press
207 Seiten
Gewicht: 0,281 kg
Sprache: eng/Englisch

Buch in der Datenbank seit 2007-10-11T00:54:41+02:00 (Zurich)
Detailseite zuletzt geändert am 2023-11-26T08:11:02+01:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 9781422104606

ISBN - alternative Schreibweisen:
1-4221-0460-5, 978-1-4221-0460-6
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: alvin, harvard business review, hill, silk
Titel des Buches: what not wear, marketing


Weitere, andere Bücher, die diesem Buch sehr ähnlich sein könnten:

Neuestes ähnliches Buch:
9781633694804 What Is Marketing? (Alvin J. Silk; Harvard Business Review)


< zum Archiv...