Discourse, identities and genres in corporate communication; sponsorship, advertising and organizational communication. (Linguistic insights; studies in language and communication; v.131) - Taschenbuch
2010, ISBN: 9783034305914
Peter Lang, 2010. Paperback. New Book. Paperback. This collection explores the genres of business communication utilized in the construction of corporate personality, image, and identity… Mehr…
Biblio.co.uk |
2011, ISBN: 9783034305914
[ED: Softcover], [PU: Peter Lang Ltd. International Academic Publishers], The studies collected in this volume contribute to shedding light on the multi-faceted complexity and stratificat… Mehr…
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2011, ISBN: 9783034305914
Taschenbuch
Peter Lang AG, Internationaler Verlag der Wissenschaften, Taschenbuch, Auflage: 1, 324 Seiten, Publiziert: 2011-03-04T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, Hersteller-Nr.: tables, 1.08 kg, Ling… Mehr…
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Discourse, Identities and Genres in Corporate Communication Sponsorship, Advertising and Organizational Communication - neues Buch
2011, ISBN: 3034305915
Kartoniert / Broschiert Kommunikationswissenschaft, Soziologie und Anthropologie, Betriebswirtschaft und Management, complexity; genre; Stratification; Interplay, mit Schutzumschlag 11, … Mehr…
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Discourse, Identities and Genres in Corporate Communication (Linguistic Insights: Studies in Language and Communication) - Taschenbuch
2011, ISBN: 9783034305914
Peter Lang, 2011-03-04. Paperback. Used:Good., Peter Lang, 2011-03-04, 0
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Discourse, identities and genres in corporate communication; sponsorship, advertising and organizational communication. (Linguistic insights; studies in language and communication; v.131) - Taschenbuch
2010, ISBN: 9783034305914
Peter Lang, 2010. Paperback. New Book. Paperback. This collection explores the genres of business communication utilized in the construction of corporate personality, image, and identity… Mehr…
Herausgegeben:Evangelisti Allori, Paola; Garzone, Giuliana Elena:
Discourse, Identities and Genres in Corporate Communication - Taschenbuch2011, ISBN: 9783034305914
[ED: Softcover], [PU: Peter Lang Ltd. International Academic Publishers], The studies collected in this volume contribute to shedding light on the multi-faceted complexity and stratificat… Mehr…
2011
ISBN: 9783034305914
Taschenbuch
Peter Lang AG, Internationaler Verlag der Wissenschaften, Taschenbuch, Auflage: 1, 324 Seiten, Publiziert: 2011-03-04T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, Hersteller-Nr.: tables, 1.08 kg, Ling… Mehr…
Discourse, Identities and Genres in Corporate Communication Sponsorship, Advertising and Organizational Communication - neues Buch
2011, ISBN: 3034305915
Kartoniert / Broschiert Kommunikationswissenschaft, Soziologie und Anthropologie, Betriebswirtschaft und Management, complexity; genre; Stratification; Interplay, mit Schutzumschlag 11, … Mehr…
Bibliographische Daten des bestpassenden Buches
Autor: | |
Titel: | |
ISBN-Nummer: |
Detailangaben zum Buch - Discourse, Identities and Genres in Corporate Communication: Sponsorship, Advertising and Organizational Communication (Linguistic Insights: Studies in Language and Communication, Band 131)
EAN (ISBN-13): 9783034305914
ISBN (ISBN-10): 3034305915
Gebundene Ausgabe
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2011
Herausgeber: Evangelisti Allori, Paola, Garzone, Giuliana Elena, Peter Lang AG, Internationaler Verlag der Wissenschaften
Buch in der Datenbank seit 2011-05-09T22:32:15+02:00 (Zurich)
Detailseite zuletzt geändert am 2023-08-15T10:43:22+02:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 9783034305914
ISBN - alternative Schreibweisen:
3-0343-0591-5, 978-3-0343-0591-4
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: evangelisti, garzon, elena
Titel des Buches: language advertising, 131, sponsorship, corporate communication and corporate language, organizational discourse
Daten vom Verlag:
Titel: Linguistic Insights; Discourse, Identities and Genres in Corporate Communication - Sponsorship, Advertising and Organizational Communication
Verlag: Peter Lang Group AG, International Academic Publishers; Peter Lang Group AG, International Academic Publishers
Erscheinungsjahr: 2011-03-04
Lausanne; CH
Gedruckt / Hergestellt in Deutschland.
Gewicht: 0,490 kg
Sprache: Englisch
100,00 € (DE)
102,80 € (AT)
111,90 CHF (CH)
Available
BC; BUSINESS & ECONOMICS / Education; Hardcover, Softcover / Sprachwissenschaft, Literaturwissenschaft; Sprachwissenschaft, Linguistik; Verstehen; LANGUAGE ARTS & DISCIPLINES / General; SOCIAL SCIENCE / General; stratification; interplay; complexity; Soziologie und Anthropologie; Betriebswirtschaft und Management
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