Deutsch
Schweiz
Anmelden
Tipp von eurobuch.ch
Ähnliche Bücher
Weitere, andere Bücher, die diesem Buch sehr ähnlich sein könnten:
Suchtools
Buchtipps
Aktuelles
Werbung
FILTER
- 0 Ergebnisse
Kleinster Preis: 8,99 €, größter Preis: 14,99 €, Mittelwert: 11,46 €
Market Segmentation in European Markets - Natalie Zonis
Vergriffenes Buch, derzeit bei uns nicht verfügbar.
(*)
Natalie Zonis:
Market Segmentation in European Markets - neues Buch

ISBN: 9783640468478

ID: 70602

Marketing is onmipresent. The contemporary human being is permanently confronted with marketing in all its expressions. Todays consumers are persistently faced with a downright overflow of advertisement, sales promotion, commercials in all media channels, real and virtual, with conscious and unconscious stimuli. However, the ability of every targeted customer to perceive information is very limited. But even a smaller percentage of advertising messages can be recognized and considered as being relevant. Therefore consumers often feel harassed by the quantity and quality of advertising and react protective, especially when they dont belong to the target group of the advertised product or service. Budget waste and damage to the brand image can be a disastrous result. But what does really make a customer a buyer? What are the trigger factors that motivate the customer to shop and convince him to purchase a product again and again? This is a question every single company in every single industry on todays globalised market is confronted with. And the answer seems to be so simple: the right marketing strategy together with its proper implementation lead a business to success and market shares to growth. One of the most important tools of strategic marketing is market segmentation. In this Term Paper I would like to emphasize the significant relevance of market segmentation in the European and global markets. At the beginning the position of market segmentation within the strategic management is determined. As the environment in which marketing occurs is crucial it is amplified in the following chapter. Further on market segmentation is defined and set into the historical and modern frame of strategic management and marketing. Finally, functionality, the common failures and problems in the use of that strategic instrument are particularized and possible solutions are offered, [PU: Grin-Verlag, München]

Neues Buch Ciando.de
ciando.de
http://www.ciando.com/img/books/3640468473_k.jpg, E-Book zum Download Versandkosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD (EUR 0.00)
Details...
(*) Derzeit vergriffen bedeutet, dass dieser Titel momentan auf keiner der angeschlossenen Plattform verfügbar ist.
Market Segmentation in European Markets - Natalie Zonis
Vergriffenes Buch, derzeit bei uns nicht verfügbar.
(*)
Natalie Zonis:
Market Segmentation in European Markets - neues Buch

ISBN: 9783640468478

ID: 9783640468478

Market Segmentation in European Markets Market-Segmentation-in-European-Markets~~Natalie-Zonis Business>Management>Mgt/Leadership NOOK Book (eBook), GRIN Publishing

Neues Buch Barnesandnoble.com
new Versandkosten:zzgl. Versandkosten
Details...
(*) Derzeit vergriffen bedeutet, dass dieser Titel momentan auf keiner der angeschlossenen Plattform verfügbar ist.
Market Segmentation in European Markets - Zonis, Natalie
Vergriffenes Buch, derzeit bei uns nicht verfügbar.
(*)
Zonis, Natalie:
Market Segmentation in European Markets - neues Buch

ISBN: 9783640468478

ID: 9783640468478

[KW: PDF ,WIRTSCHAFT,MANAGEMENT] <-> <-> PDF ,WIRTSCHAFT,MANAGEMENT

Neues Buch DE eBook.de
Sofort lieferbar (Download), E-Book zum Download Versandkosten: EUR 0.00
Details...
(*) Derzeit vergriffen bedeutet, dass dieser Titel momentan auf keiner der angeschlossenen Plattform verfügbar ist.
Market Segmentation in European Markets - Natalie Zonis
Vergriffenes Buch, derzeit bei uns nicht verfügbar.
(*)
Natalie Zonis:
Market Segmentation in European Markets - Erstausgabe

2009, ISBN: 9783640468478

ID: 21706995

[ED: 1], Auflage, eBook Download (EPUB,PDF), eBooks, [PU: GRIN Publishing]

Neues Buch Lehmanns.de
Versandkosten:Download sofort lieferbar, , Versandkostenfrei innerhalb der BRD (EUR 0.00)
Details...
(*) Derzeit vergriffen bedeutet, dass dieser Titel momentan auf keiner der angeschlossenen Plattform verfügbar ist.
Natalie Zonis: Market Segmentation in European Markets
Vergriffenes Buch, derzeit bei uns nicht verfügbar.
(*)
Natalie Zonis: Market Segmentation in European Markets - neues Buch

ISBN: 9783640468478

ID: 48992687

eBooks > Wirtschaft, [PU: Grin-Verlag, München]

Neues Buch eBook.de
No. 16139667 Versandkosten:zzgl. Versandkosten
Details...
(*) Derzeit vergriffen bedeutet, dass dieser Titel momentan auf keiner der angeschlossenen Plattform verfügbar ist.