- 5 Ergebnisse
Kleinster Preis: € 52,99, größter Preis: € 79,00, Mittelwert: € 73,80
1
A Strategic Framework for e-business Value Creation - Ali Alawneh
Bestellen
bei booklooker.de
€ 79,00
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Ali Alawneh:

A Strategic Framework for e-business Value Creation - Taschenbuch

ISBN: 9783639309645

[ED: Taschenbuch], [PU: VDM Verlag], Neuware - This thesis describes a quantitative post-positivist research in the field of e-business, more specifically, in value creation through carry… Mehr…

Versandkosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) Mein Buchshop
2
A Strategic Framework for e-business Value Creation - Alawneh, Ali
Bestellen
bei booklooker.de
€ 52,99
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link

Alawneh, Ali:

A Strategic Framework for e-business Value Creation - Taschenbuch

2010, ISBN: 9783639309645

[ED: Softcover], [PU: VDM Verlag Dr. Müller], This thesis describes a quantitative post-positivist research in the field of e-business, more specifically, in value creation through carryi… Mehr…

Versandkosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) buecher.de GmbH & Co. KG
3
A Strategic Framework for e-business Value Creation:
Bestellen
bei Dodax.de
€ 79,00
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
A Strategic Framework for e-business Value Creation: - neues Buch

ISBN: 9783639309645

This thesis describes a quantitative post-positivist research in the field of e-business, more specifically, in value creation through carrying out e-business in banking services industry… Mehr…

Nr. OORDVH943J1. Versandkosten:, Lieferzeit: 5 Tage, DE. (EUR 0.00)
4
A Strategic Framework for e-business Value Creation:
Bestellen
bei eBook.de
€ 78,99
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
A Strategic Framework for e-business Value Creation: - neues Buch

ISBN: 3639309642

A Strategic Framework for e-business Value Creation: ab 78.99 EURO An Empirical Investigation on e-banking in Jordanian Banking Services Industry (e-TOEECLN model) Medien > Bücher, [PU: V… Mehr…

Nr. 13785360. Versandkosten:, , DE. (EUR 0.00)
5
A Strategic Framework for e-business Value Creation: An Empirical Investigation on e-banking in Jordanian Banking Services Industry (e-TOEECLN model) - Alawneh, Ali
Bestellen
bei Achtung-Buecher.de
€ 79,00
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Alawneh, Ali:
A Strategic Framework for e-business Value Creation: An Empirical Investigation on e-banking in Jordanian Banking Services Industry (e-TOEECLN model) - neues Buch

2010, ISBN: 3639309642

Kartoniert / Broschiert, mit Schutzumschlag neu, [PU:VDM Verlag]

Versandkosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien

1Da einige Plattformen keine Versandkonditionen übermitteln und diese vom Lieferland, dem Einkaufspreis, dem Gewicht und der Größe des Artikels, einer möglichen Mitgliedschaft der Plattform, einer direkten Lieferung durch die Plattform oder über einen Drittanbieter (Marketplace), etc. abhängig sein können, ist es möglich, dass die von eurobuch angegebenen Versandkosten nicht mit denen der anbietenden Plattform übereinstimmen.

Bibliographische Daten des bestpassenden Buches

Details zum Buch
A Strategic Framework for e-business Value Creation:

This thesis describes a quantitative post-positivist research in the field of e-business, more specifically, in value creation through carrying out e-business in banking services industry (e-banking). For banks managers, the value creation is one of the most important issues in formulating e-business strategies. Moreover, value creation in e-business is one of the most important issues in deciding about e-business component investments and that value is a construct that is hard to define and even harder to model and understand. However, a problem for managers, investors and researchers is to understand the value of these strategies and their links to performance improvements. This study aims at helping to develop our understanding of the e-business value as an outcome for carrying out e-business in the banking services industry, a sector where the lack of empirical academic studies is striking due to the novelty of the phenomenon. The research addresses this dilemma by developing an integrative theoretical framework named "e-TOEECLN" model, for assessing e-business conduct and value creation in the banking services industry (i.e., e-banking), beyond initial adoption.

Detailangaben zum Buch - A Strategic Framework for e-business Value Creation:


EAN (ISBN-13): 9783639309645
ISBN (ISBN-10): 3639309642
Gebundene Ausgabe
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2010
Herausgeber: BLUES KIDS OF AMER 01/07/2014

Buch in der Datenbank seit 2008-03-02T21:56:37+01:00 (Zurich)
Detailseite zuletzt geändert am 2022-10-05T11:55:28+02:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 9783639309645

ISBN - alternative Schreibweisen:
3-639-30964-2, 978-3-639-30964-5
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: alawneh
Titel des Buches: business, framework


< zum Archiv...