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Augmented Reality and Virtual Reality - Herausgegeben:Jung, Timothy; Tom Dieck, M. Claudia
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Herausgegeben:Jung, Timothy; Tom Dieck, M. Claudia:

Augmented Reality and Virtual Reality - gebunden oder broschiert

2018, ISBN: 9783319640266

[ED: Hardcover], [PU: Springer / Springer International Publishing / Springer, Berlin], This volume provides the latest outcomes of augmented reality (AR) and virtual reality (VR) researc… Mehr…

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[ED: Hardcover], [PU: Springer / Springer International Publishing / Springer, Berlin], This volume provides the latest outcomes of augmented reality (AR) and virtual reality (VR) researc… Mehr…

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Augmented Reality and Virtual Reality Empowering Human, Place and Business - Tom Dieck, M. Claudia (Herausgeber); Jung, Timothy (Herausgeber)
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Tom Dieck, M. Claudia (Herausgeber); Jung, Timothy (Herausgeber):
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2017

ISBN: 3319640267

1st ed. 2018 Gebundene Ausgabe Datenverarbeitung, Elektronik / EDV, Datenverarbeitung / Anwendungen / Wissenschaften, EDV / Berufe, Tourismus / Wirtschaft, Informatik / Wirtschaftsinfor… Mehr…

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Augmented Reality and Virtual Reality - Jung, Timothy|Tom Dieck, M. Claudia
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2017, ISBN: 3319640267

[EAN: 9783319640266], Neubuch, [PU: Springer International Publishing], DATENVERARBEITUNG ELEKTRONIK EDV ANWENDUNGEN WISSENSCHAFTEN BERUFE TOURISMUS WIRTSCHAFT INFORMATIK WIRTSCHAFTSINFOR… Mehr…

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Augmented Reality and Virtual Reality - Jung, Timothy Tom Dieck, M. Claudia
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Jung, Timothy Tom Dieck, M. Claudia:
Augmented Reality and Virtual Reality - Erstausgabe

2017, ISBN: 9783319640266

Gebundene Ausgabe

[ED: Gebunden], [PU: Springer International Publishing], Dieser Artikel ist ein Print on Demand Artikel und wird nach Ihrer Bestellung fuer Sie gedruckt. Dr. Timothy Jung is Founder and D… Mehr…

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Bibliographische Daten des bestpassenden Buches

Details zum Buch
Augmented Reality and Virtual Reality

This volume provides the latest outcomes of augmented reality (AR) and virtual reality (VR) research conducted in various industries. It reveals how AR and VR are currently changing the business landscape, and how new innovations provide opportunities for businesses to offer their customers unique services and experiences.

Collecting the proceedings of the International AR & VR Conference held in Manchester, UK, in February 2017, the book advances the state of the art in AR and VR technologies and their applications in various industries such as tourism, hospitality, events, fashion, entertainment, retail, education and the gaming industry. The papers presented here cover the most significant topics within the field of AR and VR for both researchers and practitioners, approaching them from a business and management perspective.

Detailangaben zum Buch - Augmented Reality and Virtual Reality


EAN (ISBN-13): 9783319640266
ISBN (ISBN-10): 3319640267
Gebundene Ausgabe
Erscheinungsjahr: 2017
Herausgeber: Springer International Publishing

Buch in der Datenbank seit 2017-08-03T07:59:24+02:00 (Zurich)
Detailseite zuletzt geändert am 2023-06-14T11:24:06+02:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 9783319640266

ISBN - alternative Schreibweisen:
3-319-64026-7, 978-3-319-64026-6
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: jung, tom dieck


Daten vom Verlag:

Autor/in: Timothy Jung; M. Claudia tom Dieck
Titel: Progress in IS; Augmented Reality and Virtual Reality - Empowering Human, Place and Business
Verlag: Springer; Springer International Publishing
384 Seiten
Erscheinungsjahr: 2017-09-14
Cham; CH
Gedruckt / Hergestellt in Niederlande.
Sprache: Englisch
213,99 € (DE)
219,99 € (AT)
236,00 CHF (CH)
POD
XI, 384 p. 87 illus., 8 illus. in color.

BB; Hardcover, Softcover / Wirtschaft/Einzelne Wirtschaftszweige, Branchen; Gastgewerbe, Sport-, Freizeit- und Tourismusindustrie; Verstehen; Augmented Reality; Virtual Reality; VR; Mixed Reality; Wearable Computing; AR in tourism; AR in hospitality; AR in fashion; AR in entertainment; AR in retail; AR in education; Tourism Management; Computer Communication Networks; IT in Business; Computer Application in Social and Behavioral Sciences; Digital Humanities; IT Operations; Netzwerk-Hardware; Wirtschaftsmathematik und -informatik, IT-Management; Unternehmensanwendungen; Computer-Anwendungen in den Sozial- und Verhaltenswissenschaften; Computer-Anwendungen in Kunst und Geisteswissenschaften; EA; BC

Part I: Augmented and Virtual Reality in Tourism.- Part II: Augmented and Virtual Reality in Retail and Fashion.- Part III: Augmented and Virtual Reality in Business, Marketing and Storytelling.- Part IV: Augmented and Virtual Reality in Healthcare and Defence.- Part V: Augmented and Virtual Reality Design & Development.- Part VI: Augmented and Virtual Reality in Industry.
Presents the state of the art in augmented reality (AR) and virtual reality (VR) research Especially focuses on the application of AR and VR in various industries Approaches AR and VR from a business and management perspective Includes supplementary material: sn.pub/extras

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