Deutsch
Schweiz
Anmelden
Tipp von eurobuch.ch
Ähnliche Bücher
Weitere, andere Bücher, die diesem Buch sehr ähnlich sein könnten:
Suchtools
Buchtipps
Aktuelles
Werbung
Bezahlte Anzeige
FILTER
- 0 Ergebnisse
Kleinster Preis: 13,99 €, größter Preis: 13,99 €, Mittelwert: 13,99 €
Intercultural Communication, Globalisation and Advertising: The influence of culture in global advertising campaigns - Sebastian Plappert
Vergriffenes Buch, derzeit bei uns nicht verfügbar.
(*)
Sebastian Plappert:
Intercultural Communication, Globalisation and Advertising: The influence of culture in global advertising campaigns - neues Buch

2007, ISBN: 9783640664283

ID: 798791489

Essay from the year 2007 in the subject Communications - Public Relations, Advertising, Marketing, Social Media, grade: Distinction, Macquarie University, course: ICOM 821 Intercultural Communication, language: English, abstract: This paper argues that advertising standardisation is only possible when cultures overlap. For this reason, the term of culture has to be captured and defined, before globalisation and its effect on advertising is considered. Then, the paper will investigate how advertising communicates across cultures and point out chances and flaws of Hall´s and especially Hofstede´s approach. By reviewing localised and standardised advertising, finally, a hybrid advertising strategy will be suggested. Intercultural Communication, Globalisation and Advertising: The influence of culture in global advertising campaigns Buch (dtsch.) Bücher>Fremdsprachige Bücher>Englische Bücher, GRIN Publishing

Neues Buch Thalia.de
No. 23354889. Versandkosten:, Versandfertig in 2 - 3 Tagen, DE. (EUR 0.00)
Details...
(*) Derzeit vergriffen bedeutet, dass dieser Titel momentan auf keiner der angeschlossenen Plattform verfügbar ist.
Intercultural Communication, Globalisation and Advertising: The influence of culture in global advertising campaigns - Sebastian Plappert
Vergriffenes Buch, derzeit bei uns nicht verfügbar.
(*)
Sebastian Plappert:
Intercultural Communication, Globalisation and Advertising: The influence of culture in global advertising campaigns - neues Buch

ISBN: 3640664280

ID: 12249794

Intercultural Communication, Globalisation and Advertising: The influence of culture in global advertising campaigns ab 13.99 € als sonstiges: 1. Auflage.. Aus dem Bereich: Bücher, Wissenschaft, Medienwissenschaft, Medien > Bücher, GRIN Publishing

Neues Buch Hugendubel.de
Nr. Versandkosten:, , DE. (EUR 0.00)
Details...
(*) Derzeit vergriffen bedeutet, dass dieser Titel momentan auf keiner der angeschlossenen Plattform verfügbar ist.
Intercultural Communication, Globalisation and Advertising: The influence of culture in global advertising campaigns als Buch von Sebastian Plappert
Vergriffenes Buch, derzeit bei uns nicht verfügbar.
(*)
Intercultural Communication, Globalisation and Advertising: The influence of culture in global advertising campaigns als Buch von Sebastian Plappert - neues Buch

ISBN: 9783640664283

ID: 12249794

Intercultural Communication, Globalisation and Advertising: The influence of culture in global advertising campaigns ab 13.99 EURO 1. Auflage. Medien > Bücher, GRIN Publishing

Neues Buch eBook.de
Nr. 3640664280. Versandkosten:, , DE. (EUR 0.00)
Details...
(*) Derzeit vergriffen bedeutet, dass dieser Titel momentan auf keiner der angeschlossenen Plattform verfügbar ist.
Intercultural Communication, Globalisation and Advertising: The influence of culture in global advertising campaigns - Sebastian Plappert
Vergriffenes Buch, derzeit bei uns nicht verfügbar.
(*)
Sebastian Plappert:
Intercultural Communication, Globalisation and Advertising: The influence of culture in global advertising campaigns - Erstausgabe

2010, ISBN: 3640664280

Taschenbuch, ID: 19186153846

[EAN: 9783640664283], Neubuch, [PU: GRIN Verlag], This item is printed on demand for shipment within 3 working days.

Neues Buch Abebooks.de
European-Media-Service Mannheim, Mannheim, Germany [1048135] [Rating: 5 (von 5)]
NEW BOOK. Versandkosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00)
Details...
(*) Derzeit vergriffen bedeutet, dass dieser Titel momentan auf keiner der angeschlossenen Plattform verfügbar ist.
Intercultural Communication, Globalisation and Advertising: The influence of culture in global advertising campaigns - Plappert, Sebastian
Vergriffenes Buch, derzeit bei uns nicht verfügbar.
(*)
Plappert, Sebastian:
Intercultural Communication, Globalisation and Advertising: The influence of culture in global advertising campaigns - neues Buch

2010, ISBN: 3640664280

ID: A10307147

1. Auflage Broschiert, mit Schutzumschlag neu, [PU:GRIN Publishing]

Neues Buch Achtung-Buecher.de
MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien
Versandkosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00)
Details...
(*) Derzeit vergriffen bedeutet, dass dieser Titel momentan auf keiner der angeschlossenen Plattform verfügbar ist.

Details zum Buch
Intercultural Communication, Globalisation and Advertising: The influence of culture in global advertising campaigns

This paper argues that advertising standardisation is only possible when cultures overlap. For this reason, the term of culture has to be captured and defined, before globalisation and its effect on advertising is considered. Then, the paper will investigate how advertising communicates across cultures and point out chances and flaws of Hall's and especially Hofstede's approach. By reviewing localised and standardised advertising, finally, a hybrid advertising strategy will be suggested.

Detailangaben zum Buch - Intercultural Communication, Globalisation and Advertising: The influence of culture in global advertising campaigns


EAN (ISBN-13): 9783640664283
ISBN (ISBN-10): 3640664280
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2010
Herausgeber: GRIN Verlag
32 Seiten
Gewicht: 0,056 kg
Sprache: eng/Englisch

Buch in der Datenbank seit 14.06.2011 10:08:18
Buch zuletzt gefunden am 21.05.2018 13:07:47
ISBN/EAN: 9783640664283

ISBN - alternative Schreibweisen:
3-640-66428-0, 978-3-640-66428-3


< zum Archiv...
Benachbarte Bücher