- 5 Ergebnisse
Kleinster Preis: € 174,19, größter Preis: € 200,61, Mittelwert: € 185,61
1
Design Thinking - Hasso Plattner
Bestellen
bei booklooker.de
€ 200,61
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Hasso Plattner:

Design Thinking - Taschenbuch

2008, ISBN: 9783642266386

[ED: Taschenbuch], [PU: Springer Berlin Heidelberg], Neuware - 'Everybody loves an innovation, an idea that sells.' But how do we arrive at such ideas that sell And is it possible to lea… Mehr…

Versandkosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) Buchhandlung Hoffmann
2
Design Thinking
Bestellen
bei Orellfuessli.ch
CHF 172,00
(ca. € 174,19)
Versand: € 18,231
Bestellengesponserter Link
Design Thinking - Taschenbuch

2008, ISBN: 9783642266386

“Everybody loves an innovation, an idea that sells.“ But how do we arrive at such ideas that sell? And is it possible to learn how to become an innovator? Over the years Design Thinking –… Mehr…

Nr. A1028444409. Versandkosten:Lieferzeiten außerhalb der Schweiz 3 bis 21 Werktage, , in stock, zzgl. Versandkosten. (EUR 18.23)
3
Design Thinking: Understand ? Improve ? Apply (Understanding Innovation)
Bestellen
bei amazon.de
€ 182,30
Versand: € 3,001
Bestellengesponserter Link
Design Thinking: Understand ? Improve ? Apply (Understanding Innovation) - Taschenbuch

2013

ISBN: 9783642266386

Springer, Taschenbuch, Auflage: 2011, 260 Seiten, Publiziert: 2013-01-29T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, Hersteller-Nr.: 50 black & white illustrations, 26 black, 0.82 kg, Verkaufsrang: 8… Mehr…

Gut Versandkosten:Gewöhnlich versandfertig in 3 bis 4 Tagen. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) Books Around the World DE
4
Design Thinking: Understand ? Improve ? Apply (Understanding Innovation)
Bestellen
bei amazon.de
€ 181,89
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Design Thinking: Understand ? Improve ? Apply (Understanding Innovation) - Taschenbuch

2013, ISBN: 9783642266386

Springer, Taschenbuch, Auflage: 2011, 260 Seiten, Publiziert: 2013-01-29T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, Hersteller-Nr.: 50 black & white illustrations, 26 black, 0.82 kg, Verkaufsrang: 8… Mehr…

Versandkosten:Auf Lager, Lieferung von Amazon. (EUR 0.00) Amazon.de
5
Design Thinking Understand ¿ Improve ¿ Apply - Plattner, Hasso (Herausgeber); Leifer, Larry (Herausgeber); Meinel, Christoph (Herausgeber)
Bestellen
bei Achtung-Buecher.de
€ 189,07
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Plattner, Hasso (Herausgeber); Leifer, Larry (Herausgeber); Meinel, Christoph (Herausgeber):
Design Thinking Understand ¿ Improve ¿ Apply - neues Buch

2013, ISBN: 364226638X

2011 Kartoniert / Broschiert Wirtschaftsmathematik und -informatik, IT-Management, Unternehmensanwendungen, DesignThinking; DesignThinkingResearch; DesignThinkingandITDevelopment; HPISt… Mehr…

Versandkosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien

1Da einige Plattformen keine Versandkonditionen übermitteln und diese vom Lieferland, dem Einkaufspreis, dem Gewicht und der Größe des Artikels, einer möglichen Mitgliedschaft der Plattform, einer direkten Lieferung durch die Plattform oder über einen Drittanbieter (Marketplace), etc. abhängig sein können, ist es möglich, dass die von eurobuch angegebenen Versandkosten nicht mit denen der anbietenden Plattform übereinstimmen.

Bibliographische Daten des bestpassenden Buches

Details zum Buch
Design Thinking: Understand ? Improve ? Apply (Understanding Innovation)

Design Thinking This book represents the latest results in design thinking research. It offers insights into new findings by the HPI-Stanford Design Thinking Research Program and helps readers understand what it takes to foster real innovation.

Detailangaben zum Buch - Design Thinking: Understand ? Improve ? Apply (Understanding Innovation)


EAN (ISBN-13): 9783642266386
ISBN (ISBN-10): 364226638X
Gebundene Ausgabe
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2013
Herausgeber: Plattner, Hasso, Meinel, Christoph, Leifer, Larry, Springer
260 Seiten
Gewicht: 0,398 kg
Sprache: Englisch

Buch in der Datenbank seit 2007-05-01T04:43:17+02:00 (Zurich)
Detailseite zuletzt geändert am 2024-02-07T15:25:18+01:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 9783642266386

ISBN - alternative Schreibweisen:
3-642-26638-X, 978-3-642-26638-6
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: plättner, christoph meinel, platt, larry, plat, christoph then, hass, meine, hasso plattner, stanford, kahrs leifer
Titel des Buches: design thinking, design think, understanding design, design innovation, hasso


Daten vom Verlag:

Autor/in: Hasso Plattner; Christoph Meinel; Larry Leifer
Titel: Understanding Innovation; Design Thinking - Understand – Improve – Apply
Verlag: Springer; Springer Berlin
238 Seiten
Erscheinungsjahr: 2013-01-29
Berlin; Heidelberg; DE
Gedruckt / Hergestellt in Niederlande.
Sprache: Englisch
192,59 € (DE)
197,99 € (AT)
212,50 CHF (CH)
POD
XXII, 238 p.

BC; Hardcover, Softcover / Wirtschaft/Management; Management: Innovation; Verstehen; Management; Design Thinking; Design Thinking Research; Design Thinking and IT Development; HPI Stanford Design Thinking Research Program; Innovation Research; Innovation and Technology Management; IT in Business; Wirtschaftsmathematik und -informatik, IT-Management; Unternehmensanwendungen; BB; EA

“Everybody loves an innovation, an idea that sells.“ But how do we arrive at such ideas that sell? And is it possible to learn how to become an innovator? Over the years Design Thinking – a program originally developed in the engineering department of Stanford University and offered by the two D-schools at the Hasso Plattner Institutes in Stanford and in Potsdam – has proved to be really successful in educating innovators. It blends an end-user focus with multidisciplinary collaboration and iterative improvement to produce innovative products, systems, and services. Design Thinking creates a vibrant interactive environment that promotes learning through rapid conceptual prototyping. In 2008, the HPI-Stanford Design Thinking Research Program was initiated, a venture that encourages multidisciplinary teams to investigate various phenomena of innovation in its technical, business, and human aspects. The researchers are guided by two general questions: 1. What are people really thinking and doing when they are engaged in creative design innovation? How can new frameworks, tools, systems, and methods augment, capture, and reuse successful practices? 2. What is the impact on technology, business, and human performance when design thinking is practiced? How do the tools, systems, and methods really work to get the innovation you want when you want it? How do they fail? In this book, the researchers take a system’s view that begins with a demand for deep, evidence-based understanding of design thinking phenomena. They continue with an exploration of tools which can help improve the adaptive expertise needed for design thinking. The final part of the book concerns design thinking in information technology and its relevance for business process modeling and agile software development, i.e. real world creation and deployment of products, services, and enterprise systems.
Based on scientific evidence from the HPI Stanford Design Thinking Research Program. Going beyond best practise in Design Thinking and Innovation. Points out how Design Thinking can be used to innovate IT-Development.

Weitere, andere Bücher, die diesem Buch sehr ähnlich sein könnten:

Neuestes ähnliches Buch:
9780463370872 Design Thinking (IntroBooks)


< zum Archiv...