- 5 Ergebnisse
Kleinster Preis: € 10,99, größter Preis: € 20,24, Mittelwert: € 13,83
1
The Internet as a Device for Market Research - Christopher Schroeder
Bestellen
bei AbeBooks.de
€ 10,99
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Christopher Schroeder:

The Internet as a Device for Market Research - Taschenbuch

2010, ISBN: 3640695038

[EAN: 9783640695034], Neubuch, [PU: GRIN Verlag], MARKTFORSCHUNG; COMPUTER AIDED WEB INTERVIEW; ONLINE SURVEY, nach der Bestellung gedruckt Neuware - Seminar paper from the year 2010 in t… Mehr…

NEW BOOK. Versandkosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) AHA-BUCH GmbH, Einbeck, Germany [51283250] [Rating: 5 (von 5)]
2
The Internet as a Device for Market Research - Christopher Schroeder
Bestellen
bei Orellfuessli.ch
CHF 21,90
(ca. € 20,24)
Versand: € 16,641
Bestellengesponserter Link

Christopher Schroeder:

The Internet as a Device for Market Research - Taschenbuch

2010, ISBN: 9783640695034

Seminar paper from the year 2010 in the subject Business economics - Market research, grade: 1,3, AKAD University of Applied Sciences Pinneberg, course: Market Research, language: English… Mehr…

Nr. 24424126. Versandkosten:, Versandfertig innert 4 - 7 Werktagen, zzgl. Versandkosten, Lieferzeiten außerhalb der Schweiz 3 bis 21 Werktage. (EUR 16.64)
3
The Internet as a Device for Market Research - Schroeder, Christopher
Bestellen
bei booklooker.de
€ 15,95
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Schroeder, Christopher:
The Internet as a Device for Market Research - Taschenbuch

2010

ISBN: 9783640695034

[ED: Kartoniert / Broschiert], [PU: GRIN Verlag], Dieser Artikel ist ein Print on Demand Artikel und wird nach Ihrer Bestellung fuer Sie gedruckt. Seminar paper from the year 2010 in the … Mehr…

Versandkosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) Moluna GmbH
4
The Internet as a Device for Market Research - Christopher Schroeder
Bestellen
bei Hugendubel.de
€ 10,99
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Christopher Schroeder:
The Internet as a Device for Market Research - Taschenbuch

ISBN: 3640695038

Gebundene Ausgabe

The Internet as a Device for Market Research ab 10.99 € als Taschenbuch: 2. Auflage. Aus dem Bereich: Bücher, Wissenschaft, Wirtschaftswissenschaft, Hardcover;Sozialwissenschaften, Recht,… Mehr…

Nr. 12949409. Versandkosten:, , DE. (EUR 0.00)
5
The Internet as a Device for Market Research - Christopher Schroeder
Bestellen
bei Hugendubel.de
€ 10,99
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Christopher Schroeder:
The Internet as a Device for Market Research - Taschenbuch

ISBN: 3640695038

The Internet as a Device for Market Research ab 10.99 € als Taschenbuch: 2. Auflage. Aus dem Bereich: Bücher, Wissenschaft, Wirtschaftswissenschaft, Medien > Bücher, GRIN Verlag

Nr. 12949409. Versandkosten:, , DE. (EUR 0.00)

1Da einige Plattformen keine Versandkonditionen übermitteln und diese vom Lieferland, dem Einkaufspreis, dem Gewicht und der Größe des Artikels, einer möglichen Mitgliedschaft der Plattform, einer direkten Lieferung durch die Plattform oder über einen Drittanbieter (Marketplace), etc. abhängig sein können, ist es möglich, dass die von eurobuch angegebenen Versandkosten nicht mit denen der anbietenden Plattform übereinstimmen.

Bibliographische Daten des bestpassenden Buches

Details zum Buch
The Internet as a Device for Market Research

Seminar paper from the year 2010 in the subject Economics / Business: Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, printed single-sided, grade: 1,3, AKAD University of Applied Sciences Pinneberg, course: Market Research, language: English, abstract: Companies constantly have to make decisions about the products and services they offer. In order to create successful products and services, it is necessary to know how consumers can become customers. Therefore it is essential for a company to under- stand who their (potential) customers as well as (potential) competitors are. Accord- ing to Kotler/Keller, it is "the job of marketing researchers to produce insight into the customer's attitude and buying behavior".Over the last years, the Internet has been a fast developing technology. Especially services like email or chat-rooms are used in everyday life by millions of people.2 The usage of the Internet has spread very fast through nearly the whole society. It is estimated that today nearly 67% of U.S. households have access to the Internet. Kotler/Keller state that online research "[...] was estimated to make up 33 % of all survey-based research in 2006, and Internet-based questionnaires also accounted for nearly one-third of U.S. spending in market research surveys in the same year".This raises the question whether the Internet is a suitable device for market research. This paper will discuss the use of the Internet for conducting market research on sales markets. First, the concept of market research, as well as what is understood by the term 'Internet', will be defined. Thereafter it will be discussed whether and how the Internet can be of assistance to market research.

Detailangaben zum Buch - The Internet as a Device for Market Research


EAN (ISBN-13): 9783640695034
ISBN (ISBN-10): 3640695038
Gebundene Ausgabe
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2010
Herausgeber: GRIN Publishing

Buch in der Datenbank seit 2015-11-19T01:22:01+01:00 (Zurich)
Detailseite zuletzt geändert am 2022-08-17T21:08:09+02:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 9783640695034

ISBN - alternative Schreibweisen:
3-640-69503-8, 978-3-640-69503-4
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: schroeder, christopher, kotler
Titel des Buches: internet, research


Weitere, andere Bücher, die diesem Buch sehr ähnlich sein könnten:

Neuestes ähnliches Buch:
9783640693870 The Internet as a Device for Market Research (Christopher Schroeder)


< zum Archiv...